نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

هه هه هه!!

woman laughing. 
fotosearch - search 
stock photos, 
pictures, images, 
and photo clipart

آخ آخ...درد میکنه...انگار دارن توش رخت می شورن...آخی عزیز دلم ، چی شده گلکم؟...به جهنم...به درک که درد میکنه..مگه ماشین رختشوییه؟...الهی بمیرم برات ، ببرمت دکتر؟...یه راه حل دیگه هم هستا...اگه خیلی درد میکنه برو بخواب رو به قبله!! هه هه هه...

نبینم عشقم ناراحت باشه ها...حالا ناراحتم باشی زیاد مهم نیست...به درک...اصن به من چه! بَبو بَبو بَبو ، خودم عین آمبولانس میام میبرمت...بَبو بَبو بَبو، عین ماشین نعش کش میام سراغت!! هه هه هه

بیا بغلم عزیزم...اَه اَه اَه ، برو کنار بینَم ، بو میدی!! بو گندو!! هه هه هه..

دوسِت دارم عزیزم...نه نه...ازت متنفرم عزیزم!!..

هه هه هه...خَنده م میگیره چقدر..هه هه هه!!

نظرات 14 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام نیلو جونم
خوبی؟
تو حالت خوبه یا زده به سرت؟
چی شده؟

سلام نگینی جونم...
بد نیستم...
زده به سرم :))))
هیچی...دیوانگی هم عالمی دارد نگین جون :)))

آقا موشه سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://mushmushak.coo.ir

نیلو تو باز زد به کلت
چرا چرتوپرت میگی عزیزم نکنه تو هم مث من جنی شدی
هه هه هه هه هه هه هه هه
من خولم تو خلی ملت خلن (غشششششششششششش)
خدایا به حق این شبای عزیزم این نیلو رو هم شفا بده اول نیلو رو بعد منو این حالش خرابتره (خنده)
الهی آآآآآآآآآآآآآآآآآامین
هه هه هه ها ها ها گریهههههههههههه

من جنی شدم؟ هه هه هه ...جنی خودتی بابا!!
هه هه هه
تو خلی و ملت!!! من خل نیستم..
الهی آمین :)))
هه هه هه

بنفشه چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام آبجی کوچیکه
خوبی الان؟
چی شده؟
چیز خورت کردن؟
اینا چیه که میگی؟؟؟

-----
بگو
هر چی دلت میخواد بگو
بزار دلت خنک بشه
نگران نباش که بقیه چچی فک میکنن
خودتو خالی کن

نبینم غصه بخوری ها
نگرانتم

سلام بنفشه ی خودم..آبجی گنده هه ی من:)
بد نیستم..
همون چیز خورم کردن! :)


-----

کم کم میگم...اگه یه دفعه بگم شاید بقیه فک کنن خل شدم..گرچه تا الانم همین طور فکر میکنن :)))))

غصه ما رو خورده..ما که از پسش بر نمییم که بخوایم بخوریمش!!
قربونت برم عزیزم...نگران من نباش...دوره های خُل و چِلیه منم اگه خدا بخواد تموم میشه! :(

دردونه پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام نیلو خانوم ! میگم انگار این که خورده به سرمون مسریه ! من از تو واگیر کردم یا تو از من؟ فکر کنم تو از من چون من وضعم از تو بدتره ! ببین نیلو جونم یه سوال داشتم من چجوری میتونم این آمار وبلاگمو از صفحه اصلی وبلاگم بردارم که فقط تو صفحه مدیریتم باشه؟ تو میدونی؟ اگه میدونی همینجا جوابمو بده میام میخونم تنکیو میس نیلو قاطی پاطی!

سلام علیکم دردونه خانم...
آره مسریه...منم از تو گرفتم ...حبس نامه!!!
والا به خدا من نمیدونم...این چیزا رو منم از موشی می پرسم...شرمنده ام دردونه جونیی...از موشی بپرسی حتما جوابتو میده..
یور ول کام میس دردونه جینگولی‌!:)

بهار پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

ما که نفهمیدیم چی شد. فکر کنم ما باید ببریمت دکتر!!!!!

پس بدو تا مطبشو نبسته...بدو دیگه بهار...چقد لفتش میدی...بدووووووووووووو از دست رفتماااااااا :(((((((

ققنوس پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.cOm

خدا به حق این شبهای عزیز همه بیماران رو شفا بده!!!!
ببخشید اگه به کم تند روی کردم! من جدیدا دعاهام بوی فلفل میده!

الهی آمین...
عیب نداره ققنوس جان...یه فکری به حال من بکنین ایهاالناس...از دست رفتم :(((((((
اثر زیاد تو خونه نشستنه ققنوس جان! در جریان که هستی؟ ! (چشمک)

قلم فرانسه جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.ghalamgaranse.blogfa.com

سلام
من از اسم نیلوفر خاطره دارم. راستش اسمت منو به وبلاگت کشوند. ولی ارزش داشت. وبلاگت خیلی خوبه. همشو خوندم(از معدود کارایی که میکنم) برام جالب بود.
خوشحال میشم هر وقت آپ شدی خبرم کنی.

سلام...
واییییییییییییییییییییی ...مرسی.. جدا خوشت اومد؟...خوشحال شدم فرانسه جونم..خدمت میرسم حتما :)

محمد یوسفی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام..
حات خوبه نیلو جووون.
من نگرانتم. چت شده خواهر...

سلام محمد جون...
این (ووووووووووو) ها برای تاکیده دیگه!!! :)))))))))))))))))))))
میبینی خواهر...بچه مردم از دست رفت...
محمد جووووووووووون (برای تاکید!) اگه من حالم خوب بود که از این خزعبلات نمینوشتم که برادر!

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

عزیزم خل شدن مد شده!!!نه؟

نمی دونم عزیزم...من رو مد نمیگردم !! :)
وقتی بزنه بالا دیگه زده...از هیچ کسم کاری بر نمیاد!!

مهرزاد جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.mehroovafa.blogfa.com

سلام .خانمی من آپم .لطف میکنید تشریف میارین و نظر میدن .با اینکار منو خوشحال میکنید ...
هه هه هه راستی راستی معلوم نیست چی چی به خورد این بچه معصوم دئادند که انگار همه مغزش بوی ...پیف پیف گرفته ولی بچه اس دسیگه بو خیس کردن هم داره فقط ماچ که نیست ....شاد باشین

سلام مهرزاد خان جان...حتما میام...
آره خوب...بچه ست دیگه!!
تو هم شاد باشی :)

فرزانه شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ

هه هه هه. نیلو آبرومون و بردی. حالا حتما همه باید میفهمیدن که تو عقل درست و حسابی نداری؟ نمیشد بین خودمون بمونه؟ هه هه هه

هه هه هه...آبرو؟ :)))))))...همه باید بدونن خوب دیگه !!...نه نمیشد...هه هه هه :))))))

نسیم(قلم فرانسه) شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.ghalamfaranse.blogfa.com

سلام خانم نیلوفر خانم.
باید به عرض شریف برسونم. که ابتدا از ابراز لطف و چوب کاریت ممنونم. خجلمون کردی.
دوم اینکه من اسمم نسیم هست ولی با اجازتون پسر هستم.
به خدا من بیتخسیرم. بابام یه بیت شعر نسیم شمالو خونده بعد جوگیر شده اسم منم گذاشته نسیم!!!!!
البته اسم مستعارم نسیم می باشد. :)
با احترامات بیشمار. آقا نسیم قلم فرانسه.

سلام نسیم خان :))))
ای بابا...منو بگو کلی قربون صدقه ی دختری رفتم برات !!!
آقا یعنی چی؟...خوبه منم بیام بنویسم عبدلله بعد بگم من دخترم بابام عبدلله خانو خیلی دوست داشته اسم منو گذاشته عبدلله؟ :)))
شوخی کردم عزیزم...البته من توی کتاب اسم دیده بودم که اسم نسیم هم برای پسره و هم برای دختر :)
پس ببین نسیم جون، من از ایمن به بعد بهت میگم قلمی...خوبه؟
به هر حال به مرداب من خوش اومدی :)

بنفشه یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام نیلو
خرابم خراب
دارم که نه، کم آوردم به شدت
خسته ام
کاش میشد ادما میتونستن هر وقت خسته شدن یه خواب طولانی داشته باشن
کاش ما هم مثل قرسا و مارا و ... اینا بودیم یه مدت تو لونه هامون کز میکردیم و با خودمون و خدامون خلوت

دلم میخواد بشینم با صدای بلند گریه کنم اما اشکام نمییاد
بغض داره خفم میکنه اما فایده ای نداره نمیتونم گریه کنم

چاره خستگی چیه نیلو؟
نه حوصله دارم حرف بزنم
نه دلم میخواد

نه حوصله دارم کسی رو ببینم نه دلم میخواد
دلم میخواد یه جا بشینم و فک کنم
و ...............


نگرانم نباش عزیزم
به قول خودت این دوره هم تموم میشه

سلام بنفشه ی من...
بنفشه جونم...با کاش هیچی حل نمیشه...اما میشه که آدما با خودشون خلوت کنن...میشه که با خداشون خلوت کنن...
بنفشه...من درکت می کنم..به خدا از این لحظات خیلی داشتم...هنوزم که هنوزه یه بغضی عین مال تو توی گلومه اما عزیزم مگه چاره ای هم هست؟...
چاره ش فقط صبر و زمان...گرچه خیلی سخته اما تنها چاره شه...
اگه می تونی بریز بیرون بغض و خستگیتو...
دعا می کنم زودتر خوب بشی..

خوب نمیتونم نگران نباشم تا اینکه یه بنفشه ی شاد و ببینم
امیدوارم زود بگذره...
مواظب خودت باش...
:-*

اقلیما یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام نیلو خانوووووووووم
می بینم که بعد از این همه سال حالا به حرف منصور گوش دادیو دیوونه شدی!!! والا!!
قربونه عکست
فععلا بای تا های

به به سلام اقلیما جونننننننننننننننننننننننن
والا به خدا...میبینی؟ !!!
قابل نداشت خانم خانما :-*
بابای :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد