نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

کامیه خراب و تولد !!!!

سلاممممممممم

ای تف تو این کامپیوترای در پیتی بیاد ...اگه بدونین این کامیه نیم وجبی چه اعصابی از من خورد کرد...

بابا این بدبخت هیچیش نبودا..خودم بردم دادمش دست جلاد

سی دی رامه این کامیه بدبخت یه مدتی هست به لقاءالله پیوسته...بعد ما رفتیم از پسر عموی گرام دی وی دی رامشو گرفتیم که یه چند تا سی دی بریزیم تو این کوفتی...خلاصه چون چند وقت پیش همین پسر عموی محترم زده بودن دهن این کامیه بد بخته ما رو صاف کرده بودن وقتی دی وی دیرو بهش زدم ویندوز بالا نمیومد...بعد ما از خانم همسایه شنیده بودیم که پسرشون به کامپیوتر واردن...منم گفتم بزار برم از این یارو بپرسم ببینم چیکارش کنم اینو...وقتی پرسیدم گفت میتونین کیستونو بیارین ببینم چشه؟...براتون دی وی دی رو هم نصب میکنم...

منم هلک هلک کیسو بردم پایین یارو گفت ۵ دقیقه دیگه آماده ست...حالا کی؟...جمعه ظهر

بعد دیدم داداششو فرستاده بالا میگه باید از اول واستون ویندوز نصب کنم...منم گفتم بکن!!

ویندوزو نصب کرد بعد چون اصولا برای نصب ویندوز کارت صدا و اینا هم می خواست بهم گفت سی دیه کارت صدا و مودمتو بده...حالا منم این ور بگرد...اون ور بگرد ...دیدم نخیر!!سی دیا آب شده رفته تو زمین...یه ذره دیگه به این مخه فشار آوردم ببینم واقعا رفته زمین دیدم نه بابا...تو زمین نرفته که...یه ماه پیش که رفتم مغازه پشت خونمون که ویندوز عوض کنم سی دیارو اونجا جا گذاشتم...

رفتم گفتم من به علت اینکه حواسم خیلی جمه سی دیارو گم کردم...پسره یه نیگای اینجوری به من انداخت گفت باشه یه کاریش میکنم...خلاصه تا شنبه این کیسه من دستش بود...کارت صدا و اینا رم نمیدونم چجوری نصب کرده بود اما گفت مودمتون نصب نمیشه بدون سی دی...منو میگی...همچین انگار با سوزن بادمو خالی کردن...ناراحت و افسرده اومدم خونه

بعد زنگ زدم به امیر...حالا امیر کیه؟...همونی که مغازش پشت خونست و  من سی دیامو پیشش جا گذاشته بودم...

زنگ زدم گفتم آقا من سی دیامو اونجا جا گذاشتم...گفت سی دیه چی؟...یه کم براش شرح دادم و گفت عیب نداره یه ساعت دیگه بیاید بگیرید...یه ساعت دیگه من زنگ زدم دوستش برداشته...میگم ببخشین سی دیا پیدا شد؟..میگه من خبر ندارم... خودشون میان یه دو ساعت دیگه...دو ساعت رفت تا امروز صبح...

صبح زنگ زدم میگه من سی دی براتون آوردم اما باید کیستونو بیارین ببینم نمیدونم چی چیش به نمیدونم چی چیش می خوره یا نه... هیچی دیگه...برداشتم کیسو بردم آقا معاینه کردن و مودمم رو هم نصب کرد و دوباره عنر عنر ورداشتم آوردم...

اینم یکی از ماجراهای من و کامی جون

                            توجه          توجه 

دو تا تبریک ویژه به مناسبت تولد :

                                               

اول آبجی خودم نازنین خانم که تولدش شنبه ۱۶ تیر بود

عزیزم...از خداوند برات سلامتی و طول عمر در خواست میکنم...امیدوارم سالهای سال خوب و خوش باشی و بهترینها رو برات آرزومندم...

اینم هدیه من به تو

                               

دوم تولد دو تا دوست خیلی خوب و عزیز که توی همین دنیای مجازی باهاشون آشنا شدم...خیلی خیلی دوسشون دارم و امیدوارم همیشه اوضاع بر وفق مرادشون باشه...اون دو تا دوست کسانی نیستن به جز نیاز و فاطمه

فردا ۱۹ تیر تولد این دو تا عزیزای من هستش.. برای نیاز و فاطمه عزیز آرزوی سلامتی و طول عمر دارم و امیدوارم همیشه تو زندگیشون موفق باشن و هر روزشون قشنگتر از دیروزشون باشه...

این هدیه من به نیاز

اینم هدیه من به فاطمه

                                        اینم کیک تولد :

                                   

نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
اول...بیخیال...
دوم تولده خواهرتون مبارک...

سلام
اول...چرا بیخیال؟...
دوم...مرسی

یوسف دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام نیلو جون خوبی خوشی سلامتی؟!.. :)
کجا بودی نگران شدیم!..از دست کامی جون!!...:)))))

منم یه بار با همین ترفندهای پروفسوریم زدم کیس یکی از دوستانو داغون کردم.. :( یعنی وقتی ویندوز براش ریختم کامپیوتره لخت شد!..هم صداش قطع شد هم تصویر نداشت و هم ویندوز بالا نمیومد!!..نمی دونم شاید سی دی من با اون جور درنمیوومد!..من یه سی دی ویندوز دارم که همیشه بدون نیاز به کارت صدا و اینا همونو می ذارم تو درایو خودش همه چیو اتوماتیک نصب می کنه!!..دیگه نمی دونم چرا بعضی کامپیوترها بهش جواب نمی دن!!..اون طفلی که کارش از نرم افزار گذشته بود و سرطان به سخت افزارش زده بود!!:)))))))خدا نیاره خرابی پی سی رو که آدم دیپرس می شه!! :)) اونم ما معتادای اینترنتی!! :)))))))

نیلو جون منم تولد خواهرت و دوستان رو تبریک می گم و براشون آرزوی بهترین هارو دارم!..هوشولولولولولولولو تولدشووون موباااالک!!...:))
راستی قالب نو هم مبارک! :)
ایام به کام!...به کامی جون نه ها!! :))))

سلامممممممممم یوسف جونی! :))
از دست کامی جون...میبینی تو رو خدا :))))

موفق باشی یوسف جان...لطفا این ترفنداتو رو کیس ما ها امتحان نکن...
بعد عذر می خوام...این چه ویندوزی بود که نه صدا داشت نه بالا میومد نه تصویر؟ (خنده)
این مرده هم به جای سی دیه کامپیوتر خودم بهم یه سی دی بیشتر نداده....
طفلی...آخییییییییییییی !!!!!
آی گفتی...الهی آمین!!!!!!!!!

مرسی عزیزم لطف داری...تولد تو هم مبارک یوسف هوشولولولولولو...
راستی تولدت کیه؟
باید یه آمار بگیرم از تولد بچه ها!!!!
مرسی...
(خنده) از دست تو یوسف!!! :))))))))

مرجان دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ

خدا بگم چیکارت کنه نیلو ! خندهههههههههههههههه
سلام گلم . تو هم با اون کامپیوترت کلی فیلمه کمدی شدیا !

تولد خواهرتو بهت تبریک میگم

فدات
بوس بوس

چی کار کنه نههههههههههههههههه...چی کار نکنه (نیش)!!!!!!۱
سلام خانمی...من و این کامی با هم داستانی داریم...

ممنون لطف میکنی...

قربانت
ماچ ماچ

آقا موشه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام نیلوووو
ببین از این حرفا نداشتیما تو هر جوری بخوای باید باشه
فعلا یه کم خلوت کردم سرعتو آوردم بالا تا بعد
ببینم تو مرداب سفید تا حالا دیدی (نییییشششششش)
میخوای مث وب خرس قهوه ای یه عکس واست بسازم هان نظرت چیه سفید میشه اونوخ

سلاممممممممم
مرسی موشی...شرمنده ام به خدا...
مرسی...
حالا ما افتتاحش میکنیم...یهو دیدی طرفدار پیدا کرد... (نیش)
آره...خیلی خوبه...

ژ یگولو سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

سلامممممممممممممممم خانوم خانوما...

مبارک باشه..ایولللللللللل قالب جدید...همه گفتن من دیگه نمیگم..میدونم درستش میکنی..اره همون یکمی شلوغ بودنشو..ولی خیلی خوشمله مبارک باشه...

بهدش اینکه امان خدایی امان از دست این کامیای در پیتی ماها..هروز یه مرگیشون میشه...منم اول مث تو هیچیش نبودا وقتی بردمش شرکت یه هفته بی کامی شدم...
بازم خوبه الان سالمه و پیشته..ایولللل...

دیگه اینکه منم از همینجا به این دوتا دوست عزیز تبریک میگم تولداشونو...ممنون که یاد اوری کردی نیلو جان...
نیاز و فاطمه به معنای واقعی دو دوست خوب و دوست داشتنی هستن و من خوشحالم که بهاشون اشنا شدم تو این دنیا...تولدشون مبارک...

خوش باشی نیلو جون..مواظبت خودت باش.فعلا...

سلام ژیگولی...

مرسی...لطف داری...

ای اماننننننننننننننننننننننن...چی کار کنیم ما با این کامیای در پیتی به نظرت؟؟؟؟؟!!!!!
آره جای شکرش باقیه...

مرسی عزیزم...
خوب و دوست داشتنی یه چیزی اون ور تر...خیلی دوسشون دارم...
تولدشون مبارک...

ممنونم...چشم...فعلا

نیاز سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ق.ظ

حالا من با یه دنیا شرمندگی چه کار کنم؟؟؟
یه کلام:
متشــــــــــــــــــــکــــــــــــــــــــــــرم عزیـــــــــــــــــــــــزم
یک دنیا متشکرم....

ای بابا دشمنت شرمنده گلکم...
خواهش میکنم...وظیفه ام بود...تولدت مبارک نیازم

فاطمه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ

وایییییی نیلووووووووو جون
ممنونمممممممممم

کلی شرمندم کردی
فدای تو بشم عزیزم
خیلی خوشحالم کردی ببخشید دیروز نتونستم بیام
مرسییییییی

نیازی تولد تو هم مبارکککککککک

بوسسسسسس
بوسسسسس

وایییییییییی فاطمه جونننننننننننننن
خواهش میکنمممممممممممممممممممم

دشمنت شرمنده عزیزم...
خدا نکنه...
خواهش میکنم گلم...

نیازی تولدت مبارک...
فاطمه تولدت مبارک...
هوراااااااااااااااااااااااااااا

بوسسسسسسسسسسسسسسس

یوسف سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

اسم این ویندوز ویندوز سوخته بود!! :)))) نه نه ویندوز پدرسوخته بود!!! :)))))

همو یه سی دی هم خوفه!! :)

تولد من ۵ مرداد بید!..می دونی که مردادی ها چخد داغن!! ؛)

از دست نیلو!!...شاد باشی :)

اسم دومی بیشتر بهش میاد..:)))))))) !!!!!!!!!!!!!

خب خدا رو شکر...

تو مردادی هستی؟...یا خدا...بگو چرا انقد با مرجان کل کل میکنی :))

از دست تو شیطوننننننننننن....تو هم همینطور

نیکو سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://banoo-b.persianblog.com

سلام نیلو فر جون

تو لد خواهرتو تیریک میگم و همچنین دوستای خوبت فا طمه جان و نیاز عزیز برای همگی بهترینها رو ارزو دارم ( یه سبد گل رز )
راستی دیروز برات کامنت گذاشتم ..............؟ !!
شاد باشی

سلام نیکوی گلم...

مرسی عزیزم...لطف داری...
بله رسید.. عزیزم اجازه لینک به من میدی؟...

تو هم شاد باشی مهربون

آقا موشه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام نیلو
به جونه خودم این زمینش بیاد تو مایه سفید اصلا به درد نمیخوره
یه نیگا به این بنداز اگه اینطوریم خواستی بگو تکمیلش کنم اینو بزارم
http://aghghgha.blogsky.com/

نهههههههههه اینجوری دوس ندارم...
پس مشکی باشه اما یه عکس ثابت تو بک گراندش بزار و عکسه حالت سایه مانند داشته باشه...مث یه هاله...
الان گرفتی چی گفتم؟

شاذه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

واه واه واه من از زن پدر بودم تولدمو تبریک نگفتی؟؟؟ :((( خیلی نامردی! اونو وقت من فردا همینجوری بی تبریک متولد بشم آیا؟!!

سلام عزیزمممممممممم
فردا تولدته؟
الهی قربونت برم
تبریک شما هم به روی جفت چشامممممم
بوسسسسسسسسسسسس

آقا موشه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

نیلو منو گیج نکن انقد اونوخ مگه این حرکت میکنه !!!!!!!!!!!!
عکس ثابت مث حاله خوب این ینی چییییی؟؟
یعنی همین عکسو یا فیلتر مشکی بندازم روش که گلاش واضح نباشه !!! چرا اونوخخخخخخ
یا همش ساده باشه فقط یه گل توش باشه
توضیح بده من نگرفتم

این عکسه که ثابته...
ببین مث این باشه یعنی ثابت...اونوقت فقط یه عکس باشه خوب؟...بعد این عکسا روشنن می خوام اون یه دونه عکس محو باشه...
بابا بک گراندم عکسش ثابت باشه و یه عکس محو...همین...عکسشم یه دونه گل باشه

آقا موشه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ

باشششههههههههه
ببین گریه میکنمااااااا (نیییش)
خوب از چه مدلی باشه عکسش اونوخ گوشه باشه بزرگ وسط باشه
باش محوش میکنم

مرسی
نهههههههههه...گریه نکن ار زار...
مرسی

آقا موشه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

نیلو انقد محو باشه خوبه دیگه نه ؟؟
اگه بیشتر بشه خوب چه فایده زشت میشه الانشم زیادی محو شده
میگی ینی یه گل همش توش باشه باقیه گلو برگارو بردارم
واسه من که کاری نداره ولی خوب زشت میشه به خدا

به نظر من همین عکس خیلی قشنگه
تو چی میگی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عالی شد موشی...
عالییییییییییییی
مرسی عزیزم
حالا یه فکری به حال رنگ کامنتدونی بکن...
یه رنگی بزار که به قالب بخوره...
خیلی خوب شد موشی
دستت درد نکنه...
ایشالله عروسیت

ارزو سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ

نیلو جان ازدواج کردی؟؟من تازه وبت رو دیدم...عالی..

سلام عزیزم...نه به خدا...چرا تهمت میزنی؟..:((((((((((((
ممنونم گلم...
عزیزم شما آدرسی چیزی نداشتی خدمت برسیم؟

sanaz سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ

یکی از اقوام زن می خواد..ما همه افتادیم به تکاپو....پسر خیلی خوبیه...شغله ازاد داره...........بعدا می گم...خبرم کن...مرسی عزیزم(دختر قد بلند...خوش اخلاق ونجیب می خواد)

جان من؟...حالا چه کمکی از دست من ساختست؟...دختر پیدا کنم ساناز جون؟...
میشناسما اتفاقا!!!!!

آقا موشه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام نیلوفر
گلم بی تعارف دارم میگمااااااااا
من خودم ۲۰ دفعه قالبمو اینور اونور کردم تا اونی که دلم خواست شد شاید بعضیا بگن زشته ولی خودم دوسش دارم
توهم اگه جاییشا دوست نداری یا خوشت نمیاد بگو اونطوری که دوست داری درست کنم من ناراحت نمیشم اصلا کل قالبم بخوای ۲ باره ۱۰۰ باره عوض میکنم
باش
کامنت دونیم از امشب به رده فردا درست میکنم

مینم چرا از شماها تبلیغ داره از من نداره ؟؟؟!!!۱

سلام موشی...
قالبت که خیلی خوشگله من خوشم میاد
نه الان خوب شدخ ...خوشم اومده ازش...حالا تو نگران نباش احتمالا دو سه ماه دیگه بهت میگم عوضش کن (نیششششششششش)...من در قالب عوض کردن ید طولانی دارم...
دستت درد نکنه....
چمیدونم والا؟

آقا موشه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ

ببین میخوای به جای نظرات بنویسم مثلا اگه ۱۰ تا نظر داری اینطوری باشه
(۱۰) تا گل تو این مردابه میخوای تو هم یکیش بشی

یا یه چیزی مث این
هان ؟؟؟!

ببین باشه مثلا ۱۰ گل مرداب...همین...
بعد میتونی آخر نوشته ها ...رو به روی نظرات یه گل خیلی خیلی کوچولوی نیلوفر بزاری که آخر هر پست بیاد؟

آقا موشه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام حال میکنی استعدادو (عینک آفتابی )

چطوره؟؟؟؟؟؟؟

تعریف از خود نباشه وبت خیلی قشنگ شدهههههههههههههه

سلام آقای با استعداد...

عالیه

آره...خیلی :))))))))))

بهاره چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://joojoojoon.blogsky.com

سلامممممممممممم نیلوفر جونم خوبی گله نیلوفرم
وای چه خوشگل شدیه اینجا . دسته آقا موشه درد نکنه با این قالب درس کردنش .
امان از این کامیه تو .
تولده نازنین جونمم مبارک .
نیاز و وفاطمه جونم هم همینطور تولدشون مبارک .
بای بوس س س س س باس

سلاممممممممم بهار گلبارونم...(این جزو جملات قصار من بودااااااا)
مرسی گلکم...
امانننننننننننننننننننننن
مرسی گلم...ممنون..
تولدشون مبارک
بوسسسسسسسسسسس...

مرجان چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

ببین موشی چه ها کرده ! سایه گربه رو از دور دیده ، هی میاد این وسط ویراژ غیغاژ میده . خندههههههههههههه

خوبی نیلو جونم !

این آهنگ برام خیلی آشناست . روی وبلاگه رضا مشتاقه مفقود الثر نبوده یه زمانی ؟ نیشمولک

چه میکنه این موشییییییییییی!!!!!!!!!

مرسی مرجانی جونم...

خود حاج رضا ی مفقود الاثر بهم داده این آهنگه رو

مرجان چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام نیلو جونم

چی شده دیگه من سایه موشی رو اینورا نمی بینم ؟ رده دمبش هم نیست (نیشمولک)

سلام عزیزم...

چرا هست...یه ذره دقت کن...

آقا موشه پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

مینم کسی یه گربه اینطرفا ندیده میخوام خفش کنم

وااااااای نیلوفر این آهنگت خیلی غمناکه نمیشه یکی یوخده شادتر بزاری هان ؟؟؟

دست مرجانیو بهاره درد نکنه به خاطر تشکرشون واس قالب نیلو

چرا اونجاس ...ببین...از ترسش رفته پشت دیوار :))))))))))))

اینو یه دوست خوب بهم داده...
عوضش میکنم حالا یه مدت دیگه...

مرجانی و بهار...موشی با شما بودااااااااااااااااااااااااااا

آقا موشه پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

اینو گوش کن اگه آهنگ آروم میخوای خیلی قشنگه http://www.rozihappy.persiangig.com/audio/divarsangi_googoosh.mid

باشه گوش میدم...چشم...
مرسی

یوسف پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

نیلو جون بیا داداش مهران در قسمت کامنتدونی من خداحافظی کرده! :(

باشه میام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد