نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

یکی را دوست میدارم!!!

سلامممممممممممممم

آقا من یه کیفی میکنم وقتی میام اینجا کامنت جواب میدم خیلی خوبه هاا... بیخود نیست این بلاگ اسکایا اسباب کشی تو کارشون نیست

سه شنبه نامزدیه دوستمه...اصلا باورم نمیشه دوستام یکی یکی دارن میرن خونه بخت

امروز همش به دوران دبیرستان فکر میکردم...حوریا(همین عروس خانم )از همه بچه ها آرومتر بود... ساکت، مظلوم،آروم

حوریا و مهدی دو سه سالی هست با هم دوستن... حالا هم که ازدواج... عجب!!!!!!!

من یه دوستی داشتم که عاشق یه پسری شده بود... هر وقت منو میدید می خوند: یکی را دوست میدارم ولی افسوس او هرگز نمی داند...

امروز به یاد اون دوستم اون شعرو زمزمه میکردم... خیلی وقته ازش خبر ندارم... امیدوارم هر جا هست موفق باشه...

 

یکی را دوست میدارم

ولی افسوس، او هرگز نمیداند

نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاه من که

                                                         او را دوست میدارم

ولی افسوس

او هرگز نگاهم را نمی خواند

به برگ گل نوشتم من که

                                       او را دوست میدارم

ولی افسوس

او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند

به مهتاب گفتم ای مهتاب

سر راهت به کوی او سلام من را رسان و گو که

                                                                او را دوست میدارم

ولی افسوس

یکی ابر سیه آمد ز ره روی ماه تابان را بپوشانید

صبا را دیدم و گفتم، صبا دستم به دامانت

بگو از من به دلدارم که

                               او را دوست میدارم

ولی افسوس

ز ابر تیره برقی جست و قاصد را میان ره بسوزانید

کنون وامانده از هر جا دگر با خود کنم نجوا

یکی را دوست میدارم

ولی افسوس

                            او هرگز نمیداند!!!!!!!!!!!!!!!!

 

بیچاره شاعر این شعره به هر چی متوسل شد نتونست به معشوقش بگه دوسش داره...

دوست منم به عشقش نرسید

فعلا باییییییییییییییییی  

                        

یادتونه برنامه شب شیشه ای رضا صادقی رو آورد نیاز چقدر ابراز احساسات کرد؟... دیشب بهرام رادان رو آورده بودن ولی من نتونستم ابراز احساسات کنم... نه که پدر محترم یه مقدار رو آقایونی که من ازشون خوشم میاد حساسن، ابراز احساساتم در گلو خفه شد...

بهرام رادانو دوست دارم چون به نظرن خیلی مسلط بازی میکنه و توی فیلماش یه آدمه عصیان گره...از ظاهرشم بدم نمیاد هپلیه

حالا دیشب هی می خواستم جلو بابام به روم نیارم همه زنگ میزدن خبر بدن که بزن کانال پنج، بهرامو آوردن(همه از علاقه من با خبرن )... هر بارم تلفن زنگ میزد بابام یه نگاه به من میکرد بعد گوشیو ور میداشت... فکر کنم سه، چهار نفری زنگ زدن بهم...به قول این مجری بی ادبه(فرزاد حسنی)فک کن...

وبلاگ شهرامو هک کردن...شهرام عزیزم...منتظر خونه جدیدت هستیم... نه فقط من که خیلیای دیگه وقتی وارد نت میشدن اولین کارشون اومدن به خروس بی محل بود... دلمون نمی خواد دوست عزیزمونو از دست بدیم... منتظرتم

نظرات 16 + ارسال نظر
نیاز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ

اول ایا؟

سلام
بله...شما همیشه اولی

نیاز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

یاد هایده هم به خیر....چه صدایی داشت....عروسی دوستت مبارک....تو کی به ما شیرینی میدی؟؟

آره واقعا...ممنون...ای بابا نیاز جان اول تو باید شیرینی بدی بعد من(نیش)...

یوسف شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام نیلوفر جان..خوبی؟؟
شما بلاگ اسکایی ها فقط یه سیستم پاسخ از ما بیشتر دارین..پززز ندی(نیشخند!)..تازه از این شکلک ها هم ندارین!!
می گم بابا بیچاره ها رو مسخره نکن..خودشون همو دوست دارن و هزار درد غربت تو دلاشون دارن..حتما نچشیدی ببینی دوری از اونایی که دوسشون داری چه سخته!!..هوم!..تو هم عاشق می شی نیلوفر جان..اصلا چه عجله ایه!!مجرد بمون عشق و حال کن بعد سر فرصت برو علوسی کن!..خیلی از این دوستی ها آخر و عاقبت نداره..اینا هم شانس آوردن..تقریبا دو سال حتما تو نامزدی بودن و خوب شناختن همو اما باز باید برن زیر یه سقف تا معلوم بشه!!بههههههه!!..آهنگ وبلاگت محشر بود..اینو با یه تم دیگه قبلا گوش داده بودم..قالب وبلاگتم منو به یاد یه ساحل آروم شن طلائی دریا انداخت که داری غروب و حتی طلوع زیبای خورشید رو نگاه می کنی!!(لبخند)
ممنونم که به وبلاگم سر زدی!..ستاره ای باشی

سلام آقا یوسف گل...ممنونم تو خوبی؟
همینش جای پز داره دیگه(نیشخند)...آره نداریم(گریه)..
من کی مسخره کردم؟ من از ترس این که سر خودم نیاد هیشکیو مسخره نمیکنم...آره طفلکا...نه نچشیدم خدا رو شکر...هوم!...ای بابا (خجالت)...همینو بگو!! مجردی بسی شیرین میباشد...میدونم عزیزم...آره این حوریا از اولش شانس داشت(نیش)...بابا تازه نامزدیشونه تو دوستی همو شناختن(خنده)...وای راست میگی؟ مرسی بالاخره یکی گفت این آهنگ وبلاگت خوبه...این قشنگتر بود یا اون؟...قالبش خوبه فقط این کوتوله ها یکم ضایعن.. من رنگشو دوست دارم... یوسف جان من اصلا اهل تعارف میگم .. وبلاگت عالی بود، قالبت که خیلی خوشگله و شعرا... من اهل شعر نیستم زیاد اما بعضی از شعرات انقدر قشنگ بودن که یادداشتشون کردم... راستی آشیو وبلاگت فقط همیناییه که دست راست وبت گذاشتی؟
شاد باشی یوسف مهربون

دختر آریایی شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام نیلوفر جون...
خوبی عزیز؟؟
خونه جدید مبارک...
من تو اون وبلاگم (واژه ای به نام پاک کن!)عمومی اعلام کردم وبلاگ عوض شده....نمیدونم شاید متوجه نشدی.....
امیدوارم موندگار شی....و ما هم همش بیایم منزلت....
از طرف منم به دوستت تبریک بگو.....
لینکتو میذارم..

فعلا....

سلام نگین خانم گل...
مرسی تو خوبی؟
ممنون...
آخ آخ آخ راست میگی عزیزم ...یادم نبود ... درستش میکنم اون یکی وبتم میلینکم...
ممنونم...ایشالله..
حتما.. ممنون...
لطف میکنی گلم...

فعلا...

فاطمه یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ

هی روزگار یکی دوس میدارم ولی او میداند(نیش)(خنده)

سام نیلو جون گلم
خوب یخانومی ایشالا عروسی خودت(بوس)

سه شنبه هفته پیشم نامزدی یکی از دوستان من بود باورم نمیشه

داریم بزرگ بزرگتر میشیم
جالبش اینجاست فرداش به من زنگ زده میگه من شاید اشتباه کردم نباید زودی عجله می کردم ازین در و وریا
کلی هم حال اصلی داد با گریش بعدش خودش پشیمون شد معذرت خواهست خداحافظی کرد من موندم این وسط حیرون ویلون :-o

ایشالا نیاز که رونه خونه بخت یا همون شوهر کردیم نوبت شما هم میرسه(نیش)

راستی من فک می کردم این آهنگو معین خونده این نیاز میگه هایده خونده درس میگه...

با این جمله ای تو یاد اون اهنگ بنیامین افتادم همون که می گه

خونه لونه پونه
نمی دونم ساعت دیوار افتاب مهتاب
یه هم چین چیزایی بعد
بر می گرده میگه نمیایی نمیخوای(گریه)

یعنی هیج جوری ادم یا به عبارتی خر(نیش)نمیشی

چقد حرف زدم..عزیزم بعد این چشاتو باز کن تا ببینی یه بار دیگه نبینی می زنم می کشمت ...گگفتهههه باشممممممم
ایششششششششششششششششششششششش
(نیششششششششششش)

دوست دارم
چقده حرف زدم
فعلن بای(بوس)

اااااااااااااااااااا خوبه حالا میداند...نگفته بودی کلک(نیش)(خنده)

سلام فاطمه جون گلم
مرسی خوبم... ای وای مرسی(خجالت)(بوس)

منم باورم نمیشه نامزدیه دوستم باشه...

آره انگار...
وای اتفاقا چند وقت پیشم من دیدم دوستمو گفت میترسم اشتباه کرده باشم...تازه خانم نگران شده بود...
عیب نداره توجه نکن آدم انگار ازدواج میکنه یه خورده همچین...(نیش)

حالا تا نیاز بره جون ما رو میگیره... میگی نه نگاه کن(نیش)

والا من نه هایده شو شنیدم نه معینشو من فقط شعرشو خوندم...

چرا آیا؟(گریه نکن زار زار..)

متشکرم ... لطفتان زیاده فاطمه خانم...خر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

من انقده دوست دارم تو حرف بزنی(بوس)...بابا دیدم نزن تو رو خدا مامانننننننننننننننننننننننن(گریه)...(ایشششششششششش)(نیشششششششش)

منم دوست دارم خانم خانما
خوب کردی
بایی(بوسسسسسسسسسسسس)

فاطمه یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ

عزیز جان اون خر سو تفاهم نشه شما را نفرمودین

منظورم ود همون جمله که گفتی شاعر میخواسته یه جورایی بهش بگه که دوسش داره
منم گفتم بنیامین میگه هیج جوری نمیخوای خر ما شی(نیش)

امیدوارم سو تفاهمی بوجود نیامده باشه و من اشتباه برداشت کرده باشم

کجایی دارم بهت پی ام میدم(گریه)

(بوس)

نه بابا سوتفاوت نمیشه(نیش)
آهان ار اون لحاظ...(خنده)
من اینجام... تو کجایی؟(نیش)
بوسسسسسسسسسس..

محمد رضا یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.tntm.blogfa.com/

:) اما نمی دونم چرا من بلاگفا رو خیلی دوس دارم ... یکی دو سال پیش تو بلاگ اکای هم وبلاگ داشتم ... اما الان عاشق بلاگفام :دی
- حوریه!‌ چه اسم قشنگی! منم یه دختر خاله داشتم .... اسمش حوریه بود . مثل اسمش خیلی خوشگل بود ... اما قبل از اینکه یک سالش بشه مرد. این جریان برمیگرده به حدود ۴۰ سال پیش ... البته من عکسشو دیدم همه هم تعریف کردن برام! راستش دختر خاله ی خودمم نبوده ... دختر خاله ی مامانم بوده! :) ولی من می دونم که دوسش داشتم!
- من برای هر دوتا دوستت که ازشون نام بردی ( چون اون که با عشقش رسید چه اونکه نرسید و برای تو آرزوی خوشبختی می کنم) شعر هم با نمک بود :دی
- وای من که پسرم چند بار جلو تلویزیون واسه بهرام ضعف کردم! خیلی دوس داشتنیه واقعن! :-*
:)

جدا؟...خب بلاگفا اگه طرفدارایی مثل شما داشته باشه که خوشبخته...
حوریه نه، حوریا!!!آره قشنگه... آخی الهی ...فرقی نمیکنه یه بچه معصوم بوده که قبل از درک کردن این دنیا و آدماش رفته...
مرسی عزیزم لطف داری... آره جالبه شعرش...
آخ جون بالاخره یکی پیدا شد حرف منو بفهمه...میبینی چقدر نازه محمد رضا؟... :-*

شاذه یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
منم کلی تلاش کردم بیام بلاگ سکای. آخرشم که گیلاسی زحمتشو کشید و داد دستم!
ولی خواهرم عاشق بلاگفاس. آخه از بلاگ سکای خیلی ساده تره.
امیدوارم تو هم به موقعش عشقتو پیدا کنی
شعرتم قشنگ بود
نخود سیاهی چیزی نبود باباتو بفرستی دنبالش؟! حالا اینجام ما قبول داریم یه جیغ خفن بکش دلت حال بیاد!!!

سلام
ولی من راحت اومدم... البته با کمک نیاز(نیش)
آره خیلی راحته...
ممنونم..
مرسی..
نبود متاسفانه(گریه)... راست میگی؟ باشه...جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ...(نیش)

امین یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ http://ketabe-zendegim.mihanblog.com

سلام
خوبی جواب دادن تو بلاگ اسکای اینه که زیرش یه خط میکشه و همونجا جواب میده
دلم به حال اون دوستت سوخت اساسی . پس تو چه دوستی بودی . میرفتی میانجی گری میکردی . به یارو حالی میکردی .
البته خودشم مقصر بود . باید میرفت جلو میگفت
بعدشم چه معنی داره دختر از این و اون خوشش بیاد .هااااان .

سلام
آره انقده خوبه...
ماماننننننن... چی کار میکردم خب؟...
مععععععععععع... میرفتم میگفتم هی یارو، این دوست من دوست دارها... خوب بود اینجوری؟(نیش)
بابا امین جان دلت خوشه ها... الان پسرا منت دخترا رو میکشن کلی ناز میخرن، دو روز بعد میرن سراغ یکی دیگه ...حالا وای به حال اینکه دختره بره بگه دوست دارم...
اصلا همینو بگو...چه معنی داره؟...ایشششششششششششش

نیاز یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام....میبینم که غیبت منو میکنین با فاطمه!!!...اقا شما یه دوماد خوب پیدا کن اگه من زنش نشدم بعد تو بیا فحش بده!...
اون موقع ها هایده این شعرو خوند..به سن شما قد نمیده...شماها خیلی جوونید!(خنده)...
راستی الهی بمیرم برات که نتونستی واسه بهرام از خودت هیجان دروکنی.....از این به بعد برای بابات یه سرگرمیه دیگه پیدا کن!....
محمد رضا خجالت بکش....واقعا که؟؟...واسه ناموس مردم ضعف میکنی؟؟؟؟....بزار زنگ بزنم به زنش بیاد حسابتو برسه!

سلام گلم...آره دیگه، غیبت تو رو نکنیم غیبت کیو بکنیم؟(نیش)...نیاز جان بابا دنبال داماد خوب نگرد وجود نداره(خنده)...من غلط بکنم به تو فحش بدم خانم...
راست میگی مادر بزرگ جون (نیش)...
(گریههههههههههههه)...خدا نکنه... این بابای منو اگه تو تونستی از پای تلویزیون بلند کنی من بهت جایزه میدم...
نیاز دعوا نکن محمد رضارو...حالا یکی پیدا شد با من هم عقیده هستااااا... تازشم بهرام جون زن نداره(نیش)...

فاطمه دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ

یعنی چی بسی نمی دونی چی چی شدین

یه شفاف سازی چیزی روشن کاری بکن

بلکه ملت بفهمن(نیش)

یعنی بسی حال نمودیم با بلاش...
بابا تو که آیکیوت بالا بود که(نیش)...

مرجان دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام نیلو جونم
به به عروسیه منو گیگیلی بیاییم وسط برقصیم ؟ پس لطف کن آهنگ خوشگلا باید برقصن رو بذار (نیش)
ای بترکه این فاطمه که هیچ جوری کم نمیاره الهی بشینی رو جوجه تیغی (چشمولک)

صبر کن نیلو جون ! وقتی تورو از شیر و پستونک گرفتن اونوخ عاشق هم میشی (نیشششششششششششش)

سلام مرجان جونم...
بله عروسیه... گیگیلی بدو بیا وسط... مرجان قر بده... خوشگلا بایدبرقصن(نیش)...
آخی گناه داره بشینه رو جوجه تیغی... تو که انقد خشن نبودی(نیشمولک)...

دست شما درد نکنه... یه شیر پستونکی نشونت بدم مرجان(شیطانمولک)...

رضا مشتاق دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

به به
اینجا هم که نقل ازدواج و این چیزا هستش که ( دی: لا لا )

به به سلام...
آخی آقا رضا ازدواجو دوست داری شما؟...

بنفشه دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://banafshehh.persianblog.com/

سلام نیلوفر جونی.. من الان ۲-۳ روزه سراغ کامپیوتر نیومدم..امروز اومدم سر کار کامنتتو دیدم..بابا ایول.. عجب وب خوشگلی ساختی...

سلام خوشگل خانوم...
دلت اومده دو سه روز نیومدی؟..
مرسی عزیزم...به خوشگلی بنفشه که نمیرسه...

شهرام سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام نیلو جان

wezwez.blogsky.com

سلام عزیزم...
خیلی خوشحالم دوباره اومدی خیلی... حالا من مجبورم برم یه مدت

ژ یگولو دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ

الوووووووووووووووووووو نیلووووووووووووووووو...

سلامممممممممممممممممم...

نمیدونم اینجا نظر بزارم میبینی یا نه دیگه بیخیالشی...

این کامنت دونیه پست بالاییت دیگه من نمیتونم کامنت بزارم..کامل واسم باز نمیشه...

اچند دفعه اومدم ولی نمیشه...

چرا اپ نمیکنی تو؟؟(عصبانی)...

در ضمن ممنونم بابت اون کامنت طولانی...دیگه اینکه پس چی شد چرا نیومدی با فاطمه کل کل...:دی...

نیلو جان مواظب خودت باش..زودم بیا اپ کن..منتظرتم..فعلا عزیزم...

الووووووووووووووووووووووووو ژیگولللللللللللللللللللل...

سلامممممممممممممم...

نه بابا میبینم...این حرفا چیه؟؟!!...

ای بابا... خل شده باز...عیب نداره..

چشم ... خب میکنم... آخه فاطمه گفته جیزهه (نیش)...

مگه فاطمه اومد؟؟؟!!!!!...

چشم...ممنون...فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد