نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

بیا ، اِی آقای جنتلمن!!!

¤ خدا می دونه من بچه کوچولو دوست دارم ، هی بچه می ندازه در آغوش من!! رومینا که فعلا اومده منو سرگرم کنه تا بچه های بعدی بیان!!...بچه ی عموم آبان به دنیا میاد و پریروز هم کشف کردم که دختر عموم حامله ست!! ...به ما هیچ ربطی نداره که جمعیت ایران زیاده...برین به اونا که ۵-۶ تا بچه دارن بگین!!‌ (هر کی ندونه خیال میکنه دارم از بچه های خودم حرف می زنم!)

¤ این سرما خوردگیم افتاده به جونمون!!...اول نازنین ، حالا ملیحه ، احتمالا چند روز دیگه هم من...فعلا که بینیم کیپ شده تا ببینیم خدا چی می خواد...خدا جونم من سرما نخورم پیلیز...این نازنین دو تا آمپول زده ، تو که میدونی من از آمپول می ترسم که قربونت برم!

¤ این هفته جواب امتحانم میاد..بابام گفته اگه قبول شدی که هیچی...اگه نشدی شوهرت میدم!! اونم فقط میدمت به افغانی!!

¤ دلم یَک عدد مهمونیه توپ می خواد!!..بزن و برقص...الحمدلله نامزدم تو خانواده مون زیاد داریم فقط نمیدونم چرا اینا عروسی نمیگیرن برن سر خونه زندگیشون این وسط ما هم یه فیضی ببریم!!(به طور مستقیم که به ما فیض نمی رسه! غیر مستقیم میرسه مثل مهمونی...فیضش مال عروس دوماده!)

¤ این حاج یونس داره منو دیوونه می کنه...با کمال بی شرمی همه زندگیشو داره به هم میریزه...انگار اونایی که سر پیری عاشق میشن وضعشون خرابتره !! (عشق پیری گر بجنبد ، سر به رسوایی زند)

¤ خونمون عین یخچال بود!! دیشب به بابام گفتیم برو به این نماینده ی گَنده دماغ بگو این شوفاژارو روشن کنن...نکته ی تعجب برانگیزش اینه که روشن کردن!!!

¤ بابام صبحا برای سحر خیلی جالب منو بیدار میکنه... میاد پای تختم وایمیسه ، انگشت شصتمو میگیره و تکون میده...وقتیم که چشامو وا میکنم با سر علامت میده که بیا بیرون...بدون انکه کلمه ای حرف بزنه منو بیدار میکنه میره بیرون!! تازه من که از اتاق میام بیرون میگه سلام باباجون...!!!

¤  از یک عدد آقای متشخص و جنتلمن تقاضا می شود بیاد این آهنگه رو واسه من بخونه!!!..میدونم قدیمیه اما عاشق این آهنگه ام!!

نظرات 20 + ارسال نظر
عسل رز یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ وروان مینویسی
بیا بازدیدم
منتظرم

سلام عسلی جونم...
مرسی عزیزم...لطف داری...
حتما میام...
قربانت

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

من بخونم؟ :>

وای سارا جونم می خونی برام؟!!...سارا جان تو آقایی یعنی؟ :)))

ققنوس یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.iR

خوب اینکه درست نیست که!
ما باید یه آهنگ دانلود کنیم که بتونیم نظر بدیم؟!؟! این درسته؟!؟!

ای بابا..چه خسیسی...مگه چقد طول می کشه یه آهنگ دانلود کنی خب؟ :(
خیلیم درسته :((

نگین یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

سلام نیلوفر جونم
سرماخوردی؟
آخههههه
ایشالا زودی خوب میشی
میگم بچه خوبه که (هوقققققققققق)
عروسی نگو..ما این تابستونی و تابستونه پارسال کلی عروسی داشتیم
دیگه حالم به هم خورد از عروسی
کاش میگفتم بیای
نازییییی....شوهره افغانی خوبه که...تلاش میکنه (نیش)
ما رو دعوت کن حتما
میگم بابات خیلی بامزه بیدارت میکنه (خنده)
هوارتا بوسسسس

فعلا...

سلام نگینی جونم...
نه هنوز...در شرف سرما خوردنم :)))
مرسیییییییییییییییییییییییی..
کاملا مشخصه که چقد از بچه خوشت میاد !!‌:))))
خوش به حالتون...من دلم لک زده واسه عروسی :(((
کاششششششششششششششش
آره خوبه عزیزم...خدا قسمتت کنه :))))
حتما!!!!!!!!
آره بابا...این بابای من فیلمیه واسه خودش...
هوار و ۵۰۰ تا بوس

فعلا

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ

مردونگی چیه به نظزت اسیسم؟

من دخترم ولی دست کمی از یک پسر ندارم

خوبی مهربونم؟

دلم برات تنگ شده عزیز دلم.

مواظب خودت باش نیلیه نازم

به نظرم مردونگی به داشتنه یه کوچولو معرفته...به جنسیتم هیچ ربطی نداره...

خوبم سارا..تو خوبی؟

منم دلم برات تنگ شده عسیسم...یادته اون موقع ها که خیلیم دور نیست جفتمون آنلاین بودیم اما به جای اینکه با مسنجر حرفبزنیم با کامنت با هم حرف میزدیم؟ :))))
سارا دعا کن برام...از استرس دارم میمیرم :((

تو هم مواظب خودت باش چشم آبیه من :-*

عسل رز دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام
نیلوفر جان خوبی
وقتی اسمم را در جمع دوستانت دیدم بی نهایت خوشحال شدم
منهم با اجازه شما این کار را میکنم
خوشحال میشوم هروز بهم دیگر سر بزنیم
منتظرم

سلام عسلی جونم...
من که بهت گفتم به جمع دوستام پیوستی که عزیزم...
لطف می کنی عسلی...
من به بی معرفتی مشهورم!!! البته نیستما...فقط گاهی سرم خیلی شلوغه...اما قول میدم زود زود بهت سر بزنم
میام پیشت عزیزم... :-*

بهار دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلااااااام. انگاری خوب شدیا. خدارو شکر. خدا کنه دوباره عود نکنه باز قاطی کنی.
بابات خیلی خنده دار صدات می کنه.
مهمونیم ایشالله بعد از ماه رمضون دوباره شروع می شه.
ایشاله یکی از این عروسیها هم قسمت خودت بشه :-)

سلامممممممممممممممم بهاری جون..دیگه یه وقتایی رگ قاطی بودنم میزنه بالا..:)))
آره دیگه...می شناسیش که!!!
ایشالله...
ای بابا...مرسی بهار جان...

ققنوس دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa,iR

راستی! جواب چه امتحانی؟ دانشگاه؟

واقعا فک می کنی چه امتحانی غیر این انقد آدمو عذاب میده؟؟!! :(

عسل رز دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام
اگر برایت امکان دارد زمینه وبلاگت را کمی روشن کن
متشکرم

سلام عسلی جونم...
عزیزم...آخه تو مرداب روشن دیدی؟ :)

شاذه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام نیلو جون
خوبی؟
الهی همه ی بچه ها و ایضاً بزرگترا سالم باشن. تو هم سرما نخوری
شوهر افغانی؟ چه شود!! خدا رو چه دیدی شاید بدم نشد :))
بیا خونه ی ما!
دو سه قسمت آخریشو ندیدم
ما هم دو سه روز پیش روشن کردیم.
چه بامزه! خدا سایشو بالای سرت نگه داره

سلام شاذه جونم...
بد نیستم...مرسی..
الهی آمین
جدا هم شاید بد نشه... :)))
اومدم..
ای بابا...اوج سریال همین چند قسمت بود که :(
پس شما از ما زرنگتر بودین !‌:)
ممنونم...
بوس

قلم فرانسه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.ghalamfaranse.blogfa.com

یا الله... اووهووم...
بابا آدم خجالت می کشه بیاد اینجا همه خانومن.
اووهووم...

بفرما...بفرماییین تو دم در بده نسیم خان!!
نه بابا آقا هم داریم..غریبی نکن قلمی :)
اووهووم..اهِم :))

مرجان دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام نیلو ملوسکم
آبجی کوشولوئه خودمممممممممم (بوس)

چرا بابات تو رو بده به افغانی ؟ من خودم تو رو میدم به افغانی ((= من دعا میکنم امتحان قبول نشی آی میخندیم (غشمولک)

واسه مهمونی رفتن دعا میکنی که خدا نصیبت کنه واسه منم دعا کن بلکه یه فیضی هم به منو گیگیلی برسه ((=

سلام آبجی خانمه نازم :-*

دعات مستجاب شد!! قبول نشدم...اگه بدونی چه حالی داشتم...فقط وقتی آروم شدم که بابام بغلم کرد و گفت من همه جوره پشتتم...ناراحت نباش..در ضمن تصمیم گرفت یه فرصت دیگه به من بده و منو به افغانی نده :)))))))))

اوکی هانی...دعا می کنم =))

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ق.ظ

اینم آهنگ وبلاگ که میخواستی عسلم

=)) آره یادمه...خیلی خندیدیم خدایی

یاد اونموقع ها بخیر

سارا جونم...لینکو میزارم رو وبم...تو که میدونی من عاشق این آهنگم...حالا که رو زیتون نیست من میزارم رو مردابه خودم...اجازه هست عسیسم؟

یادش بخیر...

ببین سارا با بعدا حرف میزنیم من دیگه کنار نمیام...
منتظر ایمیل از طرف تو میمونم...خیلی چیزا رو می خوام برام بگی...راستی منو لایق میدونی اصن؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سارا الان اومدم دانلودش کنم اما لینکه ایراد داره مینویسه
not found
The page you requested cannot be found.
• If you typed the URL(address) yourself, please make sure that the spelling is correct.
• If you clicked on a link to get here, there may be a problem with the link.
• Try using your browser's 'Back' button to choose a different link on that page, or use search to find what you are looking for.

من چیکار کنم؟ :(((((((((((((((

تو روخدا بهم بده بزارم تو وبم :((((((((((

فرزانه سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

نیلو من که خوب فهمیدم تو دلت از کدوم مهمونیا میخواد! بالای پنت هوس بری و بشینی روی گل قالی قرمز. بعد یه دختره که تاپ قرمز تنشه بیاد و دستش و بکنه تو حلقومت . . . دیگه ادامه نمیدم چون میدونم خودت همش و یادت اومد. یادش بخیر! چقدر اون روز خندیدیم. . .

وای گفتی...دقیقا دلم از همونا می خواد... یادته؟..خیلی خوش گذشت...خیلییییییییییییییی :))))))))

عسل رز سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام
گفته بودی خیلی سرم شلوغ با ورم نشد اما فهمیدم خیلی خاطر خواه داری
ازت خواهش میکنم این مرداب را چنتا نور فکن برایش بخر من پولش را میدهم

سلام عزیزم...
ای بابا خاطر خواه چیه؟...دوستان لطف دارن :))))))))
پولشو بده میخرم :))))))

یوسف سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو جون..خوبی؟..ای بابا چه غصه ها..تو هم امتحانات قبول نشو شوور کن تا بلکه نی نی دار شی و به آرزوت برسی!.. :دی :)

سلام یوسفی جون..چه عجب بابا...تو پیدات شد!!
نشدم یوسف...نشدم :((
قربونت..نی نی دوست ندارم خودم داشته باشم...بقیه داشته باشن کفایت میکنه :))))))

شهرزاد سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام ابجییییییییییی نیلوییییییییی خودم:
ای ول افغانی هم خوبه هااااااااااااا
غشمولککککککککککک
بوسسسسسسسسس

سلام شَرشَری جون :))))))))
خدا قسمتت کنه!!!
نیشششششششششش
بوس

عسل رز چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام
نیلو فر جان پاسخ من را در وبلاگ خودم بدهی خوشحالترم
منتظرم شماره حساب بدهی

سلام عسلی...
باشه گلم فقط یه لطفی کن...من بیشتر اوقا تو وبلاگ نمیرم...اگه میشه هر وقت کامنت میزاری آدرس وبتم بزار که من بیام تو وبت جواب بدم...سرعت اینترنت من خیلی پایینه آخه :(

شهرزاد پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام نیلویییییییییییی:
عزیزم بدو بیا که اپمممممممممممممممم
بدو بدو
با دو بیا.....
بوسسسسسسسسس

سلام جیگیلی...
اومدم...
ای بابا..نمیشه حالا ندوام؟...
باشه الان میام
بوس

آقا موشه پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.mushmushak.coo.ir

سلااااااااام پیشی جونم
چطوری نیلووووووووو؟؟؟
زنده ای هنوز عزیزم
ایشاا... که همه امتحانات خوب میشه بابات نمیده تورو به افغانیا ولی خوب افغانیا هم خوبنا خیلیم دلت بخواد :دی
آخ نگو من انقد مهمونی رفتم از اول تابستون تا حالا که داره حالم بد میشه شاید نصف این ۴ ماهو مهمونی بودیم :دی

آره دیگه پیرا اگه عاشق بشن اخر سر به عشقشون که میرسن میخوان خودشونو بکشن

ببین اصلا تو لوسی خوش به حالت منو یه داد میزنن بیدار بشم :) چه بابای مهربونی داری خدا برات نگهش داره

کدوما بدین من بخونم تورو خدا بدین من بخونم :دی

نیلو نیگا منو الان چطوری بهتر شدی تو باید بعضی چیزارو بدی دست فراموشی برات بهتره فکرو ذهنتو بده به خوانوادتو موقعیت های بهتر زندگیت
قربونت
فعلا.....

تو که هنوز زنده ای که ...اَه...گفتم مردی از شرت راحت شدیما :))))
خوبم...تو خوبی؟
حالا یه فرجه داده بهم :)))
بله...میدیدم هی عروسیه اینو عروسیه اون...خوشبحالت :(

آره..میبینی؟...بی حیا!!!

خودت لوسی‌:(...بابام ماهه...بوسسسسسسسسسسسس واسه بابام :)))))))

هه هه هه...عزیزم تو هنوز دهنت بو شیر میده از اینا بخونی (نیشششش)

اوکی...سعی میکنم...آره بابا انقد خوبم...خووووووووووووووووب...
مرسی موشی جون...
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد