نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

دلم براتون تنگ شده بود!!!

سلامممممممممممم

ما رو نمیبینین خوشین؟...خب الحمدلله...

عرضم به حضور انورتون که بی اینترنتی بسی سخت میباشد...مخصوصا اینکه مهتاد هم باشی...

خب بزارین اول از مهندس بازیای خودم براتون تعریف کنم...آقا ما دیدیم این مودمه از خودش صداهای ناهنجار درمیاره گفتیم بزار یه حالی بهش بدیم بلکه شفا پیدا کرد...به منظور حال دادن به مودم بدبخت ابتدا در کیس رو باز نموده و سپس پیچ مودمو باز کرده و از جایش خارج نمودیم و بعد کامی رو روشن کردیم...خب تا اینجا که عمل موفقیت آمیز بود (حالا اشکش مانده!!)...بعد دوباره مودمو جا زدیم و احساس کردیم یه ذره لب و لوچه ش آویزونه...به همین منظور یه کم بیشتر بهش فشار وارد کردیم و پیچاشم بستیم و کیسو روشن کردیم...

آقا چشمت روز بد نبینه...کیس بالا نیومد...اینورش کن، اونورش کن ...نخیر ،نشد...زنگ زدیم دست به دامن دختر عمه جون که بیا به دادم برس...اونم اومد و گفت الان برات ویندوز عوض میکنم درست شه...منم گفتم بکن عزیزم، بکن!!

خلاصه هر کاری کرد اصن نشد که سی دیه مودمو نصب کنیم و اینجا بود که فهمیدم بدبخت شدم...چرا بدبخت شدم؟..آخه اصولا تو خونه ی ما اگه چیزی خراب شه دیگه درست شدنش با خداست...

هاردو سپردیم به خدا و رفتیم به جنگ با زندگی...حالا بگم در دوران بی نتی چیکار کردم...اول یه (فقره؟ نفر؟واحد؟) سفر شمال بود که من و آبجی خانم با دایی پنجعلی و شهرزاد خانم و مامانش رفتیم...یعنی ما مامان و بابامونو چون بچه های بدی بودن با خودمون نبردیم شمال...فقط زنداییم میگفت فک کنید که از شمال برگشتین اسم خواهر یا برادر جدیدو چی می خواین بزارین!!!!!!

رفتیم اونجا و خیلی هم بهمون خوش گذشت فقط من صبح روز سوم که اونجا بودیم از خواب بلند شدم دیدم مامانم نشسته بالا سرم!!!...بهش میگم تو اینجا چیکار میکنی ؟ میگه اومدم مسافرت...

بعدم ما با همسفر مامانمون اینا که همانا نامشون الهه خانم میباشد تشریف بردیم تو آب تمیز و زیبای دریای خزر و چشمتون روز بد نبینه از اونجا که یادم رفت دستامو ضد آفتاب بزنم و تیشرت آستین کوتاه تنم بود دستام به طور کامل جز زد...تا دو روز که انگار زیر پوستم آتیش روشن کرده بودن و می سوخت و هر کی بهم دست میزد جیغم می رفت هوا...بعدم که برگشتیم تهران دستم پوست پوست شد به چه خشنگی...همچین این پوستاش ور میومداااااااااااااا...

از اونجا که برگشتیم فقط ۵ روز به امتحان من مونده بود و به صورت موجود چهارپا و دراز گوشی که پیشینیان خر مینامیدندش!! درس خوندیم...و هی خوندیم، هی خوندیم، هی خوندیم تا...

آهان اینو بگم...رفتم کارت ورود به جلسه بگیرم که گشت ار  شاد منو گرفت و گفت خانم بشین تو ماشین خواهرمون بیاد ار  شاد بشین...من مونده بودم با شلوار بلند و مانتو بلند و مقنعه و آرایش کم چرا من باید ار  شاد میشدم؟...خلاصه آقاهه هی میگفت ار  شاد شین منم میگفتم ما ار  شاد شده ی خدایی هستیم بزار بریم کارتمونو بگیریم...البته من تنها نبودم...دوستم مریم هم بود...اونم شلوار و مانتوش بلند بود فقط روسری سرش بود...خلاصه خواهر اومد که ما رو ار  شاد کنه...منم بهش گفتم خانم ببین، من هم شلوارم بلنده هم مانتوم بلنده هم مقنعه سرمه...کجای من ایراد داره؟...خانمه یه نگا سر تا پا مو کرد و یه لبخند زد گفت برین...جل الخالق

امتحانمونم خوب دادیم تصمیم گرفتیم برای تقویت روحیه بازم بریم شمال!!!

از شمالم که برگشتیم تولدمون بود که کلی تحویلات گرفته شدیم یعنی بابای زرنگمون هاردمونو درست کردن جای کادو تولد دادن بهمون!!

الانم هنوز اینترنتم مشکل داره که فکر میکنم ایراد از مودم و مهندس بازیه خودم باشه...حالا بین خودمون بمونه

ولی یه چیزیو جدی میگم...تو این مدت فهمیدم چقدر دوستون دارم و دلم براتون تنگ شده بود..

همین دیگه...

پ.ن: بنفشههههههههههههههههههههههههه...کامنتدونیت برام باز نمیشه...

نظرات 9 + ارسال نظر
ساسان پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://likboxy20.mihanblog.com/

برای افزایش آمار بازدید سایت و یا وبلاگتون و قرار دادن لینک سایت خود در صدها سایت و وبلاگ دیگر ، این لینک باکس رو در سایتتون قرار بدید و از طریق ارسال لینک سایت خود را برای ما ارسال کنید.از این طریق سایت شما در صدها سایت دیگه هم نمایش داده می شود و باعث افزایش چشم گیر آمار بازدیدهای سایت و یا وبلاگ شما خواهد شد. وبلاگ شما همزمان در 2 لینک باکس پر بازدید کننده نمایش داده خواهد شد. برای بالا بردن آمار خود همین امروز اقدام کنید!!
http://www.yahoo20.blogsky.com
همچنین
ما در حال جمع آوری مجموعه از بهترین وبلاگهای فارسی فعال که حداقل در هفته یکبار یا هر ماه 2 بار میتوانند بروزرسانی کنند هستیم .اگر وبلاگ شما هم وبلاگ فعالی هستش و برای اینکه همه بتوانند از مطالب وبلاگ شما استفاده کنند وبلاگ ما را با نام بهترین وبلاگهای فعال فارسی به وبلاگ خود اضافه کنید بعد هم به ما خبر دهید تا وبلاگ شما هم در مجموع بهترین وبلاگهای فعال فارسی زبان قرار گیرد.
http://yahoo20-06.blogsky.com/

مرجان پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://anemone

کسی نیلوئه منو گیگیلیو ندیده ؟ هاپو خوردتش ؟ آخه نیلو که خوشمزه نبود ! گوشتش تلخ بود اه اه اه

:دی

نیلو تو خودتی واقعا ؟ یعنی زنده ای ؟ :دی

دیگه حالا یواشکی میری مسافرت آره ؟ اون شهرزاده ورپریده هم هیچی بهمون نگفت ای الهی ......... نه بابا ولش کن دختره مردمو حالا یه چیزیش میشه میگه مرجان نفرین کرد (غشمولک)

خوش اومدی نیلو خانومی

من دیدمش...اونور داشت میدوید:))))))))))
خیلی هم خوشمزه بود...اصن بهش میگفتم خوش گوشت !!‌:))))))))

آره مرجانی این منممممممممممممممممممم:)))))

یواشکی چیه؟...اگه اینترنت داشتم که تو بوق میکردم مسافرتمو !!!

مرسی مرجانی...البته هنوز کامل نیومدم...مودمم خرابه :(((((((

مرجان جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

باز که تو غیبت زد دختر ؟ (چششششششش غره مولک)

نه به جون تو...با سختی آنلاین میشم تا بیام کامنت جواب بدم :(((
(دلبری مولک ) :)))))))))

پدرام شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ http://pedygol.blogsky.com

سلام بر نیلوفر جان عزیز دختر گلم..
اولا که بسی بسیار خوشحال شدم وقتی اسمتو دیدم!..داشتم یواش یواش نگران میشدم!..گفتم نکنه واقعا شایعات رو جدی گرفتی و رفتی خونه بخت!..
خب..میبینم که کامی نو مبارک!..
به بهههههه..میبینم که بدون ما میری سفر!..اونم ۲تا ۲تا!..اونوقت میای پیش من میگی بیا بریم سفر؟!..ای ای ای ای..دخترم دخترای قدیم!!..
حالا امتحان چی بود؟..کنکور؟..

سلام باباییییییییییییییییییییییییی...
نه بابا جون...تو که منو الکی شوهر نمیدی...میدی؟...تحقیقاتی ،چیزی :)))))))

مرسی بابا جون دکی :)

آخه گفتم اگه وایسم شما بخوای ما رو ببری سفر گیسام ممکنه رنگ دندونام شه...به خاطر همین گفتم برم تا آرزو به دل از دنیا نرم :)))

نه...پیام نور :(

بهار شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام خانم مهندس. تو رو خدا اگه مارو دوست داری دست به کامپیوترت نزن. بابا ما همینطوری هم قبولت داریم

سلام...بهار خانوم جون...سعی میکنم بهار ولی قول نمیدماااااااااا...حالا بزار ببینم میتونم جلو مهندس بازیو بگیرم یا نه :)))))))))

*+*+*سارا*+*+* شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوش بحالت که هی رفتی شمال خانوم خانوما....
با احمدی نژاد نسبت فامیلی دارین؟
:دی پارتی تون کلفته ها.....
تو این بی بنزینی....چجوری رفتین 2بار شمال؟
:دی از دست شما پارتی دارا.
میگما...اسیسم خوصه نخوری ها....هاردتو بده...خودم درستش میکنم.
یا بیا با هم میریم پایتخت درستش میکنیم...چطوره؟
:× :× :× :× :× :×:× (اینا مثلا بوسه ها) تولدت مبارک اسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم
ایشالله که نیلی جون خودم همیشه زنده و خوشبخت باشه.
بوس بوس بوس

ای جونمممممممممممممممممممممممممم
ییهویی شد خانمیه چشم آبی :))
والا بابای من دو تا کارت سوخت داره...بعد داییمم که اصن از ماشینش کار نمیکشه به خاطر همین بنزینا مونده بود :)))

باشه اسیسم...بریم...من بالاخره باید تو رو ببینم...اینم بهونه :))
ای جان...مرسییییییییییییییییییی
ایشالله که سارا جونم همیشه سالم و سرحال باشه و تو دردسرم نیوفته :))))))))
بوسسسسسسسسسسسس

*+*+*سارا*+*+* شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوش بحالت که هی رفتی شمال خانوم خانوما....
با احمدی نژاد نسبت فامیلی دارین؟
:دی پارتی تون کلفته ها.....
تو این بی بنزینی....چجوری رفتین 2بار شمال؟
:دی از دست شما پارتی دارا.
میگما...اسیسم خوصه نخوری ها....هاردتو بده...خودم درستش میکنم.
یا بیا با هم میریم پایتخت درستش میکنیم...چطوره؟
:× :× :× :× :× :×:× (اینا مثلا بوسه ها) تولدت مبارک اسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم
ایشالله که نیلی جون خودم همیشه زنده و خوشبخت باشه.
بوس بوس بوس

نگین یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام نیلو جون
خوبی؟
احوالات
حالتون چطوره؟
همینجوری اومدم احوالپرسون...
هوارتا بوسسسسسسسسسسس

سلام نگینم...
خوبم... تو خوبی گلم؟
خوبم ممنون...
قربونت برم...خوب کردی...
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

بنفشه چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام
امتحانت چی شد؟
نتیجه و انینا ............
نمیدونم چه مرگش شده این میهن بلاگ هی کرم میریزه
اعصابم رو بهم ریخته
نه آپ میشه کرد
نه میشه به کامنتا جواب داد و نه میشه کامنت گذاشت
منم حوصله ندارم
سرما خوردن خفن بزار ببینم چی میشه
درس شد خبرت میکنم عسیسم
نگران نباش

سلام عزیزم...
نیمه ی اول مهر...
ای بابا...هی بهت گفتم بیا بلاگ اسکای..نگفتم؟...

مواظب خودت باش اوکی؟

منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد