نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

سلامممممممممممم!!!

به به به سلاممممممممممممممم

اومدم اینجا فقط به خاطر پاسخ به کامنتا

دعا کنین اینجا موندنی شم

دوستای گلم لطفا لینک جدیدو بزارین تو وبلاگتون

نیاز جونم مرسی برای راهنمایی

نظرات 22 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.alamehaghvaedalat.com

یگانه نجات دهنده وراهبر ملت ایران آقا پروفسور ؛ابراهیم میرزایی؛

بنیانگذار سازمان ؛علم حق و عدالت؛

www.alamehaghvaedalat.com

www.nazaratemardomi.com

parsayan11@gmail.com

حسین پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام.
منتظر نوشته هات هستم.
اگه وقت داشتی و حوصله هم داشتی به وبلاگ منم سر بزن.
خوشحال می شم.
فعلا.

سلام
مرسی
حتما
فعلا

شاهین پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://siavash2ghomayshi.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی ؟؟
من تغییر رو دادم
وبلاگت عالی شد
موفق باشی
دوستدار تو شاهین

سلام ممنونم تو خوبی؟
لطف کردی عزیزم
ممنون
تو هم موفق باشی

فاطمه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام نیلوی عزیز

مرسی


بالاخره اومدی(بوس)

چشم به روی جفت چشام

(بوس)(نیش)

سلام خانمی ناز
خواهش میکنم (چرا مرسی و چرا خواهش می کنم؟)
آره دیگه گفتم که میام
قربون جفت چشمات
(بوس)(نیشتررررررررر)

ژ یگولو پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممم نیلو خانومی عزیز...

اخر کار خودتو کردیا..:دی..ایوللللللل..

خوش اومدی به بلاگ اسکای...

قالبتم خوشرنگه بسی...

حالا ببینیم کی به کامنتا جواب نمیده..من..یا تو..یا فاطمه...:دی...

موفق باشی عززیزم...فعلا...

سلاممممممممممممم ژیگولو خان عزیز
چی کار کنم دیگه ... گفتم که می خوام شرمنده تون کنم (نیش)
ممنونم
متشکرم قربان
معلومه دیگه فاطمه!
تو هم موفق باشی... فعلا...

نیاز پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ

منزل نو مبارک...ایشالا بهترین خاطراتتو توش بنویسی...

مرسی قشنگم
ممنونم نیاز مهربون و خوب

فاطمه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ

خودتییییییییییییییییییی

من به کامنت جواب نمیدم

نیلوفر جون وبلاگ من طوری که تو خود وبلاگ به کامنتا جواب میدم
مثل درخواستیا یاخیلی چیزای دیگه


(گریه)(دل شکسته)

باشه خودممممممممممممممممممم

چرا جواب میدی اشتباه عوضی شد(نیش)

قربون اون دل شکستت برم من خوشگله (بوس)(عشق،قلب،لاو)

فاطمه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ

خوب چون نصفه آپلودش کردی:-؟؟

پس چطور تو بلاگفا کامل می خوند؟

شاذه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام
مبارکه خانوم!
تو هم به همین نتیجه ای که رسیدم رسیدی؟ من جواب دادن به کامنتا رو احترام به خواننده می دونم...

سلام گلم
ممنون
بله عزیزم به نظر منم وقتی یکی وقتشو میزاره و مطالبتو می خونه بهتره که به نظراتش جواب داد و به قول تو احترام گذاشت
یه جور قدردانیه

مرجان پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام نیلو جونم !
خونه نو مبارکه حالا گیگیلی شیرینی میخواد تا بهش ندی دست از سرت برنمیداره دکترا میگن : خودت کردی که لعنت بر من باد ! بادا ! بادا بادا بادا ........

سلام مرجان جونم...
مرسی...
شیرینی چیه ...چقدر گیگیلی کم توقعه ... بهش بگو سور میدمبهت..
به قول همون دکترا خودم کردم که لعنت بر خودم باد!بادا بادا مبارک بادا!!!(نیش)...

مانی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

این موش خوشگل ما اومده بلاگ اسکای؟؟؟؟؟؟
ای با با میگفتی گوسفندی چیزی..........
بهر حال اونجا هم میتونستی بخش جواب به نظر هاو راه بندازی
خوش اومدی عزیزم

آره آقا پیشیه...موشه اومده اینجا (شکل موش نداره چرا اینجا؟)...
نه بابا گفتم تو خرج میفتی! ...آخه گوسفند چیه آقا پیشیه؟ گاوی شتری چیزی بود میگفتم!!!!...
نه اینجا بهتره...
ممنونم عزیزم...

شهرام جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://zerzer.blogsky.com

سلام نیلوی عزیزم

خونه نو مبارک

اره اینجا خیلی بهتره ...افرین به نیاز مهربون که بهت کمک کرده ...

موفق باشی و سرشار از انرژی ..

سلام شهرام جونم...

مرسی عزیزم ... قابل نداره ها... بی تعارف!!!!

آره بهتره...آفرین بهش (دستتتتتتتتتتتتتتت)...

تو هم موفق باشی و همیشه شاد و شنگول..

تیده آ جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://ghalb-yakhi.persianblog.com

سلام جیگول
لینکتو عوض کردم
مرسی که خبرم کردی
آپیدی بگو

سلام جیگول پیگوله ناز...
لطف کردی عزیزم...
خواهش میکنم...
اهل خبر نیستم تیده آ جونم... هر وقت بیای قدمت روی چشم...

رضا مشتاق جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ب.ظ http://utv.blogsky.com

تبریک میگم

به به سلام آقا رضا ...
حال شما قربان...
خیلی خوش اومدین به نیلوفر مرداب...
ممنونم عزیزم لطف دارین...

بارباپاپا شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام فرموده شما را اطاعت کردیم

سلام... خیلی لطف کردین جناب...

شراره مامان بردیا شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نننییییییییییییللللللللللللللللووووووووووووو
مبارک مبارک خونه جدید مبارک
راستی اون شب بود خب؟
بعدش یه اس ام اس بهت زدم خب؟
گفتی که تو کی هستی.خب؟
گفتم فک کن.خب؟
گفتی تو نیازی؟ خب؟
خب نداره من بودم دیگه. خــــــــــــــــــــــــــــــــــــب.
ببببببببببوووووووووووووووووووووس

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
شروووووووووووووووورررررررررررررررررر
مرسیییییییییییییی
خب؟
خب؟
خب؟
خب؟
خب؟
ای بابا خدا خفت نکنه شرور... یه اس ام اس دیگه بزن شمارتو پاک کردم...
ببببببببببووووووووووووووسسسسسسسسس

m-and-j شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.m-and-j.blogfa.com/

سلام


از اینای که بالا نشستن پرسیدم خونه دوست کجاست، گفتن نپرس مخصوصاٌ دومیش خیلی شاکی بود

خیلی باحالی اینو من نمیگن اون آقای آخریه میگه
کار خوبی کردی بایستی هر از چندی تغییر کرد .
لینکتونم چنج کردیم
قربونتون
بای


سلام

از کیا پرسیدی حالا؟
کی شاکی بود؟ مامانننننننننننننننن...

آقا آخریه مرسی...
آره دیگه...
ممنون لطف کردین...
بای...

فاطمه شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

نیلوفر تا نزدم نشکتمت برو وبلاگ یه دور دیگه با دقت ببین باشه

اون اهنگ میدونی از بلاش درخواستی منه(نگاه)

آگه اینجا بودی من میدونستو تو(گریه)


ای خدااااااااااا(گریه)

وای نکشی منو تو رو خدا...
گذاشتی جون من؟...آخ جون...
وایییییییی(ترس)...
حالا گریه نکن (نیش)...

Oliera شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ http://olier.persianblog.com

سلام
مبارکه
خونه قشنگیه. من که سایه ندارم که بخواد سنگین بشه. من خاکم...
.........................بابایی

سلام
مرسی...
ممنون...اختیار دارین... لطف کردی بابایی...

محمد رضا شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.tntm.blogfa.com/

خب قبلنا کجا بودی!؟!؟!
:(
من اینجا تازه واردم!
می ترسم :((

قبلنا خونمون بودم:-)
نترس بابا ترس نداره که

نیاز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

ناز گل خانوم...نمی خوای اپ کنی؟؟

چرا عزیزم بزار موضوع بیاد دستم بتونم یه چرتی بنویسم ...:)

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد