نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

سلام خانوم کوچولو!!

سلام کوچولوی ناز ، سلام خانوم شیرین و دوست داشتنی...

بالاخره اومدی؟...می دونی چقدر برای اومدنت صبر کردم؟..آخه تو مال کسی هستی که مثل یه خواهر می مونه برام!...

وقتی برای اولین بار دیدمت می دونی چی نظرمو جلب کرد و چی دیدم؟؟...یه نگاه معصوم پاک تو یه جفت چشم تقریبا باز!!...معصوم ترین و پاک ترین نگاهی که به عمرم دیده بودم...

خانومی، هنوز نیومده دل ماها رو بری ها!!

یه چیزیو بهت بگم...از همون موقع که خبر اومدنتو شنیدم عاشقت شدم و الان که اومدی دیگه دلم برات پر می کشه...

امیدوارم همیشه پاک بمونی ، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و برای پدر و مادرت شادی آفرین و مایه افتخار باشی ، امیدوارم یه زندگیه زیبا و طولانی داشته باشی و امیدوارم همیشه سعادتمند باشی...

خیلی دوستت دارم...خوش اومدی به این دنیای بی در و پیکر!!!

یادتونه یه روز اومدم گفتم هوراااااااااااااااا ، دارم دختر خاله میشم؟!...خب شدم دیگه

سه شنبه مورخ ۳/۷/۱۳۸۶ ، خانوم کوچولوی ما بالاخره پاشو گذاشت تو این دنیا...اومد تا با خودش یه عالمه شادی بیاره...اومد که یه دفعه ای همه رو عاشق خودش کنه!!

کوچولوی ما ، یه دختر خانم ۵۰ سانتیمتری با ۲ کیلو و ۷۶۰ گرم وزنه!!(وزنش ۲۱۰ گرم از من، موقعی که به دنیا اومده بودم ، بیشتره!! )...با یه صورت گرد و کوچولو اندازه ی کف دست و انگشتای بلند و کشیده...یه دختر آروم که صدا ازش در نمیاد...با اینکه دو روز بیشتر نیست که به دنیا اومده، اما مهرش به دل همه نشسته...مخصوصا خودم که از همه بیشتر منتظر اومدنش بودم!!

اسمشو قراره بزارن رومینا، یعنی پاک و طاهر (البته اگه ثبت احوال گیر نده! )

خب حالا یه نما از تقریبا نیم رخ خانوم کوچولوی دوست داشتنی...   

اینم یه عکس تمام قد!!...الهی قربونت برم که مجبورشدیم دستاتو توی دستکش قایم کنیم تا با اون انگشتای بلندت صورتتو چنگ نندازی!...آخه مگه خودآزاری داری بچه؟؟!!  

اینم یکی دیگه...ببینین چه نازه ...فدای تو بشم من کوچولوی معصوم... 

خیلی خوشحالم!...خوشحالم که نوزاد کوچولومون سالم و سلامته و دعا می کنم بهترین آینده در انتظارش باشه و همیشه سر بلند و پیروز و موفق باشه

نظرات 26 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع/شرکت در جایزه 800دلاری پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

*+*sara*+* پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من اوووووووووووووووووووووووووووووووووول

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تبریکککککککککککککککککککککککککک

*+*sara*+* پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

ایشالله که خدا براتون نگهش داره و همون جور بشه آیندش که خانوادش دوست دارن

ایشالله...مرسی سارا جونم...
چه عجب تو پیدا شدی خانومی :-*

*+*sara*+* پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااای

چیقدم خوشملههههههههههههههههههههههههه

ای جانننننننننننننننننننننننننننننم

وایییییییییییییییییییییییییییییی

میبینی چه نازهههههههههههههههههههههه

قربونش برم مننننننننننننننننننننننننن

فرشته عاشق پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com


لبخند زدی و آسمان آبی شد
شبهای قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر غرق بی تابی شد

قدم نو رسیده مبارک

مرسی عزیزم...ممنون...

مرسی بابت شعر قشنگت :-*

مرجان پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ

حالا آهنگ وبلاگتو شنیدم :) خیلی ملوسه دست یوسف درد نکنه با این سلیقه اش

وای چه خانومیه جیگری موش بخورتش :دی تولدش مبارک باشه (بووووووووووووووس) حالا چندتا خواستگار داره ؟ آخه معمولا تا دختربچه ها دنیا میان ، اونایی که پسر کوچولو دارن سرش با هم دعواشون میشه ((=

قربونت برم نیلو جونم *-:

اصن این یوسف خوش سلیقه ست :)))

میبینی چه نازه مرجانی؟...مرسی...
والا فعلا یه پسر کوچولو داریم که اونم کیارش زلزله ست...دیروزم میرفت بالا سر بچه میگفت دوبینا، دوبینا...
بوسشم میکرد...نازشم میکرد :)))))))))))

خدا نکنه خانومیه گل...
بوس

مسعود پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.jameie.ir

مبارکه مبارکه مبارکه

امیدوارم همیشه خبرهای شادی باشه

این ثبت احوالم مثیبتی شده واسه ملت
چینیه میره اسم بچشو میزاره ات ساین @ هیچ کس کاریش نداره اینجا یارو الان میخواد اسم بچشو بزاره نازنین نمیزارن!!! جدیدا!! خودم دیدم مجبور میشه اسمشو بزاره ؛نازنین فاطمه ؛

ایشالا یه روز لینک وبلاگ رومینا رو هم اینجا معرفی کن :-))

سلام مسعودیییییییییییییی
مرسی مرسی مرسی

مرسی عزیزم...

یه چیزه جالب...یکی از دوستای خالم می خواسته اسم بچه شو بزاره دزیره...بعد دیده که نمیذارن رفته گفته می خوام اسم بچه مو بزارم دزیره(بالای د ضمه بزار بالای ز فتحه بزار روی ی سکون بزار!!! یکی به من یاد بده جوری فتحه و کسره و ضمه بزارم رو حرفا :(((((((( )...داشتم میگفتم گفته که این اسم مادر یکی از اماماست...اینا هم اسمو گذاشتن...تو شناسنامه م که بالای کلمه ها حرف نمیزارن که..در نتیجه اسم بچه شد دزیره‌:)))))))))

مسعودی..تا رومینا بخواد وبلاگ بزنه احتمالا من مرده باشم !!‌:((

اقلیما پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام خانم خانما
خوبی؟
کم پیدایی!!
تبریک می گم .چه دماغش از نیم رخ خوچله!!!
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جونمممممممممممممممم
بد نیستم...
شرمنده :(
مرسی عزیزم..خدا رو شکر دماغش نه به مامانش رفته نه به باباش :))))
همچنین...
بابای

عادل پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.marine79.blogsky.com

سلام .
قدم خانوم کوچولو مبارک.خوش بحال باباش که بچش دختره.
ایشالا پا قدمش باعث برکت خونه شه که همین طور هم هست.
واقعا نازه.خدا حفظش کنه.

البته من چشام شور نیست ولی اسفند دودش کن

سلام عادلی جون...
مرسی...آره خوش به حالش...البته بیشتر خوشبحال بابای من چون دو تاشو داره !۱ :)))))))
ایشالله...
مرسی عادلی...اگه یه وقت خواستیش بگو خودم برات میرم خواستگاریاااا :))))))))

ای بابا...
مرسی که اومدی عزیزم..

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ

دس رو دلم نذار نیلی که اگه بخوام بگما....دلت برام آب میشه



همینقد بدوون که همیشه ه یادتم......برام خیلی دعا کن...مفصلا برات توضیح میدم بعدنا

الهی بمیرمممممممممممممممممم...من همینجوریشم دلم واسه تو آبه :(

قربونت برم من...حتما...باشه...منتظرم عسیسم

آقا موشه جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام سلام چشمتون روشن
مبارکا باشه
چه کوچولوی نازی یه ماشاالله بگم چشم نخوره البته چشمم اصلا شور نیست به هرکی نیگا کنم از آسمون براش میباره (زبون)
ایشاالله با اومدنش خیرو برکتم بیاد تو خونه هاتون
فک کنم از بچگی تو خیلی نازتر باشه (نیش)
من از بچه کوچول موچولوها زیاد خوشم نمیاد همش میترسم کولشون کنم ولی یه دو ماه که گذشت اونوخ که میخنده خیلی دوسشون دارم هی ذوق میکنن (خندههههههههه)

بووووس بوسسسسسسسس (برو کنار واسه کوچولو بود )خنده
بابای

سلام سلام موشی...
مرسی...
عجب آدم از خود راضی اییییییی....ایشششششششششش....حتما واسه کوچولومون اسفند دود کنم...من که میدونم تو چشت شوره!! :))))))
ایشالله..
البته من وقتی نوزاد بودم بابام گفته بوده این دختره میترشه میمونه رو دستم :)))))))
من از بچه از موقعی که به دنیا میاد خوشم میاد تا ۷ سالگی!!

خوب بابا...رفتم کنار :(
بای

آقا موشه جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

خوب از ۷ سالگی به بعدتا چی ؟ (چشمولکخنده)
این یه بوس برا کوچولوگیا تووووو بووووووووووووووووس
نیش

دیگه بچه ها رو از هفت سالگی تا ۱۸ سالگی دوس ندارم!!! :)))) بعدش بازم دوسشون دارم :))))
مرسی موشی فقط یه کم دیر اومدی...بزرگ شدیم رفت :(((

آقا موشه جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

آره باهات موافقم البتهه من از ۴ سالگی دیگه دوسشون ندارم تا ۲۰ سالگی بعد دباره شاید دوسشون داشته باشم ببین تا ۴ سالگی هیچی نمیفهمن از ۲۰ سالگیم همچیو میفهمند من حوصله ندارم هی یه چیزیو بگم کسی نفهمه (خنده)

همچین دیر دیرم نیست(چشمک) فک کنم از ۲۰ گذشتی (خنده) پس بووس

پیشی جون آپ تشریف داریم قدم رنجه کنید

قربونه آقا التماس دعا

دلت میاد بچه ۵ ، ۶ ساله رو دوست نداشته باشی؟:(
تو عجب آدم منحرفی هستیا...پس تدریسم داری؟ :))))

آرههههههههههههههههههههه؟؟...اینجوریهههههههههههه؟؟

باشه...الان قدم رنجه میکنم :)))

قربونه خانم...همچنین!!!

شهرزاد جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام نلووووووووووووووو:
بدو بیا که اپممممممممممم
بدو بدو!!
اومدیااااااااااا!!
بوسسسسسسسسس

علیک سلام...نلو خاله ته!!!
اومدم بابا...مگه سر آوردی؟
میزنمتا...اومدم دیگه...ایششششششششش :(
ماچچچچچچچچچچچچچ

محمد یوسفی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ق.ظ http://editor-e-irani1.blogfa.com/

ندید پدید.
من این قدر دختر خاله و ژسر خاله دارم که آمارشون از دستم در رفته.
به هر حال مبارکه خواهر.

خوب من همش دو تا پسر خاله داشتم تو زندگانیم...این یه دونه دختر خاله مه...اصلندشم ندید پدید نیستم...اگه دختر عمه بود که نمیومدم بگم...انقده من دختر عمه دارم:)))))))))))
وای دستت درد نکنه برادرررررررررررررر :)))))))))

بهار شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

قدم نو رسیده مبارک. ایشالله قسمت شما.
با اینکه تازه به دنیا اومده ماشالله قشنگه. خدا حفظش کنه.

مرسی بهاری...ای بابا...اول جوونی دعا می کنی خدا یکی بندازه سرم؟...شما از ما جلوتری...ایشالله قسمت شما :))
آره نازه...مرسی عزیزم :-*

زن ایرانی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://motevallededey.blogfa.com/

آخی چه نازه!

وای...مرسی :-*

آقا موشه شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.mushmushak.coo.ir

آرهههههههههههههه

حالا چرا منحرف !!!!!
نه بچها از ۴ سال به بالا خیلی شیطون میشن من حوصله شیطونی ندارم
بیا واست یه دامنه ساختم

www.ajoojmajooj20.coo.ir

چطوره کوتاه و قشنگ

:)))))))))))

همینجوری :))))
شیطونیشون خوبه دیگه بی سلیقه !!‌:(

الان این دامنه که گفتی یعنی چه؟... :))))))))))
عالیه...مرسی عزیزم...تو جدا آدم مهربونی هستیا...جدی میگم...
:-*

آقا موشه شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.mushmushak.coo.ir

توکه مثل من یه پسدایی شیطون نداری(۵سالشه)که همه زندگیتا بریزه به هم مثلا با جیغو زور آلبوم سی دس هاتو برداره بریزه بیرون بازی کنه اونم چی سی دی هایی که کلی برام ارزش داره تمام نرم افزارو اینااااا جیغغغغغغغغغغغغ
ولی خیلی دوسش دارم انقذه این بچه باهووووووووشه جانه خودم اندازه ۱۰ ساله میفهمه مثلا عمرا بشه گولش بزنی

ببین عزیزم دامنه فقط شامل کاراکترای آدرس دهی میشه ببیا یه دامنه داریم یه دامین .. دامین اون فضایی هستش که ما توش وبو طراحی میکنیم مثلا همین بلاگ اسکای که یه فضای به خصوصی واسه تو در نظر گرفته که توش وبتو درست کردی پست میزاری البته این خیلی کمه واسه همین فقط نوشته میزاری
دامنه اون آدرسیه که باهاش وبو باز میکنیم به دوستامون میدیم دامنه های زیادی هست مثل .com .net .ir .info .ws که اینا معروفترینشونه باید برای ثبت کردنشون یه هزینه ای رو پرداخت کنی
البته دامنه های رایگانم زیاده یکیش همین که برات ساختم ولی این که ساختم همیشگیه بیشترشون بعد یه مدتی پر میپره ولی این نه واسه همیشه هست
پس دامنه فقط آدرسه تو میتونی آدرسهای زیادی بسازی واسه وبت من همین آدرس وبتو ساختم تو میتونی بازم بسازی مثلا این آدرسا هم برات ساختمم میتونی وبتو با این آدرسم باز کنی
www.nilofar.coo.ir

من کجا مهربونم اگه مهربون بودم که ..

پسر داییه من سه سالشه...موشی زلزله ست...زلزلهههههههههههه...از سر و کولت میره بالا...به همه چی دست میزنه...اگه دوسش نداشتم حتما باهاش دعوا میکردم اما انقد دوسش دارم که هر کاری میکنه بهش می خندم...آخه خوب بلده منو خر کنه...با اون زبون بچگونش بهم مگه عسلم ، خوشگلم بیا اینجا!!!

مرسی از توضیحاتت موشی جون...فقط یه مسئله ای هست میام وبت میگم بهت :)

آره خوب تو که مهربون نیستی...هندونه گذاشتم زیر بغلت !! :))

مرجان شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام نیلو جونم
حالت خوبه ؟
هیچی همینجوری اومدم حالتو بپرسم ... تو موشیو ندیدی ؟ گیرش آوردی بدش تحویله من :دی

سلام مرجانیییییییییییییییییییییییی
بد نیستم...مرسی...تو خوبی؟
مرسی عزیزم ، خوش اومدی...چرا...همینپیش پای تو اینجا بودا...بزار بگیرمش کت بسته میارم تحویلت میدم !‌:))))))))))

بنفشه یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ق.ظ http://banafshehh.blogsky.com

نیلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجاییییییییییییییی؟ دیگه دوسم نداری؟؟؟

جونمممممممممممممممم...اینجامممممممممممم...از اون حرفا بودااااااااااا..آخه مگه میشه آدم آبجیشو دوس نداشته باشه؟...یه کم سرم شلوغ بود...میام پیشت عزیز دلم

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ق.ظ

احوال نیلی خانوم من چطوره؛؟

قربونت برم سارا جونممممممممممم...تو خوبی اسیسم؟

یوسف یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو جون..
منم ورود رومینا جون رو به فامیلتون تبریک می گم..چه موشه این دخمل!.. :)
امیدوارم یه روز وبلاگ بنویسه در کنار استادش نیلو جونی..:)) بهرحال خارج از شوخی بگم که خدا براتون نگهش داره سالیان سال.... :)

سلام یوسفیییییییی...
مرسی...آره موشه...منم که گربه ام...می خورمششششششششش...
الهی آمین :)))...مرسی یوسف جان...لطف داری.

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

نیلی.....تو زیاد بیمرفت شدی یا من چشمام اسمت رو اصلا نمیبینه؟

جونم...نه من بی معرفت شدم...یه کم سرم شلوغه سارا جونم...جبران میکنم...قوللللللل..
دوست دارم اسیسم...
بوسسسسسسسس

مهرزاد دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.mehroovafa.blogfa.com

سلام .
میگم نکنه شما هم جزء نیلوفرهای آبی هستین .

وای خدا مرگم بده خدا نکنه شما همون نیلوفر تنها باشین بهتره .

مرجان خانم لطف دارن مثل شما .

من که قبل از تولدش بهتون تبریک گفته بودم .
در ضمن ثبت احوال هم ایراد نمیگیره
دوم برادر زاده ام که حالا تقریبا سه ساله هستش اسمش رومینا ...
تنها کسی که وقتی توی یه جمع ۳۰ نفری باشیم از بغل من بیرون نمیره همین رومینا کوچولوی برادر زاده ام هستش .
به این دلیل که مادرش از این فصل در حال ادامه تحصیل در مطقع دکترا ست من گفتم حاضرم روزهای ۵شنبه از اون نگهداری کنم .
میبینی من چند تا خاطر خواه دارم

ببخشید .با اولین کامنت که بچه اینقدر با کسی قاطی نمیشن

دوباره به گوش این پسره میرسه اونوقت اون رگ ترکیش گل میکنه دوباره حال گیری میکنه ها

شاد باشین .به خان داداش هم سلام برسون .
راستی قدم نو رسیده مبارک .بلاگ شما را هم اد کردم سر فرصت مطالعه میکنم .راستی از نا زنین خانم خبری ندارین .خبر شنید توی بلاگ خبری نیست ....

به به سلام علیکم مهرزاد جون...
حالا زیادم فرقی نمیکنه...آبی و تنهاش که پسوندشه!!!...همون نیلوفر!

آخی...هنوز مرجانو نشناختی...دلم میسوزه برات!! مرجان لطف داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرسی/...
چه خوب...خب خیالمون راحت شد...
آخی ...نازی...خوشگله و تپل مپل هست یا نه؟...

چرا اتفاقا..خوبه آدم به جوش باشه :)))))))

کدوم پسره اونوقت؟...

ممنون...ببخشید خان داداش دیگه کیه مهرزاد جون..چقد تو عجیب غریب حرف میزنی!!!
مرسی عزیزم...ممنون لطف کردی...
نه متاسفانه خبری ندارم :(

فعلا بای بای

ساندی سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ http://blueesky.blogsky.com

سلام نیلو جون
وایییییییییی این نی نی تون چقد معصوم و ناز...از طرف من ببوسش...آخی نازی..خیلی خوشگلههههههههه
امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشه

سلام ساندی جونممممممممممممم...
مرسی عزیزم...حتما می بوسمش...از طرف کس دیگه ای هم خواستی بگو ببوسمشاااااااااا..خلاصه که تعارف نکن:))))

مرسی عزیزم...منم امیدوارم..
بوسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد