نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

مادر!!

کودکی که آماده تولد بود، نزد خدا رفت و از او پرسید : می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستید...اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟

 خداوند پاسخ داد: از میان تعداد بسیاری از فرشتگان، من یکی را برای تو در نظر گرفته ام...او در انتظار توست و از تو نگهداری خواهد کرد...

اما کودک هنوز مطمئن نبود که می خواهد برود یا نه : اما اینجا در بهشت، من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و اینها برای شادی من کافی هستند...

خداوند لبخند زد: فرشته تو برایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند خواهد زد...تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود...

کودک ادامه داد: من چطور می توانم بفهمم مردم چه می گویند وقتی زبان آنها را نمی دانم؟

خداوند او را نوازش کرد و گفت: فرشته تو، زیباترین و شیرین ترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی...

کودک با ناراحتی گفت: وقتی می خواهم با شما صحبت کنم چه کنم؟

اما خدا برای این سوال هم پاسخی داشت: فرشته ات دستهایت را در کنار هم قرار خواهد داد و به تو یاد میدهد که چگونه دعا کنی...

کودک سرش را برگرداند و پرسید: شنیده ام که در زمین انسانهای بدی هم زندگی میکنند...چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟

خداوند جواب داد: فرشته ات از تو محافظت خواهد کرد حتی اگر به قیمت جانش تمام شود...

کودک با نگرانی ادامه داد: اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شما را ببینم ناراحت خواهم بود...

خداوند لبخند زد و گفت: فرشته ات همیشه درباره ی من با تو صحبت خواهد کرد و به تو راه بازگشت نزد من را خواهد آموخت...گرچه من همیشه در کنار تو خواهم بود...

در آن هنگام بهشت آرام بود اما صدایی از زمین شنیده میشد...کودک می دانست که باید به زودی سفرش را آغاز کند...او به آرامی یک سوال دیگر از خدا پرسید: خدایا؟...اگر من باید همین حالا بروم، لطفا نام فرشته ام را به من بگویید...

خداوند شانه او را نوازش کرد و پاسخ داد: نام فرشته ات اهمیتی ندارد...به راحتی می توانی او را مادر صدا کنی..

                          

پ. ن : مامان گلم...به خاطر همه محبتات ازت ممنونم...ممنونم که بد خلقامو، ناراحتیامو، گریه هامو، بی قراریامو صبورانه تحمل کردی...ممنونم که همیشه به حرفام گوش دادی و برام بهترین سنگ صبور بودی...به خاطر همه چیز ازت ممنونم...مرسی...روزت مبارک بهترینم!

                                               Get graphics at hostgif.com
نظرات 33 + ارسال نظر
فایدیم چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://faidim.blogsky.com

مبارک!!

سلامت!!

شاذه چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

واقعاً آیا میشود این محبت را اندازه زد؟؟؟؟؟؟؟

نه...هیچ جوری نمیشه...هیچ جوری

مرجان چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام نیلو جونم

اون چند خط آخره حکایت رو که می خوندم گریه ام گرفت . واقعا که از طریق مادر میشه به سوی خدا برگشت به شرطی که بهش خوبی کنیم بهش احترام بذاریم و بهش کمک کنیم . حتی من حکایتی شنیدم که یه آدم با خوبی هایی که در حقه مادرش می کرد و بهش غذا میداد ، بهترین درجه های انسانیت رو نصیبه خودش کرد و لیاقته همنشینی با بهشتیان رو پیدا کرد .

روز مادر رو به مامانت و همه مامانای دنیا تبریک میگم

سلام عزیزم...

درسته عزیزم..خوبی در حق مادر کردن مساویه با بهترین مقام رو نزد خدا داشتن...

مرسی...منم همینطور

بهاره چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ

روزه مادر مبارک
بوس بای

مبارک!!
بوس
بای بای

یوسف چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام نیلو جان..خوبی خوشی سلامتی؟!.. :)

شاید بخاطر همینه که می گن بهشت زیر پای مادرانه! :)
خیلی مختصر فقط می تونم بگم این روز مقدس رو تبریک می گم و خوشحالم که مادر دختر همو خیلی دوست دارن! :)

به چه خوشرنگ شده این جا!..حالا وقتشه که شاد و با انرژی تازه ای بری آپ کنی!! :)
ایام به کام! :)

سلام عزیزم...ممنون بد نیستم...تو خوبی؟

حتما همینطوره.. :)
منم تبریک میگم...ممنونم... :-*

حالا قراره موشی برام یه قالب خوشمل بسازه تازشم!!!!!!
همچنین به کام شما! :)

شهرزاد چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ

اینجا چه خوکشل شدههههههههه!!!!!!!!!!!!
روز مادر و روز زن مبارکهههههههههه!!!!!!!

میبینی تو رو خداااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!۱
مبارکههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!

شهرزاد چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

ببخشید دستم خورد به ایتر ییهو!!!!!!!!!!!
سالم عزیزمممم:!!!!!!!!!!۱
اینجا چه خوکشل شدهههههههههههههههه!!!!!!!!!
روز مادر این فرشته ی پاکی ها مبارکهههههههه!!!!!!!!!!!
امیدوارم که همیشه سایه این فرشته بالا سرت باشه قدرشو بدون!!!!!!!!!!!!!!!
روزه زن مبارکههههههههههههه!!!!!!!!!!!۱
به افتخاره خودمون هورااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!
فلن.

ایتر نه و اینتر :))))))))))
و علیکم السلام...دختر بابا!!!
مچکرم...
فرشته پاکیها!!!چه قشنگ...
میدونم جون تو :))))))))
مبارکههههههههههههههههه!!!!!!!!!
هوراااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!
فلن نه و فعلا
نیای منو بزنی حالا!!!

شهرزاد چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم چه متنه خشنگی انتخاب کری!!!!!!!!!۱

آره...خشنگه!!!

آقا موشه چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ

به به درست شد گفتم ماله این عکسه بودا مگه نه مرجان
برم بخونم میام باز
ببین یه وبی سراغ نداری که بگراندش ثابت باشه مثلا اگه یه عکسه ثابت باشه فقط نوشتهاش بالا پایین بره مث وب من قلباش حرکت نکنه اگه گیر آوردی حتما آدرسشو بهم بده
مرسی راستی روزتونم مبارک

دیدی درس شد...ایول...
باشه...
چرا...وب خرس قهوه ای تو لینکام هستش...
مرسی ...ممنون

نیاز چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ

عالی بود....
افرین به دختری مثله تو که قدر مادرشو میدونه...
افرین به دختری مثله من که قدر مادرشو سعی میکنه بدونه:دی
روز مادر مبارک...ایشالا سایه همشون رو سرمون بمونه تا ابدالاباد.....
ایشالا خودت یه روزی مادر بشی خودم بیام بهت تبریک بگم عزیز دلـــــــــــــــم....
هوار تا بوس....

مرسی...
ممنونم نیازم...
آفریننننننننننننننننننننننننن (تشویققققققققققققققق) :)))
ایشالله..
مچکرم... (نیشششششششش)
هوار و سیصد تا بوسسسسسسسسسسسسس

انار بانو چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

روزت مبارک جیگر
من کادومم گرفتم:دی یه تاپ جینگولیه خوکشله دو بندی نارنجی که حمید گف جلو هیچ کس نباید بپوشیش آخه خیلی س ک س ی ه
:دی

روز تو هم مبارک جیگر...
خوش به حالت...هیشکی منو دوس نداره بهم کادو بده :(((((((((
پس این حمید ناقلا خریده که جلوی کی بپوشی...هان؟ :))))))))))

مجید پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ http://loveold.blogfa.com

سلام عزیز من اپ کردم یه سر هم به من بزن

روز زن رو هم بهتون تبریک میگم

سلام...
ممنونم...لطف داری

ژ یگولو پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ

سلاممممممممممممم عزیزم...

بلاخره این کامنت دونیت امشب باز شد...

ایوللللللللل...

منم تبریک میگم بهت خانوم خانوما...
همچنین به همه مادرای دنیا...

موفق باشی وخوش ایشالا همیشه..فعلا عزیزم...

سلام علی جان

ایول

مرسیییییییییییییییی...
منم به همه مادرای دنیا و مادر گل تو تبریک میگم...

مرسی...تو هم همینطور...فعلا

اقلیما پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://yedokhtaremahtabi.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود.
راستی روزمون مبارک.
به من هم سر بزن
فعلا بای تا های

سلام عزیزم...
مرسی...
مبارک...
چشم...
بای

نیکو جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://banoo-b.persianblog.com


سلام نیلوفر جان
خوبی ؟

خیلی زیبا بود مادرا همشون فر شته هستن کاش قدر شون رو بهتر بدونیم ......... روز زن و مادر رو به شما و مادر گلت تبریک میگم
راستی ببخشید کا منت قبلی من بدون اسم بود عجله داشتم فرا موش کردم
مو فق باشی

سلام نیکوی عزیزم...
ممنون...

کاش...ممنونم...به همچنین...
خواهش میکنم عزیزم...
تو هم موفق باشی...
راستی نیکو جان اجازه لینک میدی؟

ساندی جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ http://blueesky.blogsky.com

سلام عزیزم
متنت خیلی قشنگ بود،به نظر من مادر قشنگترین کلمه ایی که توی دنیا وجود داره...
روزت مبارک خانومی
بوس

سلام عزیزم...
مرسی...به نظر منم همینطوره...
روز شما هم مبارک دخمل گل..
بوس

مرجان شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام نیلو جونکم

خوبی عزیزم ؟ چه خبرا ؟

من تازه امروز رو وقت کردم بیام نت . اومدم بهت سر بزنم احوالی بپرسم

شاد باشی

سلام عزیزکم...

خوبم...مرسی...

مرسی خوشگلم...لطف کردی...

تو هم شاد باشی مرجانکی جونم

کوه شب شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.mehla65.blogfa.com

سلام دوست خوبم اولین باره که میام ولی روزمادررابه همه مادرها(فرشته های زمینی)تبریگ میگم. یاحق..

سلام...
خوش اومدی..
لطف کردی...
یا حق

سروناز یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی نیلو جون
منم روز مادر به همه مادرا تبریک میگم
بیا به این ادرس
allb00m.blogsky

سلام خواهر کوچولو...
مرسی...
چشم ...الان میام...

آقا موشه یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ق.ظ

سلااااااااام
نیلووووووووووووووو
قالبت آماده شد
چطوری بزارم یوزرو پسوردتو میدیم یا یه فکر دیگه ای بکنم کدشو بدمت
اگه بدی اینطوری میتونم اگه مشکلی داشت حلش کنم
منتظرم
به نظر خودم خیلی قشنگ شده البته خودت باید بپسندی میزارم اگه دوست نداشتی که هیچی وگرنه هر جاشو دوست نداری بگو تغییر میدم
فعلا منتظرم

سلامممممممممممممم
بلهههههههههههههههه
هورااااااااااااااااااااااااااا
یوزر و پسو میدم بهت...
دستت درد نکنه موشی جوننننننننننننننننن
مرسییییییییییییییییییییی

مهران یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام نیلوی عزیز

پست خوبی بود ...کاش همه دخترا مثه تو قدر مادراشون رو بدونن ...

شاد باشی و مغرور :)

سلام عزیزم...

ممنون...مرسی...

همچنین :))

مهران یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

راستش دلواپست شدم ...

از پنجشنبه پیدات نیست ....نگرانم :(

واقعا شرمنده ام...طبق معمول کامی خراب بود...‌:((((((((
اعصابمو داغون کرد تا درست شد...
حالا شرح ما وقع رو تو وبلاگ میدم :)))

مرجان یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام نیلو جونم

پس کوشی دختر جون ؟ چرا دو روزه نیومدی سراغه وبلاگت ؟
این چه آهنگیه گذاشتی رو وبلاگت (خندهههههههههههه)

الفراررررررررررر

سلام عزیزمممممممممممم

کامی خراب بوددددددددددددددد :(((((((((((
به این خوشگلی :))))))) (زبون)

مگه دستم بهت نرسه مرجان!!!!!!

ژ یگولو یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم نیلو خانومی گلم...

خوبی عزییزم؟؟

کجایی تو معلومه؟؟

راستی نیلو رنگ این زمینه کامنت دونیت منو کشته خدایی..خیلی خوشگله..خیلی...

مواظب خودت باش..زودم بیا اپ کن..راستی به شهرزادم سلام برسون..فعلا عزیز...

سلام ژیگول پیگول...

ممنون...بد نیستم...

به خدا این کامیه ذلیل شده خراب شده بود...

مرسی...دیر رسیدی ...قالب می خواد عوض شه...

چشم...بازم چشم...بازترم چشم.. :)))))))))))))
فعلا...

محدثه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
خوبی جیگرکم
الان هرچی زنگ زدم خونتون اشغال بود.گفتم نیلو تو اینترنت.
متن خیلی قشنگی نوشتی.وبلاگ نو هم مبارک.
راستی الان دارم فیلم چپ دست میدیدم.نمیدونم دیدی یا نه؟
اما من خیلی این فیلم دوست دارم.
می خواستم ازت یه سوال بپرسم.امر خیر
(حالاااااا
بهت زنگ میزنم
فعلا

سلام عزیزم...
بد نیستم تو خوبی؟...
نه بابا اینترنت چیه...از جمعه کامی خرابه...انقد این کیسو گرفتم دستم بردم اینور اونور از کت و کول افتادم :(((((((((
نه ندیدم...
میبینم پس حتما...
ای وای...امر خیر چی آیا؟...
زود زنگ بزن فضول درد گرفتم...
فعلا...

آقا موشه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام نمیدونم به نظر من که خوشکله
اگه بده زشته تخه بگو به حر حال وبته هر جور دوست داری باید باشه
بازم یوخده کار داره حالا به صورت تست گذاشتم باید تکمیل بشه
راستی هر جاشو میدونی بگو عوض کنم
بیشترین کارو این عکس بگراندت برد زشت که نیست نه
خلاصه دوست نداشتی بگو . . ... . ..

خیلی خیلی خوشگل شده...فقط به خاطر بک گراند چشمو اذیت میکنه یه کم...
یه ذره هم سرعتش اومده پایین اما عالیه...
میدونم خیلی زحمت کشیدی اما اگه بتونی عکس بک گراندو یه دونه بکنی خیلی خوب میشه...البته اگه به نظرت اینجوری بهتره که هیچی...
ولی موشی دستت درد نکنه...چجوری جبران کنم من؟

آقا موشه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

مینم دختر ببین همجاش واسه توهم خوب باز میشه یعنی بدونه عیبو پیغامو اینا کامل باز میشه

ببین وقتی باز میشه هی مطالب نصفه میشه بعد درست میشه...چرا؟

[ بدون نام ] دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

ولی خدایش ماه شده دیگه انقدم بی صلیغه نیستم (نیش)
اگه نخواستی خودم میزارمش (چشمک)

می خوام فقط یکی گفتم که مطالب نصفه میشه...یکیم که عکس بک گران یه دونه خوشگل بشه...بازم تو بهتر میدونیاااااااااا

آقا موشه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

نیلو عکس بگراند یکیه به صورت پازله طوری ساختمش که به صورت پازل باشه الان تو کل صفحه یه عکسه و یه ۸ سانت دیگه بغل رو تکرار کرده
یکی مث اون عکس که دادی گذاشتم خیلی بد میشه به خدا این حرف نداره به نظرم همین عکس قشنگش کرده بچه ها که اینجا اینو میگن

الان که راحت میشه نوشته ها رو خوند چشمو عزیت نمیکنه
ببین اگه عکسو سیاه تر کنم چطوره
سرعتش اومده پایین ولی نه اونقدرا شاید سرعت تو پایینه به خاطر اون سایه ای هستش که به نوشته ها دادم

یه کم سیها ترش کن پس...
سایش خیلی خوب شده ولی....

آقا موشه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

حالا اگه میخوای تا یه عکس ساده بزارم

واسه سرعتش باید یا یه عکس ساده بزارم یا اینو یه کم سیاهش کنم

یه کم سیاهش کن

آقا موشه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

بزار عکسو خلوت ترش میکنم
ولی از امروز به رده الان باید برم باش
فلا بزار همینطوری باشه تا یه فکری واسش بکنم
ببین اگه جای دیگشو میخوای بگو یه باره تغییر میدماااا

دستت درد نکنه خیلی خوب میشه اگه خلوت تر شه...
باشه من که خیلی دوسش دارم فقط یه کم شلوغه همین...
نه دیگه همه جاش خوبه فقط اون عکسه بالای تقویمو هم بردار...زیاد عکس دار شده

مرجان دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام نیلو جونکم

قالب جدید مبارک . دست موشی و کله تو درد نکنه . کله تو واسه اینکه همینجور جرقه میزنه ازش سلیقه میریزه

حالا بیا زودی آپ کن بیکار نشینیم منو گیگیلی ، هی آجیل بخوریم هی به چرت و پرتهای تو بخندیم ...........نزن.........نزن غلط کردم بابا نزن

سلام عزیزم...

مرسی...

چشم...الان آپم...

میزنم میکشمت من تو رو...

مرجان دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

راستی نیلو !

کمی زیادی شلوغ نشده ؟ من به زور میتونم نوشته هاتو بخونم

جانم...
منم به موشی گفتم خیلی شلوغ شده...قراره خلوت ترش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد