نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

 سلام

یه چند وقتی باید برم...یه سری مشکلات شخصی برام پیش اومده که چاره ای ندارم...دوست ندارم اینجا رو حتی برای یک روز ترک کنم اما انگار چاره ای نیست... سعی میکنم زود برگردم...اگه مشکلم زود حل شه که شاید چند روز نباشم اگرم دیر حل شه که مجبورم یه مدتی اینجا رو ترک کنم...

برام دعا کنین... امیدوارم وقتی برمیگردم شهرام عزیز هم یه خونه جدید ساخته باشه... منو فراموش نکنینا حتی اگه یه روز از اینجا دور بودم...

مواظب خودتون باشین

دوستون دارم خیلی زیاد

فعلا باییییییییی

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ب.ظ http://diamound.co.sr

بهترین کلیپ های موبایل ایرانی... جالب ...

سلام...
جدی؟.. خوبه...

فاطمه سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ

ببین کاری نکن بیام بکشمت

زودی میری زودیبرمیگردی

من که می دونم برا چی میری
نگفتم بی خیال شو

ای بابا مگه با تو نبودم

تو زودی نیا حساب کارت با من(نگاه)

چشم...

ببین چه زود برگشتم مشکل حل شد(نیش)

نه به جون فاطمه به خاطر اون نیست... بهت میگم حالا... نصفه روزه حلش کردم...

گفتم چشم خوب چرا میزنی؟... مامانننننننننننننن(گریه)

اومدم عزیزم... دوست خوب و مهربون..

انار بانو خانوم سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://pomegranate-lady.blogfa.com/

سلام عزیزم بلاگ نو مبارک ... اما اینجا یه بدی داره اونم اینکه نمیتونی آیکون بذاری من واسه همین از اینجا نقل مکان کردم چون نصف حرفامو توی شکلک هام بیان میکنم

سلام گلم... مرسی...آره البته برای من زیاد مهم نیست... از بس تو بامزه ای..

محمد رضا سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.tntm.blogfa.com/

ای بابا تازه دوس شده بودیما .... اینم شانسه ما داریم! :((
اما از شوخی گذشته صمیمانه آرزو می کنم مشکلتون رفع بشه! :)

حالا بقیه دوستیو ادامه میدیم... اومدم..:)
ممنونم... مطمئنم مشکلم به خاطر آرزوی دوستای خوبی مثل تو با سرعت برق و باد حل شد...

آویزون سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.aavizoon.blogfa.com/

سلام


آویزون همیشه اوله

سلام

بله در اون که شکی نیست..:)

m-and-j سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.m-and-j.blogfa.com/

سلام
زودی برگرد
مهدیم داره میره
خدافظ

سلام
برگشتم...
چرا آخه؟...
بای بای..

نیاز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ

کجا بابا؟؟؟؟؟تازه داشتیم رفیق میشدیم!(ناراحت)

همین جا خانم... تازه؟؟!!!!! من خیلی وقته تو رو رفیق خودم میدونم نیاز خانم..

شاذه سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام نیلوفرجون
خدا بد نده! امیدوارم مشکلت زود زود حل بشه :*)

سلام عزیزم... خوبی؟.. کوچولوهای نازت خوبن؟
بد نبینی عزیزم... ممنونم ... حل شد :)

یوسف سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

نیلوفر جان ایشالا که مشکلت حل بشه!
وقتی برگردی اون آرزوت هم برآورده شده!..پس زود بیا که منتظرتیم!!

ممنونم یوسف عزیز ... حل شد!!
آره دیدم... خیلی خوشحالم... خیلی زیاد...
اومدم ... از این زودتر؟؟؟؟؟؟ .. همش نصف روز نبودم(نیش)

فاطمه چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ق.ظ

مشکل که حل شد بیا دیگه(بوس)(نیش)

خیلی لوسی...
برو جواب کامنت قبلیو بخون...
بوسسسسسسسسسسس

شهرام چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

مرداب بدون نیلوفر بوی گند میده ....نکنه بری از اینجا نیلوی عزیز ..

من از اینجا نمیرم... حداقل تا وقتی شماها رو دارم... تو و تمام بچه های دیار وبلاگستان برام خیلی عزیزید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد