نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

دانشجوووووووووو!!!

قبول شدمممممممممممممممممم

خدا جونم مرسییییییییییییییییییییی

خدا گفت تو که درس خون نیستی...بیا برو دانشگاه بابا...بیا برو

نظرا دوباره تاییدی شد...

نظرات 23 + ارسال نظر
یه دوست از یاد رفته دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

تبریک نیلوفر جون
خیلی خوشحال شدم
حالا نگفتی کجا قبول شدی و چی
مگه تو قبلن دانشجو نبودی؟ها؟؟
یا حق...

نیلوفر خطاب به یه دوست از یاد رفته دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

امین خان شما هیچ وقت از یاد نمیری این یک...
من دانشپزیر پیام نور بودم که حالا قبول شدم...
امین...برگرد دیگه :((

یه دوست از یاد رفته دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام نیلوفر
نه عزیزجان
امین نیستم اشتباه کردی
یکی هستم که یکم زودتر از امین رفتم ولی چون یواش یواش رفتم کسی نفهمید رفتم
الان هم نمی تونی حدس بزنی کیم پس از یادم ببر
یا حق...

پس فاطمه ای!!!
آخه فقط فاطمه و امین میگن یا حق...
تو رو خدا بگو کی هستی؟ :(

مسعود سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ق.ظ http://www.jameie.ir

مبارکه

خوب بی سر و صدا مطلب قبلی رو حذف کردیا (چشمک)

مرسییییییییییییییییییی

چه زرنگی هستی تو بابا!!! :)))
مسعودی...تو آمریکایی؟

ققنوس سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.iR

بالاخره چی شد؟ قبول شدی؟ قبول نشدی؟ قهری؟ اساس بردی؟ خوبی؟ خوبم؟ کجا قبول شدی؟ چی قبول شدی؟ پیام نوری شدی؟ کجایی؟ پس چرا هر چی میپرسم جواب نمیدی؟ !!!!!!!!

سلام...شدم؟ نشدم؟ چی شدم؟ کجا شدم؟ چرا شدم؟ رفتم؟ کجا رفتم؟ چرا رفتم؟...اینهمه جواب!!!!
همون قبول شدم...همون خانم مدیر بازرگان شدم (یعنی قراره بشم)...اساسامم نبردم هنوز :)))))))))))))

-:- شهر شب -:- ( مریم) سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

سلااااام
تبرییییک تبریک تبریک. موفق باششی
باعث بسی افتخار بید تبادلات لینکی :دی و البته همکاری با شما :دی
خوشوقتم

سلام مریم بانوووووووووووووو
مرسی مرسی مرسییییییییییییی
ای بابا...بیا این هندونه ها رو از زیر بغل من وردار ثواب داره مادر!!! :)))
منم خوشوقتم :-*

شیلا سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://shilajahanbin.blogfa.com/

نمیشناسمتون اما تبریک :)
لذتی که توی قبولی دانشگاه هست تو هیچ چیزی نیست..
باز هم تبریک.

سلام شیلا جونم...
مرسی عزیزم...آی گل گفتی...من از دیروزه رو ابرا دارم سیر می کنم !!:))
مرسی شیلا جونم...

بهار سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک.
غافل گیرم کردی.
چطوری قبول شدی؟
چرا قبلا فکر کردی قبول نشدی؟
تو همه چیزت عجیب غریبه!!!!!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من که عجیب نیستم که...ببین من روز اول که جوابا اومد رفتم دیدم زده مردود...بعد دیشب تو سایت سنجش زده بود ظرفیتا افزایش پیدا کرده دوباره برین ببینین...رفتم دیدم قبول شدم :)))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

تبریک میگم عزیزم!!

مرسی عزیزم...خیلی خیلی ممنون :-*

اقلیما سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام
تبریک می گم
به سلامتی
فعلا بای تا های

سلام
مرسی ، ممنونم اقلیما جونم...
بای بای

مرجان سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ب.ظ

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :دی
نیلو جونی قبول شد حالا به منو گیگیلی شیرینی میده :)

موبالکه

هوراااااااااااااااااااااااااااا
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شیرینی چیه؟ سور میدم :))

میسی :)

کامبیز چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
بهت تبریک میگم. امیدوارم توی دانشگاه موفق باشی. ما که بعد از ۶ ترم تازه فهمیدیم درس خوندن هیچ فایده ای نداره.
یه سری هم به کلبه ما بزن.

سلام...
مرسی عزیزم...ممنون...میدونی ، بدیش اینه که حتی اگر بدونی هم باز باید بخونی چون بی مدرک تو این مملکت کلات پس معرکست...
مزاحم میشم...

مسعود چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.jameie.ir

ای بچه زرنگ آی پی مردمو چک میکنی

چه فرقی میکنه من الان آمریکام یا ایران چون اینترنت که زمان و مکان نداره

از تهران یا کارولینای جنوبی این وبلاگ همین شکلی دیده میشه و نوشته دانشجووووووووو غشششش

چه کنیم دیگه...زرنگم :)))))))))

میدونم...همینجوری فقط خواستم سوال کنم...نه که یه مقدار کوچولو (!) کنجکاوم!!! گفتم حالا بپرسم...
غش نکنی یه وقت !!‌:)))))))))))

ققنوس چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.iR

شیرینی؟ سور؟ کی؟ کجا؟ پس من چی؟

چشم! چشم! به خدا تو بازی شرکت میکنم! چشم! D-:

خونه ی مهیار اینا!!!...بدو بذو میرم اونجا سور میدم...خواهر شیطونتم بیار!! :))))))))
بدو دیگهههههههههههههههههه (اون آیکونه که داره موهاشو میکنه!!)

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چی...کی....کجا؟

زود بدو توضیح بدهههههههههههههههههههه

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مدیریت بازرگانی...تهران...

فردا باید برم واسه ثبت نام ببینم چی به چیه!!!

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

:دی من فردا میام تهران..آدش بده میخوام بیا من رو ببری شیرینی بدی‌ :دی بدو بد.و بدو :>

من شیرینی میخوام یالا

من شیرینی میخوام یالا

:> اینا همش از دعاهای ناه ها =))

ای شانس :دی میدونستم خدا قبول میکنه دعا میکردم شوهر کنی=))

باشه...یادداشت کن...

بابا عزیزم چشم...شیرینیم میدم...تو اول به من جایزه بده...لینک آهنگ زیتون!!!

آره عزیزم...عجب دلی داری تو بابا!!

نه ...قربونت...همین خوبه فعلا :)))

آقا موشه چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ

بابا دانشجوووووووووووووووووووووووو
سلام خانوم دکتر
چطوری خانوم مهندس
خوبی نیلو فر خانوم دانشجو
هورااااااااااااااااااااااااا
سوتتتتتتتتتتتتتتت
جیغغغغغغغغغغغ
به افتخارش یه کف مرتببببببببببب

مبارکت باشه نیلو

خوب از اینا که بگزریم بشین فکر کن چطوری میخوای سور بدی هان ؟؟
انگار اینجا یه پست دیگه بود یهو عوض کردی (چشمک)
حالا کجا قبول شدی انتخاب رشته کردی ؟؟

جونمممممممممممممممممممممم
سلام عزیزم...
خوبم عزیزم !!
خوبم خوبم :)
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
دست دست :)))))))))))

مرسی موشی

اینطوری!! :)))
آره دیگه :)
مدیریت بازرگانی...تهران

مسعود چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.jameie.ir

میگم این یکی آی پی رو هم چک کن! اینجا محل کارمه! اون نظرات قبلی رو از خونه میزدم

زیاد به این آی پی ها اعتماد نکن
من تو خونه معمولا آی پی آمریکایی - کانادایی - یا آلمانی دارم چون هم خارجی ها ما رو تحریم میکنند هم ما اونا رو ف ی ل ت ر میکنیم!! چه شود!!

در کل من تهرانم (نیشششش)

ای شیطون..دیگه چه کارایی بلدی هان؟

منم دوست دارم هر بار برم یه کشوری از اونجا کامنت بزارم عین تو!!!:((

پس تهرانی؟ :l

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

Nilo0o Hamo0oN LinKe doo0oro0ste
Alan age zeyt0n ro0o baz k0oni mikh0one.....man Hamin chand r0ozpish emtehanesh kardam

نمیدونم...
بزار برم امتحان کنم ببینم میخونه یا نه!!
¤¤¤
سارا...رفتم دیدم...بازم نمیخونه...همون پیغامه رو میده :(((((((((((

آقا موشه چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ

نیلو جونه موشی برو وبلاگ شهرزادو باز کن ببین سیاهه واسه من که کامل باز میشه هی میگه بگراندش سیاهه

رفتم دیدم...واسه منم کامل باز میشه...خودش که خیلی ناراحته...ولی این که وا میشه که!!!

عسل رز پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلام نیلوفر جان
تبریک عرض میکنم
من با سفر نامه چابهار در خدمتم

سلام عزیزم...
ممنون

مونارک پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://moonark.blogsky.com

سلام نیلوفر جون.تبریک می گم.
گر چه تازه واردم ولی دلیل نمی شه شیرینی نخوام.می شه؟

سلام عزیزم...
مرسی..
نه عزیزم دلیل نمیشه...من که فقیر شدم انقد شیرینی خریدم..مال تو هم روش!! :))))

عسل رز یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام
نیلوفر جان چطوری ؟
با مامان که دیگه مشکل نداری
دوستدار منتظرت عسسسسسسسسل رز

سلام عسلی...
کم نه!!!...نه عزیزم...مشکل که نیست...مسائل مادر و دختریه دیگه!! :))
میام عسلی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد