نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

بازی!!!!

به دعوت امین عزیز و نیاز جون به بازی وبلاگی افراد تاثیر گذار تو شخصیت ها دعوت شدم...

خب اولین کسانی که شروع به شکل دادن شخصیت من کردن پدر و مادرم بودن...و من همیشه سعی کردم از این دو الگو که اولین الگوهای رفتاری من بر اساس تربیت اونا شکل گرفته، بهترین صفاتشونو استخراج کنم...به هر صورت همه کامل نیستن نه من و نه هیچ کس دیگه ولی سعی کردم که رفتارهایی رو که تو وجود پدر و مادرم دیدم و اونا رو دوست دارم رو انجام بدم...

دومین کسی که روی بهتره بگم روحم تاثیر گذاشت عموم(خدا بیامرزدش) بود...به جرات میتونم بگم از اون یاد گرفتم که چطوری بی محابا و با تمام وجود دوست بدارم و عشق بورزم...

سومین کسانی که روی من تاثیر گذاشتن اما تاثیر گذاشتنشون به این صورت نبوده که باب میل باشه و باعث شده از بعضی صفات انزجار و بهتره بگم تنفر پیدا کنم، پدر و مادره پدرم بودن...این دو انسان نمیگم که چطورین اما میگم که باعث شدن از دروغ گفتن و دو به هم زنی به شدت کناره گیری کنم...فکر کنم باید ازشون تشکر کنم که نتیجه این صفاتو توی رفتاری که بقیه باهاشون داشتن ، نشونم دادن!!!

و اما شخصیت های تاثیر گذار دیگه...دقیقا نیاز هم اینو نام برده و من واقعا میفهمم که چی میگه...منم تازه چند ماهه که وبلاگ نویس شدم و تمام آدمایی رو که اینجا شناختم که اگه بخوام یه اسم واحد روشون بزارم میگم که بهترین دوستام رو اینجا پیدا کردم...دوستایی که از هر کدومشون یه چیزی یاد گرفتم و با وجود اختلاف سن و سال برام بهترین راهنما بودن و تغییری که در من به وجود آوردن این بود که باعث شدند صبورتر از گذشته باشم....

خب حالا منم باید بقیه رو دعوت کنم...من از فاطمه جون  و بنفشه خانمی و مانی دعوت میکنم بازی رو ادامه بدن...

                      

با کمال شرمندگی من خود شیفتگیه خونم زده بالا...

باور ندارین؟؟؟...یه نگاه به آهنگ وبلاگ بندازین...

نظرات 29 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام نیلو جونم
خوبی خانوم؟؟!!!
نیستی کجایی

راستی من هنوز دم سبزی فروشیم ..سبزی نمیخوای خواهر(نیش)

ایشالا همیشه سایه پدر و مامان بالای ست باشه...آمین

خدا عمو رو هم بیامرزه...ایشالا بتونی شاگرد خوبتری براش باشی...

خدا ایشلا به هر دوشون عمر با عزت بده و و اگه در این دنای فانی نیستن..خدارحمتشون کنم...(لبخند)

مثل همیشه
صبر(چشمک)

دوست دارم نیلو عزیز
(بوس)
باییییییی

سلام علوس خانم خودم...
مرسی تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هستم همینجام...

چرا یه دو کیلو سبزی قرمه بگیر خواهر...(نیش)

ممنونم عزیزم...ایشالله مامانه تو هم سالم و سلامت باشه همیشه...

ممنونم ...مرسی...

...

مثل همیشه...چشممممممممم(چشمک)

منم دوست دارم گلکم...
بوسسسسس
به شوشو سلام برسون...
باییییییییی

ژ یگولو پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممم نیلو جون...

چه عجب خانوم خانوما تشریف فرما شدن؟؟

نبودی کم پیدا..کجا بودی..داشتی قالب عوض میکردی بلا...:دی

مبارک باشه قالب جدید خانوم خانوما...

خیلی وقتم کمه..شب میام میخونم نوشتتو..

خوش باشی..فعلا...

سلاممممممممممم علی جان...

ما اینیم دیگه (عینک)...

آره بابا پدرم در اومد...

اوکی برو به کارت برس فعلا...

تو هم همینطور...بای بای

فاطمه پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ

نبودا بعدن اومد(نیش)

مدلش بود(نیشترررررررر)

یوسف پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام اجوج مجوج!!..خوبی؟! :)

چه خانووم بو شخصیتی!!با مو ایزدیواج مکنننده؟! .. :))

گرچه تو هم مثه من هنوز کوچولویی و بسته شدن این شخصیت همچون نطفه ای فعلا برای ماها زمان می بره تا شکل بگیره تا کامل شه!!!...
ولی خب تا اینجاشو خوب اومدی!!..امیدوارم خوب پیش بری!!

نیلو جان همچنان قالب جدید و فرشته ایت مبارک باشه!!
ستاره ای باشی

سلام لیتل استار!!!...خوبم تو خوبی؟؟:)

اییییووووووووو!!! این حرفا چیه میزنننننده!!!! ازدواج اصن چیچی بودننننده؟؟!!:)

آره حالا زمان میبره کوشولو...
تا کجاشو خوب اومدم آیا؟؟؟؟...

مرسی ولی به پای قالب ستاره ایه تو که نمیرسه(گریههههه)!!!
تو هم آسمونی باشی

رضا مشتاق پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

لینک شدی
تو هم اگه خواستی لینک کنی
لطفن اون نامه هارو وردار و با آدرس این کامنت لینک کن

* * *

بابت این خانواده خوبی هم که داری تبریک میگم

مچکرممممممم
باشه عزیزم...حتما

* * *

ممنونم...لطف داری

نیاز پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام عزیزم....
ایشالا همیشه کنار پدر و مادرت بهترین لحظات رو بگذرونی...
ایشالا روز به روز راه به کمال رسیدن رو طی کنی!
ایشالا همیشه شادببینمت!

سلام خانمی...
ممنونم ... تو هم همینطور...
ممنونم نیاز گلم...
ایشالله همیشه شاد باشی تا منم شاد ببینمت...
هوار تا بوس

آرامیس پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

سلام

چی بگم به جز اینکه وافعا جالب بود

سلام

لطف داری خانم خانما

مانی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.alein.blogsky.com

فاطمه که جونه !!
بنفشه که خانمه !!
ولی من مانی خالی هستم؟؟؟؟؟/

اون که بله...!!
اونم مسلمه...!!
تو مانی خال خالی هستی(نیش)..!!

امین پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://ketabe-zendegim.mihanblog.com

سلام
اول اینکه ممنون که نوشتی
بعدشم ارزو میکنم در کنار پدر و مادر و تمام کسایی که تاثیر خوبی رو تو دارن به خوبی و خوشی زندگی کنی
شامل منم میشدا (نیش )

سلام
خواهش میکنم...مرسی که دعوت کردی...
چیش شامل تو میشد آیا؟؟؟؟؟!!!!...

زرشک پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://zileng.blogsky.com/

سلام نیلو خانومی
بازی قشنگی رو شروع کردین.
و اینکه خیلی خوبه از اخلاقهای بد دیگران درسهای خوبی بگیری.
موفق باشی و شاد

سلام عزیزم...
آره جالبه...
دیگه وقتی نتیجه رو انقدر واضح میبینم هیچ وقت خودم اون اشتباهو نمیکنم...
تو هم شاد باشی...مرسی سر زدی!!!

شاذه جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام
سه تاثیر اولی کنار...
ولی تاثیر اینجا واقعاً عجیبه... واقعاً انگار وارد یه دنیای دیگه شدیم... دنیایی که بیرونیا اصلاً درکش نمی کنن...

سلام...
آره شاذه جونم...اصلا درک نمیکنن..اصلا!!!

مرجان جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

اول سلام نیلو جونم

دوم قالب جدید مبارک

سوم اینکه : خیلی خلاصه و مفید نوشتی آفرین !

چهارم اینکه : من اسم تو رو میذارم کودک ! مثل کودک زلال و با صفایی اون ته ته قلبتو میشه دید ! قربونت برم .

اول سلام مرجان جونم...

دوم مرسی عزیزم...

سوم اینکه مرسییییییییییی

چهارم اینکه واییییییییی...مرسییییییییییی(خجالــــــــــــــــــــــــت)

مهدی جدا از جواد جون جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام
خوبید
سلامتی حاصله
ک یف احوالتون چطوره؟

التماس دعا داریم

سلام مرسی خوبم ... شما خوبی؟؟؟؟
آره حاصله(نیش)

شما چرا جدا اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محتاجیم به دعا قربان

شراره مامان بردیا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام نیلوجونم
وای ذوقمرگ شدم دیدم چطوری منو تجسم و تصور کردی
دخترم خوبی؟
یه عالمه دلم واست تنگ شده
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام قربونت برم...کجایی تو؟ بردیا جونم چطوره؟؟...
خوشحالم خوشت اومده...
منم همین طور...
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

مهیار شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام بعداز مدت مدیدی اومدم به وبلاگت قالبت خیلی خوشگله مثل خودت ولی تا وبلاگت باز شه عمر ما هم تموم میشه امیدوارموزهای خوب و خوشی در انتظارت باشه عزیزم

به به سلام فامیلمون اینا...
وای مرسییییییییی(بــــــــــــــــــــــــــــــــــوس)
چرا؟؟...دیر باز میشه؟؟؟...کسی تا حالا نگفته بود بهم...
مرسی ایشالله شما هم زودتر آقاتون خوب شه..
مواظب خودتون باشین...شاد باشی عزیزم...

مهدی حسینی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://09133546202.MIHANBLOG.COM

سلام

امیدوارم که حالتون خوب باشه.

پسری از خاک کویر 1 با یک موضوع متفاوت به روز شد.

منتظر حضور گرم شما هستیم.

خواهشن این بار دقیق تر از همیشه موضوع پست رو بخونید.

در ضمن نظر هم فراموش نشود.

موفق و سر بلند باشید./

سلام

ممنون

چشم...

موفق باشین...

بنفشه یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام خاله نیلو

خیلی باحال نوشته بودی
راستی قالب جدید مبارک
اهنگه هم خیلی باحاله
باورت نمیشه تو کارای اج وجق این جزء معدود کاراییه که من خیلی دوسش دارم و هر وقت میبینم یا میشنوم کلی میخندم


راستی خاله نیلو
گریههههههههههههههههههه
باید یه فکری به حال این بنفشه یک و دو بکنی
اینطوری من و اون خاله بنفشه گیس و گیس کشیمون میشه هااااااااااااااااااااااااااا

وقتی خود شیفته میشی چه خوشگل میشی
بوس قلب

سلام عمه بنفشه...

ممنون باحالی از خودتونه...
مچکرممممممممممم
منم خوشم میاد چون واسه نیلوفر خونده(نیش)...

جانم خاله جون؟؟..
ببین عزیزم اون بنفشه جون باشه تو هم بنفشه خانمی ...قبول؟؟؟
راستی من تو رو دعوت کرده بودمااااااااااااا...

میسییییییی(خجالت)
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

آقا موشه یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

نه ه ه چه من حواس پرت شدم انگاری تو هم نوشته بودی فک کردم ننوشتی هنوز دعوتت کردم خوب مهم اینکه نوشتی
خوب انگاری افراد زیادی رو تو هم تاثیر گذاشتن
ایشالا سالیان سال با سلامتی در کنار هم باشین
چرا باور نداشته باشیم
نه ه ه باور داریم مگه نه بچه ها؟؟؟
حالا آهنگم نمیذاشتی از پست اندر فواید Bf!! همه میفهمیدن!!!!!!!!!!!!!!!! (اوق)
اگه یکی دو بار با دقت دباره بخونیش میفهمی این این شمایید که به بی اف ها شدیدا محتاجین که این جی اف ها چقدر خبیث هستن چون قربون خدا برم هیچی کاراتونا خودتون نمیتونین به تنهایی انجام بدین
البته از همه خانومای محترم معذرت میخوام فقط جواب نیلوفر خانوم بود
خوب اینم تحلیل وب تو شرمنده ناراحت که نشدی
به منم سر بزن خوشحال میشیم
لینکتم گذاشتم اگه دوست داشتی تو هم بزار
راستی منم با مرجان موافقم

شاد باشین به یاد خدا

جدی؟؟؟...آخی...مرسی
همچین...
ممنونم...
تو چرا به خودت گرفتی هااااااا(نیش)...تو که جز اون دسته نیستی که؟؟؟!!!
اینجوریام نیست...اگه با دقتتر بخونی میبینی چقدر شما پسرا طفلی هستین که انقد ذلیلین(خنده)...فقط جواب من بود آره؟؟؟..بزار با مرجان وگیگیلی و فاطمه و نیاز که اومدم سراغت اون وقت میبینی یه من ماست چقد کره داره...آره...
میزنم... باشه...
حتما...

تو هم شاد باشی...

شاذه یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

ای دختر صحرا نیلوفر..... آی نیلوفر........
کجایی دختر؟ خوبی؟

جونم...آی جونم...
خوبم مرسی...کامی باز اطوار درآورده بود...
شما خوبی عزیزم؟؟؟...گلات خوبن؟؟؟

نیاز یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ

کم پیدایی نیلو جان...حالت خوبه؟؟روبه راهی؟؟

سلام عزیزکم... بابا این کامی دوباره ادا درآورده بود...درس شده تازه...

تیده آ یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://ghalb-yakhi.persianblog.com

سلام
بی معرفت شدیا؟
کم پیدایی
سیویدم بخونم

سلام عزیزم...
میدونم...شرمنده ام به خدا...
باشه...

مهران دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

علیک سلام

من یه عذر خواهی بابت تاخیر در بودنم به شما بدهکارم ...

پستت رو هم خوندم و جالب بود ...من میگم تو این دنیای مجاذی خیلی چیزای خوب و بد میشه یاد گرفت ...کاش من و تو خوباش رو یاد بگیریم ...

ساد ببینمت همیشه عزیزم ..

به به باد آمد و بوی عنبر آورد...مهران خان جان...چی شده یاد ما کردین؟(نیش)

نه بابا...مگه عذر خواهی باید بکنی...تو که به قول خودت من کتک نخوردم پررو شدم حالا عذر خواهیم میکنی؟؟؟...

ممنون...کــــــــــــــــــــــــــــــاش...

مرسی گلم...تو هم شاد باشی...

رضا مشتاق دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

این روزا همه به عنوان کامنت مینویسن
چراکم معرفت شدی بهم سر نمیزنی
الان دیدم سه تا از اون کامنتا داری
یعنی سر نزدی
دوباره خودتم واسه مهران نوشتی چرا سر نمیزنی

من علتشو کشف کردم
شماها همتون دوس دارین تو وبلاگ خودتون از این جوابیه نویس بازیا انجام بدین

واسه همین دارید همدیگه رو فراموش میکنید
... ولی این کارو نکنید

آها ...آها
این آهنگه چیه .؟!
خدایا توبه
آی نیلوفر/بزن بریم مهمونی/بزن بریم کافی شااپ
دختر /نیلوفرر /دیرام دارا/دارام دا/نیلو /نیلو/نیلوفر/دسمو بگیر /بزن بریم بیروون / به میدونن / به کرمووون /آبادانو و بهبهوون/
ها .. پارتی ... هوووق ... بشین رو پام ...بریم مهمونی ؟؟؟
وای ...وای ...وای ... چه چیزای بد و عجیبی میخوننن

* * *

ما همگی حسین حسین میگیمو میریم به کربلا
به کربلا ... به کربلا ... دشت حسینٍ مرتضی


میدونی چیه رضــــــــــــــــــــــــا...من همیشه گفتما...تو داری با این هوش و نبوغت اینجا هدر میشی...باور کن!!!
واسه مهران که باید بنویسی...چون از هر هزار بار که بنویسی یه بار سر میزنه...در مورد خودمم کامی خان خراب تشریف داشتن و هم اینکه من کلا یه کم بی معرفت هستم...
ولی فراموش نه...هیچکسو فراموش نمیکنم...
تو چرا با اینهمه کشفیات پروفسور نشدی؟؟؟!!!...

آها...آها
این آهنگ نیلوفر از گروه فارز با همکاریه اندی و کوروسه...دوسش داری لینکشو بزارم برات(نیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش)
نه بابا تو هم بلدیاااااااااااااااااااااا...ببین یه چیزاییشو خودت اضافه کرده بودی پس همچین بدتم نیومده(نیشمولک)


(ســـــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــــــــوت)

مرجان دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ

منو گیگیلی همچنان چشم به راه بلکه یکی از در بیاد این وبلاگه بیچاره رو آپ کنه . بجنب تنبل خان !

چشم انتظار نمونی خواهر...(نیش)

یوسف دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

احوال نیلوفر جونی؟! ... :)

قربون یوسف جونی!!:)
خوب شدی یا نه؟؟!!

فاطمه سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام علیکم
دختر جون تو اون وقت صب بیدار بیدی؟(نیش)

یه ذره دستم بند بود اومدم دیگه
چه بلایی سر نیازم اوردی مادام...میکشمتا(نیش)

دوست دارم..میام (بوس)

بوسسسسسسسسسسس

سلام...
باورت نمیشه من این اس ام اسه رو دیروز صبح ساعت ۱۰ به تو زدم دیدم امروز رسیده...

نمیدونم چش شده(گریهههههههههههههه)
دیروز بهش اس ام اس زدم جوابمو نداد(ناراحت)...

منم دوست دارم...منتظرم

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

آقا موشه سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

دمت گرم بابا دیروز با این آهنگ وبت کلی حال کردم همین تمام

قابل نداشت موش موشک...همین تمام...

مرجان سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ

بدو که نیازی کم کم داره حالش خوف میشه . جواب کامنتها رو داده . و بالاخره بر می گرده

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
خوش خبر باشی ننه...

فاطمه چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ

ببین اون پستو کو داشتم میومدم کلی حرف بزنما...کجا بردیش

هاااااا؟؟؟؟

بر داشتمش...دلیل داشتم...بعدا میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد