نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

تصور! / Bf!

سلاممممممممم

این نیاز یه بازی اختراع کرده بود در روزگاران قدیم...آن زمانی که من به سیب زمینی میگفتم دیب دمینی......حالا باز دوباره ورداشته این بازیرو راه اندازی کرده...منم خواستم شرکت کنم که بچم یه وقت ناراحت نشه دلش بشکنه

گفته باشم هر کی ناراحت بشه خیلی لوسه هااااااا...این فقط یه شوخیه

حالا ببینین من چجوری تصورتون میکنم

نیاز...           فاطمه...      مانی...     گیلاس...     

مهران...       شراره...      مرجان...

نیما...        صمیم...    بابایی و ایلیا...       بنفشه...

پت و مت...     ژیگولو...     شاذه...

ماهک و پیشول...     انار...    امین...    دریا...

تیده آ...    بارباپاپا...   m&s...

یوسف...    رضا...  محمد رضا...     نگین...

مهدی و جواد...      شاهین...    

نیاز جان واقعا به مرجان و رضا فقط همون دو تا آیکون میاد...در ضمن نیاز منو اینجوری تصور کرده بود که کلی خوشم اومد

همینا دیگه....

                                         

تو رو خدا این متنو بخونین ببینین راست نمیگه...به نظر من که واقعا بعضیا اینجورین

Bf!!

این یگانه دراز گوش روی زمین! که اغلب از دست موجودی به نام Gf!روی زمین نیست! در میان ابرهای بارانی آن را می توانید بیابید!

اندر فواید Bf!!(یاBfها)

۱. با گوشهای درازش می توانید بازی کنید!

۲. هر وقت حوصلت سر رفت، بهش زنگ میزنی حالش رو میگیری!

۳. هر وقت احساس kerming در وجودت ظاهر شد، اولین کسی که روی او عملیات رو اجرا میکنی، همینBf بدبخت هست!

۴. هر وقت غذایی تو خونتون بود، شک داشتی که فاسد شده یا نه میدی خورد Bfات! اگه زنده موند که سالمه! اگه نه هم که دیگه مشکل خودش بوده!

۵.غذاهایی که اگه یه روز درست کنی هیچکس تو خونه نخوره، میبری واسه Bfات! اون بدبخت هم از رو ناچاری میگه به به چه خوشمزه ست!

۶. هر وقت هوس سان شاین کردی بهش زنگ میزنی میگی بیا بیرون عزیزم دلم برات تنگ شده!

۷. هر وقت خواستی بری بیرون بچرخی، زنگ میزنی بهش میگی دلم گرفته بیا با ماشین (اگه موجود بود، اگه نبود ماشین میدزده برات!) دنبالم بریم اتوبان کیلومتر کنیم!

۸. هر وقت لباسهات کهنه شد، کیفی، کفشی و ... می خواستی میگی هفته دیگه تولدمه!

۹. اگه چند ماه پیش بند ۸ رو اجرا کرده بودی، میری یه Bf دیگه میگیری!

۱۰. هر وقت پایان نامه ای، پروژه دانشگاهی، چیزی داشتی، برات سه سوت انجام میده!

۱۱. هر وقت دلت موزیک گریه خواست، برات گریه میکنه پشت خط!

۱۲. هر وقت خواستی کلاس بزاری، بهش زنگ نمیزنی!

۱۳. همیشه کسی رو داری که برات نامه ی فدایت شوم بفرسته!

۱۴. همیشه کسی هست که بهتون اینترنت مجانی بده!

۱۵. همیشه یک یا چند احمق به فکر تو هست یا هستند!

۱۶. همیشه تمام زندگی یک یا چند نفر هستی!

۱۷. همیشه یه سوژه خنده توپ داری که بهش بخندی!

۱۸. همیشه یه موش آزمایشگاهیه ساکت توی دستات هست که روش آزمایشاتت رو انجام بدی!

۱۹. همیشه یه اسباب بازی داری که باهاش بازی کنی!

۲۰. همیشه میتونی چند تا اسباب بازی داشته باشی!

۲۱. هر وقت خسته شدی از این اسباب بازیت، اول لهش میکنی بعد می اندازیش تو سطل آشغال، میری یه دونه نوش رو میگیری!

۲۲. همیشه تا ابد تو دلش Exempt (همیشگی) میشی!

۲۳. همیشه یکی هست دم یه تلفن منتظر زنگ زدن تو!

آقایون محترم و آقایون Bf عزیز...متن بالا فقط یه شوخی بود...من خودم وقتی خوندم یه کمی خندیدم و گفتم شماها هم بخندین یه وقت دپرس نشین

فعلا باییییییییییی

نظرات 27 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام نیلو جونم

صب بخیر

وای چه جالب بچه من این شکلیم(خنده)

با حال بودا
پایین قشنگ بود کلی خندیدم
شاد باشی دختر خوب

سلام عزیزکم

صب تو هم بخیر

آره دیگه(نیش)

آره به نظر منم جالب بود
تو هم شاد باشی خانمی
راستی فاطمه این anti flooding تو غیر فعال کن بتونم برات کامنت بزارم

مرجان شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام نیلو جون
چقدر تصورات تو نیازی با مزه اس ! آقا اجازه ؟ منم تصور بکنم آیا ؟

راستی دمت گرم ! دارمت هستمت ! اندر فواید بی اف رو خوب اومدی آفرین . گیگیلی میگه بازم ادامه بده

سلام مرجان جونم
به تو غیر اون آیکون هیچی نمیومد ...آخه یکی نیستی که دو تایین

مچکرمممممممم...
باشه به خاطر گیگیلی ادامه میدم

m&j شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.m-and-j.blogfa.com/




همتونو دوست دارم
همتونو

واییییییییییییی

تو چقد مهربونی...

همه هم تو رو دوست دارن

نیاز شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

وای یعنی من اینقذه با نمکممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از انقذه هم بیشتر با نمکی...اصن تو نمکییییی...نمکیه، نون خشکیه(نیش)

مهران شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام

تو که متقلب نبودی که ...کاش بجای اون سیمیلی تقلبی یه چیز دیگه میذاشتی ...

در کل خوشم اومد ..

سلام...چه عجب از این ورا

من؟...کی گفته نبودم...خیلیم بودم(نیش)
آخه کاکتوس تو رو یاد چیز دیگه ای میندازه؟؟؟؟؟

مچکرمممممم

رضا مشتاق شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ

http://www.pic4ever.com/images/6.gif
سلام
.
.
از دست شماها به این روز افتادم
http://www.pic4ever.com/images/www_MyEmoticons_com__smokelots.gif

سلام
اومدی صلح؟...(خنده)


واییییییییییییییییییی...مرجانننننننننننننن....نیاززززززززززززززززز...بدویین رضا معتاد شدههههههههههههههههه...

گفته باشم اعتیادتو نندازی گردن ما...تو اراده ت ضعیفه ما چیکار کنیم؟...آدم که تا یذره کل کل میکنه نمیره معتاد شه که...دههههههه(نیش)

نیاز شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

الهـــــــــــــــــــــــــــــی بمـــــــــــــــــــــــیرم برات رضا!
من راضی به مهتاد شدنت نبودم والا!!!!!
خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــا منو ببشخ!!این جوونو به اغوش خانوادش برگردون......خدایـــــــــا!!!
http://www.pic4ever.com/images/d2.gif
http://www.pic4ever.com/images/worship.gif

میبینی چی شد نیاز...
رضا با زبون خوش ترک کردی که هیچی...نکردی من میدونم و تو...
میگم نیاز بیا ببندیمش به تخت(نیش)

شاذه شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام نیلوفر جون
خوبی؟
من و سه تا بچه ام؟ هان؟ خوب آن را که عیان است چه حاجت به بیان است :))))
الانم بدو دارم می کامنتم که برم بهشون یه نگاهی بندازم.
بهدش... این وسیله! (بی اف) خیلی وسیله جالبیه. فقط از ما گذشته. شوشو هم بدرد این کارا نمی خوره. نتیجه این که من یه ماشین می خوام با یه جیب پرپول که این کارا رو خودم واسه خودم بکنم. تو هم بیا بچه هامو نیگه دار:)))

سلام خانمی...
دقیقا...چه باهوشی تو...
بدو پس...
آخی آره دیگه نمیشه...پس این شوشو به چه درد میخوره؟؟؟...آره خوب اینجوریم میشه...اگه شلوغی نکن من نگهشون میدارمااااااااااا

محمد رضا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

باز صد رحمت به تو!
نیاز که کلی آب پاکی رو ریخت تو دستمون! ؛)

خب دیگه من عادت ندارم اول کاری آب پاکی بریزم...:)

محمد رضا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ

ولی خدائیش من یکی از سیگار بدم میاد یکی از کتک کاری که هر دوتنوگذاشتین کف دستم!
قضیه ی مار و پونست! ؛)
اما شکلک تو خیلی با نمک بود!
:-*

ااااااااااااااااا...راست میگی؟؟؟؟...
احتمالا همون قضیست
ممنون...!!!!!!!!!!

محمد رضا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ

متنم خوندم!
الحمدلله ما بی اف کسی نیستیم! :دی
با نمک بود!
مثل خودت! ؛)

الحمدلله...تو که راست میگی(چشمک)!
در با نمکیه من که شکی نیست(نیش)

مهران شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

خسته نباشی خانومی

زنده باشی گل پسر...

m&s شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.ghorobpaizz.blogfa.com

سلام
خدایش شما و نیاز لنگه همین ، کاراتونم مث همه بهتون تبریک می گم ، اصلا می دونی چیه؟ شاید شما با این همه تفاهم خواهرا باشین ، خواهران غریب ، آخی چه رمانتیک.
راستی این آیکنای که شما و نیاز واسه ی من خواب دیدین کلی باعث دل دردم شد ، از بسکی خندیدم دیگه.
این موارد بی اف رو هم بپاین برعکس نشه ، بشه جی اف.

سلام عزیزم...
آره احتمالا منو از تو بیمارستان دزدیدن بعد فروختن به یه خانواده که بچه دار نمیشدن....فقط نمیدونم بابام اینا این نازنینم خریدن یا خودشون به دنیا آوردن(نیش)...حالا میگم اگه بتونی این خواهران غریبو به هم برسونی بد نیستااااااا...
ای بابا چه کنیم دیگه...اصن من و نیاز با نمکیم(نیش)...
نه تو نگران نباش...بی افش اینطوری نیست چه برسه به جی افش...
شاد باشی

امین شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://ketabe-zendegim.mihanblog.com

اون بازی بالت خوب بود ، اما اصلن از متنت خوشم نیومد ، نمیدونم این طرز فکر چند درصد از دختراست ، اما واقعن براشون متاسفم و همین طور برایه اونایی که واقعن این افراد رو میخوان

در مورد بازی ممنون...اما در مورد متن...اون متن یه شوخی بود فقط...مطمئنن هیچ دختری از همچین پسری خوشش نمیاد...دخترا حتی تو دوستی دنبال پسری میگردن که حمایتشون کنه و این از پسری که مثل این متن باشه بر نمیاد...در ثانی من اصن فکر نمیکنم یه پسری با این خصوصیات اخلاقی فاجعه آمیز وجود داشته باشه...تو انگار غرور هم جنساتو فراموش کردی...نه پسر و نه دختر هیچکدوم مثل این متن نیستن...حداقل من تا حالا ندیدم...بعدشم گفتم که این نوشته فقط یه شوخیه...فقط یه شوخی!!!

فاطمه یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ

(بوس)(بوس)(بوس)

سلام عزیزممممممممممممم
تو کجایی آخه؟
برات اس ام اس فرستادم کلی رسیده؟؟؟؟
بوسسسسسسسسسسس

m&s یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.ghorobpaizz.blogfa.com

سلام نیلو خانوم لطف کردی آبجی اومدی اینطرفا ف قدم سر چشممنون گذاشتی.
با موافقتتم که ذوق مرگمون کردی. بهرحال هر خوبی بدی از ما دیدی حلالمون کن.
اگر بار گران بودیم رفتیم
اگر با مهربان بودیم رفتیم.
خب بسه کم اشک بریز الان سیل میاد ، در مصرف دستمال کاغذی هم باید صرفه جویی کرد نیلو خانوم.


سلام عزیزم...خواهش میکنم وظیفه بوده داداش...
کجا رفتی؟...وایسا ببینم کارت دارم(نیش)...
نه دیگه...اشکمو درآوردی بعد میگی صرفه جویی؟؟...خسیس..

غریبه یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام بر نیلوفر خانم

این طرح زیبای شما در زمینه ی یه کم دوست شدن و یه کم لینک دادن و یه کم ... در کمیسیون تحقیق و بررسی نیمکت (!) مورد بررسی قرار گرفت و با اکثر آرای ممکنه ٬‌ قبول شد ...
(خنده ی نیش مولکی !!!)

خیلی خوشحالم از آشنائیت ...

یا حق

سلام غریبه جون...

آخ جوننننننننننننننننن(غشمولک)

منم همینطور عزیزم...

شاد باشی

مرجان یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام نیلو جونم ! یه جوک بگم هممون به بعضی ها بخندیم (نیششششششششششمولک)

مردها واسه درست کردن پاپ کورن به ۳ نفر احتیاج دارن : یه نفر شون بایدماهی تابه رو نگه داره ، ۲ نفر دیگه هم اجاق گاز رو تکون بدن (غششششششششششمولک)

سلام گلکم...بگو

خنده از نوع شدیییییییییییییییییییید (غشمولک)

زرشک دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://zileng.blogsky.com/

سلام
آپت با همه مواردش حرف نداشت.

سلام
مرسی...

ژ یگولو دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام نیلو جان...

خوبی؟؟

من اینجوریواسه تو تصور میشم یعنی؟؟ جالبه یخورده..:دی

راستی من که بی اف نیستم..:دی..ولی الان دپرسم...خندههههههه...

خوش باشی..فعلا..

سلام علی جان...

ممنون...تو خوبی؟

ای ... همچین...

میشه تو یه روز دپرس نباشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو هم...فعلا

بنفشه سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ق.ظ http://banafshehh.persianblog.com/

سلام نیلو جون...خوبی؟ میگم یه متن هم درست کن برای ماهایی که شوهر داریم!!!!!
از شکلکم هم کلی خوشم اومد!!!!!!!!!!!

سلام بنفشه جون...ممنونم...متن که درست شدنی نیست...من هر چی که تو دلمه رو میریزم اینجا بیرون...
خب خدا رو شکر...:)

مانی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.alein.blogsky.com

این دو پست آخرت حرف نداشت .خیلی خندیدم مخصوصا از اون شخصیت لمپنی که فکر میکنی من اون جوریم. وای خدا یه کابوی با هفت تیر و سیگار.!!!!!!!!!!!
من اصلا سیگار نمیکشم و تازه شم خیلی هم مهربونم.
بهر حال خیلی حال کردم ممنون ممنون ممنون تا حالا کسی اینجوری منو توصیف نکرده بود!!. و یکی طلبت!!
میدونی که من کله کنم وا مصیبتا!!
پس باش تا صبح دولتت بدمت.!! هی میگم خودت تنت میخواره من یه پست مشتی بنویسم هاااااااااااااااااا

مچکرممممممم...خوب همون بهت میاد دیگه(نیش)
خیلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
وایییییییییییی...نههههههههههههه...مانیییییییی...
ننویس جون هر کی دوست داری...مانی من آخرش تو رو میکشممممممممممممممممم....

حسین جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام. خسته نباشی وبلاگ خیلی خوبی داری. به وبلاگ منم یه سری بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم .
فعلا.

سلام...ممنون...خدمت میرسم

هستی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود
اما خودمونیم دیگه همچین پسرای منگولی پیدا نمیشه
موفق باشی
یا حق

سلام
ممنونم...
آره بابا...
تو هم موفق باشی...
حق نگهدارت

آتوس شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://eae3.blogsky.com

سلام نیلی خانوم...
نمیدونم چرا یان روزا هر جایی که میرم یکی ازین پست هایی که توش پسر ضایع کنه وجود داره...!!!! ( عجیبه ها..!! )
عجیب تر این که بیشتر نویسنده هاشون هم خود پسرها هستن...!!! ( عجیب تره ها...!!! )
اما خوشم اومد...خیلی جالب و خنده دار بود... ( اولین حقیقتی که هم تلخ بود ُ هم با مزه..!! ) ...
مراقب خودت باش دختر ...نیلوفر ... وقتشه بگی... ( چشمک )
وقتیدی پیش منم بیا..می خوشحالیم..!!
دوست تو ...

سلام آتوس جون...
والا من دفعه اولم بود از این چیزا نوشتم...به قصد ضایع کردنم نبود...چون از نظرمن این دسته پسرا خیلی خیلی کمن...ولی دیگه نمینویسم...با این که گفته بودم یه شوخیه اما انگار عده ای ناراحت شده بودن...
مواظبم...چشم...شما هم مواظب خودتون باشین...
حتماااااااااااا...میام...
موفق باشی...

تیده آ دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://ghalb-yakhi.persianblog.com

وای من شقدر نازم:دی
کلی حال کردم :))
دمت گرم

خوشحالم خوشت اومده...
موفق باشی دوست گلم...

رها چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ

ای ول نیلو.کلی خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد