نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

پیشی (گربه سابق!!)

به نظرتون پیشی چجوریه؟

به نظر من یه موجود پررو و دریده ست!!...انقد این گربه ها پررو شدن که زل می زنن تو چشات و هر چی هم کیش و پیشت و از این چیزا بگی از جاشون تکون نمی خورن...

این موجود در صورتی ملوسه که خونگی باشه!...همچین هی بپره تو بغل صاحبش ، واسش ۴ تا عشوه بیاد ، هی ناز و نوزش کنن ، وقتی هم که راه میره همچین با فیس و افاده و قر و قمبیل راه بره که انگار ملکه گربه هاست و آسمون سوراخ شده و این ازش افتاده پایین!!!

حالا توجه داشته باشین که بنده لقب زیبا و پر معنیه پیشی رو گرفتم از جانب شهرزاد خانم و خاله مژگان (مامان شهرزاد)...حالا چی شد که این لقبو گرفتم؟...

خوب اول اینکه خودم متولد سال گربه ام!!...از اون ورم یه بار من خونه داییم اینا بودم ، این شهرزاد دستشو گذاشته بود زیر گلوی من (همون جایی که اگه چاق باشی بهش می گن غبغب!!)داشت با دستاش زیر گلوی ناز میکرد و با هم حرف میزدیم...بعد نگو این خانم دستشو یواش، یه ذره کشیده بود عقب و منم بدون اینکه حواسم باشه سرمو با دستاش بردم جلو!...یهو دیدم این میگه :مامان ! اینو نگاه کن...عین پیشی می مونه...سرش با دست من میاد جلو که من نازش کنم!...

اینم بگم که من اصولا ناز و نوازشو دوست دارم ، مثلا موقعهایی که بابام منو می شونه تو بغلش یا کنار دستش و هی موهامو ناز می کنم انقده خوشم میاد که نگوووووووووووو...

خلاصه ، داشتم می گفتم...خاله مژگان هم همون موقع گفت خوب این پیشیه دیگه...عین مهیار می مونه...اونم سرش با دست من میومد جلو!..منم اینجوری

حالا مهیار کیه؟ عرض می کنم خدمتتون...مهیار پسر داییه محترم بنده می باشد (داداش شهرزاد) که الان مرحوم شده...نههههههههههه (واییییییی ...خاله مژگان غلط کردم ! ) ...یعنی رفته دیار غربت...اونم همسن منه و مثل من متولد سال گربه و گویا عاشق ناز و نوازش...

از اون به بعد لقب گرانبار پیشی از طرف دختر دایی و زن دایی عزیز به من اهدا شد...الانم هر وقت خاله مژگان منو می بینه می گه چطوری پیشی؟

حالا شما قضاوت کنین...چون ناز و نوازش دوست دارم و یه جا هی ولو میشم و زل می زنم به بقیه یعنی گربه ام؟...

آهان...اینم بگم که چند روز پیش ، از طرف یک دوست بسیار عزیز، بازم لقب پیشی گرفتم!!...

دیگه جدی جدی داره باورم می شه که پیشی ام!!!

نظرات 21 + ارسال نظر
بنگری یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایى دارى ،
نوشته هات هم جالب و خوندنى است .
موفق باشى

سلام...
ممنون

قاسم یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://2rna.blogsky.com

سلام نیلوفر خانم

یک سوال در مورد وبلاگ شما داشتم می تونی از طریق ای دی با من تماس بگیری (چه طوری مطالب را وارد موضوع بندی
خود می کنید

سلام عزیزم...

ببین...موقعی که وارد پنل بلاگ اسکای میشی ، دست راستت یه قسمتی هست که نوشته موضوع بندیه یادداشتها...
وارد اونجا میشی و موضوعاتتو وارد می کنی و ثبتش میکنی...بعد هر وقت که یه پستی نوشتی قبل از این که انتشارش کنی میری بغل دست همونجا که نوشته انتشار (اونجا که نوشته موضوع یادداشت یا یه همچین چیزی) موضوعو انتخاب می کنی و بعد انتشارو میزنی...
به همین سادگی...به همین خوشمزگی!!‌:))))))))

بهار یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

خیلی کار جالبی کردی. فکر کنم اگه منم بودم بهت می گفتم پیشی. غصه نخور. از اون خوشگلاشی.

متشکرم...
هنوزم دیر نشده بهار خانوم جون... :))
مرسیییییییییییییییییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسسسسس

یوسف یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو پیشی جون..خوبی؟..من عاشق پیشی هستم از بچگی هم پیشی داشتم..چند روز پیش هم یه پیشی نزدیک خونه پیدا کردم..اما خب خیابونی بود..به قول تو فقط پیشی خونگی!!..وقتی می گیری بغلت نازش می کنی خرخر می کنه که کیف می کنی!ولی خب تنها مشکلش موهاشه و گاهی دستشوییش که باعث می شه نتونیم تو خونه هامون نگهش داریم..از طرفی پیشی ها اگه بیرون نگه داری بشن ممکنه نامرد بشن برن..مثه سگا زیاد وفا ندارن..اما در کل از سگا بیشتر دوسشون دارم!! پیشی باشی همیشه! :دی :)

سلام یوسفی جون...
خوبم...
راستش من که اصلا هیچ نوع جونوری دوس ندارم نگه دارم...یعنی میترسم...از گربه ، از سگ و ...

پیشی هستم پس فقط به خاطر تو !! :)))))

نگین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاااااام پیشی گرانقدر خودمون
خوبی؟
الهیییییی....
یعنی منم پیشم...
من انقده دوست دارم نازو و نوازشو
بیا نازت کنم پیشی من
(نازی نازی)
خوبی تو؟
کجایی دخمل؟
اومدم احوالتو بپرسم دیدم پیشی شدی....
میخواستم بگم نیلو جون
دیگه گفتم پیشی جون (نیش)

سلام نگین خانم جوننننننننننننننننننن...
خوبم مرسی...
منم خیلی دوست دارم..خیلیییییییییییییییییییییی

میو...میو :))))

خوبم...
زیر سایه شما :)
من پیشی بودمممممممممممممممم
خوب کردی نگین جون...حالا من با این اسم وبلاگت بهت بگم سوسک جون یا نگین جون؟!! :)))

آقا موشه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام پیشی ملوسه
به به چه پیشیه مهربونی من انقد پیشیارو دوست دارممممممممم که نگو من که میدونم تو منو نمیخوری تو از این پیشی مهربونایی که موشیا رو نمیخوره مگه نه !!

میو میو (نیش)
نیلو پارسال یه گربه اومد خونمون بعد دوتا بچه کوچول موچولو با دندوناش آورد تازه راه افتاده بودن بعد خبلب ناز بودن رنگشون انقده خوشکل بود دلمون نیومد بیرونشون کنیم یگ آتیش پارهایی بودن تو باغچه همش یا با هم بازی میکردن یه روز تو دستم بهشون غذا دادم چند هفته بعدش یکم بزرگ شدن مث فرفره هی دنبال هم میزاشتن فرتی با شر میرفتن تو لوله ناودون بارون (خندههههههههههههههههههههه)
خوب پیشی ملوسم چه خبرا قهر مهر نکنی یه وخ به جانه خودم تو تو پست مرجان اومد اصلا نظر ندادی !!!!!!!!!

این شهرزاد انقده شیطونه خودشو مظلون میگیره (خنده)

این آقا مهیار چرا رفته دیار غربی دانشجو شده یا سربازی
شهرزادی غصه نخور برمیگرده زودی تو هم غصه نخور پیشی جون (خنده)

ببین منم نازو نوازش دوست دارم چرا شدم موشی !!!!!!

آره منم میخواستم بهت بگم پیشی روم نشد از این پیشی لوسا میو
میو فعلا میو

سلام موشی جون...
آره بابا...انقد بد سلیقه نیستم که موش بخورم :)))))))))

میوووووووووووووووووووو
خوب من از همه مدل جونوری میترسم...مخصوصا گربه !!!

خیلیم نظر دادم...تو با من لجی و کامنتمو تایید نکردی...من که میدونم...


آی گفتی...آی گفتی...خیلی شیطونه...خیلییییییییییی

دانشجو شده...

والا من نمیدونم...برو از اونی که موشت کرده بپرس :)))

وای مرسییییییییییی...میو میو

[ بدون نام ] دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ

بیا اینم یه عکس دوتا پیشیه ناز مث خودت (نیش)
mushmushak.persiangig.com/image/CATS1.jpg

مرسی ولی من نتونستم عکسو ببینم..باز نشد :(

شاذه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام پیشی ملوس مودب خوش برخورد کمروی عزیز!
خوبی خانم؟
از من دلخوری؟ عزیزم من کامنتاتو تایید کردم. فقط دو روز نبودم دیر تایید شد. بیا تو کامنت کنترل اف بزن اسمتو سرچ کن پیدا میشه به خدا!
بوس بوس

سلام شاذه ی قصه گووووووو
مرسی عزیزم...بد نیستم...تو خوبی؟...کوچولوها خوبن؟...
آخه دو تا کامنت گذاشتم جفتش نبود :((
بوسسسسسسسسسسس

غریبه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام آبجی نیلوفر

میبینم که خیلی خوب به حقیقت ذات من پی بردی شیطون (!) اصن فکر نمیکردم که بدین حد انسان شناس چیره دستی باشی ....

حالا خودمونیم ، خل بودنم خیلی تابلوی نـــــــــه ؟!!!!

***
از اینکه نشون دادی باز بودن و یا بسته بودن نیمکت برات مهمه ، خیلی ازت ممنونم نیلوووو جان ...
انشاء ا... در شادی هاتون جبران کنیم !!!
***

یا حق

سلام امینی جونننننننن

خیلی انسان شناس قابلیم...خیلییییییییی:)

امین..هر چقد سعی کنی پنهانش کنی بازم داد میزنه !!‌:))))))))))

***
واقعا برام مهمه و امیدوارم نظر ما هم برات مهم باشه و نیمکتو بهمون پس بدی همراه با امین...

****
یا حق

مرجان دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ http://myn.blogsky.com

ای پیشیه بی چشم و رو ! پیشته پیشته

:دی نیلو با تو بودما ((=

تو متولده سال گربه ای ؟ من متولده سال مارم :دی
میدونی مار نمیتونه گربه رو نیش بزنه ؟ چون پشمالوئه ... فقط به یه جاش میتونه نیش بزنه ! اونم به دماغش :دی وقتی گربه میخواد مار بکشه دستشو میذاره روی بینیش و با پنجه اش ماره رو له می کنه :(
تو منو می کشی قاتل :(

اون سوتیت پیشه خاله ات هم کلی منو خندوند (غشمولک)

قربونت برم

اا...با منی؟...
:((((((((((((((((((((

یوهوووووووووووووووووو...من میتونم تو رو بکشم...هاهاها
تو بقیه رو میکشی منم تو رو...این به اون در !!‌:)))))))

وای...منو میکشه :((((((((

خدا نکنه...بوسسسسسسس

عادل دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.marine79.blogsky.com

سلام نیلوفر جان مرسی از اینکه بهم سر زدی.وبلاگتو دیدم خیلی باحاله.خوشم اومد.من لینکت میکنم.
بازم بهت سر میزنم.فلن بای

سلام عادل عزیز...خواهش میکنم...وظیفه بود...
مرسی عزیزم...
منم همینطور..
بای

آقا موشه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

سلااااااام
چطور مطوری پیشی جونم
وب شهرزادو دیدی (جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغ) امرتون اجرا شد
فقط برو شناسنامشو درست کن با یه عکسی چیزی و یک شعر خوشمل تا وبش از حالته اینجوری به اونجوری بشه خوب

این لینک روزانه مخصوص خود خودته اصلا بخوامم نمیتونم واسه کسی درست کنم جریاناتی داره واسه خودش (چشمک)

سلام علیکم...
خوفم موش موشی جون...
جیغ نزن سرم رفت...من اصلا عکس ندارم...خودش زیاد داره...بهش بگو..


ایول...خوشم اومد :)))))))))

محمد یوسفی دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.editor-e-irani1.blogfa.com

پیشی حیوون جالبیه اما تو فرهنگ ما ایرانی ها یه جورایی اسمش بد در فته: بی حیا ، پر رو ، نمک به حرام و بی چشم و رو.
من مطمئن هستم شما از فقط ناز بودن و دوست داشتن نوازش و به پیشرفتین.
ممنون از حضورتان. خوشحالم کردین. دوستای مرجان دوستای منم هستن.
خونه تون خیلی خوشگله ها....
دوباره و چند باره بر می گردم...

آخ گفتی...هیچ کی پیشیا رو دوست نداره :(((
مرسی محمد جان.. (خجالت)
وظیفه بودددمنم از آشنایی با شما خیلی خوشبختم...
مرسیوووچشات قشنگ میبینه...البته میدونم که خوشگله :))))))))
منم میام و میرم همچنان !!‌:))))))))))

نگین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام نیلو جونم
یعنی پیشی جونم
تو هر چی دوست داری بگو
سوسک خواستی بگو..نگینم خواستی بگو
خوبی؟
کجایی دخمل تو؟

سلام نگینیییییییییییییییییییییییی
من میگم عزیز دلم...یا گلکم...خوبه؟...
خوبم...همینجام دیگه نگینی جونم..

sina سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ق.ظ http://avayebidari.blogfa.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارین
من لینکتون کردم
اگه خواستین به ما هم سری بزنین

سلام...
مرسی...
لطف کردی عزیزم...خدمت میرسم...

بهاره سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://joojoojoon.blogsky.com

سلام نیلو جون
خوبی ؟ از بچه ها خبر نداری؟
امین جون تو کجایی ؟ چرا وبلاگت نیمکت خالیه منه ؟
یکی جواب بده مرجان کجاست پس؟ منو دق دادین ها

سلام عزیز دلم...
خوبم...
امین یه مدت نیاد شاید...مرجانم اسم وبلاگش تو لینکام هست (عروسک بی تربیت)
دق نکن حالا بهاره خانوم گل :-*

رضا مشتاق سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

پیش تو به غیر از شهراز اینا ،فامیل مامیل دیگه ایی نداری که صبح تا شب خونه اونا آوارشدی ؟؟!!(:

ای بابا...آخه رضا جون...فقط اونجا ازم دعوت رسمی میشه برای موندن...
در هر صورت آوار شدن بسی خوب میباشد :))))))
اصلندشم...از من دعوت رسمی میشه و منم میرم...ایششششششششششششششش

مرجان سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://myn.blogsky.com

البت قدیمیا میگن گربه سیاه جنه :دی از ما بهتروونه :دی

نیلو ؟ نکنه تو از ما بهتروونی ((=
غشمولک

الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

از کجا فهمیدی...؟

آره از ما بهترونم..نمیترسی از ما بهترون بیاد بکشتت؟!‌:)))))))

غریبه سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام

امشب از اون شبائیست که نافرم به سرم زده ٬ برای همه از یه کنار کامنت بگذارم (!) لذا شرمنده ام که بد موقع مزاحم اوقات گربه ای تون شدیم ...
از قضا شما هم داشتید در لیست وبلاگ دوستان واسه خودتون تردد مینمودید که ییهو ناجوانمردانه مورد حمله غریبه قرار گرفتید و کامنتی نثار روح پر فتوح تون گردید !

امید است که مورد رضای حق متعال قرار گیرد !!!

راستی از اخلاق گربه ای تون چه خبر ؟ (میگماااا ٬ تا حالا اخلاق ... خیلی شنیده بودیم ٬ اما اخلاق گربه ای دیگه نوبره والاااااا .... یه نیمچه چشمولک !)

یا حق

سلام علیکم امین جون خودم...

میو..خواهش میکنم...میو...داشتم گوشتایی که از قصابیه اکبر آقا واسم خریده بودنو میخوردم...میو..آخه من موش نمیخورم..موش خوردن بی کلاسیه...میو!!

تا باشه از این چیزا نثار روح پر فتوح ما گردد!!.مخصوصا از جانب امین الدوله...بسی جای افتخار دارد که در لیست دوستان ایشان باشیم !!

الهی آمین...

خوبه سلام میرسونه...(اخلاق...که به درد نمیخوره!!!همش میخوای بقیه رو بزنی!!اخلاق گربه ای خوبه دیگه...به جای اینکه بقیه رو بزنی براشون ناز و اطوار میای...قضیه پنبه و سر و بریدنه!!!...یه نیمچه نیشمولک!!)

حق نگهدارت باشه عزیز دلم

تیده آ چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

سلام
بابا کجاییتو بی معرفت
پیشی که خوبه پس به من که میگفتن گوسفند شی بگم؟:دی:دی
واای یکی اگه دست بزاره زیر قب قبم من میمیرم از قلقلک تو شه راحتی:دی

سلام عزیز دلم...
میدونم بی معرفتم...شرمنده...خدمت میرسم خانمی...
الهی بمیرم...تو کجات مث گوسفنده آخه؟...
من قلقلکی نیستم :)

SilveR دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.elka-723music.mihamblog.com

نیلوفر جان منو با این عنوان لینک کن :

نییییییا توووووووووووووووو جیییییییییییزززززززززز

چشم پسر عمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد