نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

همینجوری!!

¤ آقای دکتر اوشکول زاده ی عزیز!!!...خدا آخر و عاقبت ما رو با این دانشگاه درپیته تو به خیر کنه!!!

¤ میدونین جلبک چیه؟!...میدونین آیکیوش چقدره؟!...خب، آیکیوی جلبک از آیکیوی طناز بیشتره!!..دختره ی خنگ موقع ثبت نام رفته انتخاب واحد کرده، شهریه رو ریخته، رفته امور مالی مهر و بیمه و همه ی این کارا رو کرده...بعد پرونده تشکیل نداده!!!!!!!!!!!!!!!

¤ دختر عمه های گرامی ۵شنبه شب تا جمعه بعدازظهر اینجا بودن...نازنین فیلمه عقد داییمو گذاشت که ببینن..از اون اول فیلم به من و نازنین و عموی عروس خندیدن تا آخر فیلم!!!...وای خدای بزرگ....چقدر اون موقع ها جوات!!! بودیم و خودمون خبر نداشتیم!..تازه قشنگ یادمه که اون روز هی میرفتم جلوی آینه خودمو نگاه میکردم و از خوشگلیه خودم لذت می بردم!!! ...بعدشم فیلم عروسیه سوده رو دیدیم...این دفعه دیگه از خجالت سرمو ننداختم جلو اینا پایین!!...تنها نکته ای که از این دو تا فیلم فهمیدم این بود که خیلی رقاصم چون هم سال ۷۸ (عقد داییم) و هم سال ۸۶ (عروسیه سوده) من یه دقیقه نشستم!!! همش اون وسط بودم!...

¤ آخ جوننننننننننننننننننن..دوم آذر عروسی داریم...مهدی و الهام!!

¤ اگه به من می گفتن هر جاتو که بخوای میتونی بری عمل کنی، من میگفتم بیاین منو باربی کنین!!..حالا هر جارو می خواین عمل کنین بسم الله!!!

¤ نمی دونم چرا اصلا علاقه ای به پختن برنج و خورشت ندارم!!!...تا حالا چند باری درست کردما اما اصلا یادم نمیمونه که بازم درست کنم!!!...در عوض انقد پختن این غذاهای فانتزی و جیگولیو دوس دارم ...همشونم یادم میمونه!!

¤ اگه مامانم می تونست این بلا رو سر کامپیوتر من میاورد ====>

¤ شهرزاد خانم تغییر دکوراسیون داده...یعنی موشی واسش یه قالب خوشمل ساخته...برین ببینین! همش پُر از ، از ایناست   !!

¤ یه دوست جونی دارم که سرما خورده بد جور...ایشالله خوب بشی زودتر 

¤ آهنگ این وبلاگم  واسه خودم پخش نمیشه...فقط صدای بارونش میاد!!

نظرات 24 + ارسال نظر
آقا موشه دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ق.ظ

اوووووووووووووووووووووول
دلتون بسوزه
نیلو اگه من اول نشدم گیساتو میکنم
برم بخونم بیام

آفرین بچه زرنگ...
اِه شدی دیگه!!...به گیسای من چیکار داری؟ :(
برو :)

شاذه دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

ایشششششششش من اول بودما!!! رفتم کامنتامو جواب بدم دیر شد!!!
این زده تو صفففففففففففف!
وای ما هم چند وقت پیش فیلمای سیزده چهارده سالگیمونو با دوستام گذاشته بودیم. هممون بسی خدا را شکر کردیم که قرار نیست به آن دوران برگردیم!
بوسسسسسسسسسسسسسس
راستی تو شماره تلفن فاطمه رو داری؟ من گمش کردم (گریه شدییییییییییییییییییید) صد ساله ازش خبر ندارم. نگرانشم.

ای بابا..میبینی تو رو خدا؟...
خدا رو هزار مرتبه شکر!!!
بوسسسسسسسسسسسسس
بله دارم...بهت میدم

محمدهادی دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ق.ظ http://hadin.blogsky.com & http://hanroosli.persianblog.com & ht

به امیدموفقیت بیشتردرفردایی بهتردرهرجاهستی! عالیست متعالی باشید!

ممنونم عزیزم...مرسی..
تو هم موفق باشی :)

شاذه دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ

میگم اگه شماره ی فاطمه (میوزیک سنتر) رو داری برام اس ام اس می کنی؟ یا بیای تو نظراتم بذاری؟ تاییدیه هست.

چشم عزیزم...واست اس ام اس میکنم :-*

ققنوس دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.iR

کدوم دانشگاهو میگی؟ نکنه منظورت پیام نوره؟!!!!
پیام نور تهران میری الان؟ کلاساتون شروع شده؟ برای ثبت نام سمت میدون فردوسی رفته بودید؟ یه ساختون شیش طبقه؟!

سلام ققنوسی...خوبی؟
دقیقا منظورم همونه!!!
آره باید تهران برم...برای ثبت نامم هم همونجا بودم...خیابون ویلا...ولی هنوز نگفتن کدوم دانشگاهیم اصن...نه کارت دادن بهمون نه کلاسا شروع شده!!! منخل میشم از دست اینا آخرش :(

آقا موشه دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام دانشجوووووووووووووو
چطوری ؟؟
واه عروسی بازم عروسی نه بابا زیاد اصرار نکن معلوم نیست بیام !
ببین منو مرجانی تازگیا داریم جادوگر میشیم گربه سیاهم خریدیم میخوای تورو تبدیل کنیم به یه عروسک خوشمل ؟؟؟؟ میتونیمااااا دیگه عملو اینا هم نمیخواد میشی یه باربی ناااااز !!
نیلو یعنی انقد بچه دوست داری تو !!!!!!
نیلو مگه تو باربی نیستی (چشمک) دیگه باربی تر نمیشه :دی
ببین غصه نخور همه مامانا همینطورن مثلا من تا میخوام بیام پا کامی انگار میخوام برم معتاد بشم یه خودکشی کنم همچین میگه تو باز میخوای بری بشینی پشت کامی هر روز دعا میکنه زودتر بسوزه غششششششششش

خواهش میکنم بابا تشویق نکنید (عینک)

ایشاا... خوب میشه

بابا وب جدید بابا وووووووووووب نیلو تو اینجارو هم سالی یه بار آپ میکنی خوب هرچی میخوای همینجا بنویس دیگه وب جدید میخوای چیکار
راستی برا دوست مامانت کامنت گذاشتم
بعدش این که بلوگفاست نیلو سر به سر من نزار انقد یهو قلبم میگیرهااااااا من که بلاگفا بلت نیستم قالب بسازم بگو نقل مکان کنه تو بلاگ اسکای وگرنه کاری از دست من بر نمیاد امیدتون فقط به خدا باشه
بدروووووود
نیلووووو الکیم ادا میکشم میکشم در نیار خدایی کامنتای پست قبلیو خوندی کلی خندیدی ذوق کردی نه :دیییییییی
الفرارررر

سلام ای شیطان در لباس موشششششششششش !!!
خوبم.. تو چطوری؟...
نه ... تو رو خدا بیا...جون گیگیلی بیا...بیا دیگه ((=
قربونت...خوشمل که هستم!! فقط ۶- ۷ کیلو بیاین وزنمو کم کنین اون وقت خودم باربی میشم...البته اضافه وزنم دو کیلو هستا (نسبت به قدم).. اما برای باربی شدن احتیاج به ۷ - ۸ کیلو وزن کم کردن دارم!! :(
بچه که آره..دوست دارم :)
وایییییییییییییییی...عین مامان من میمونه...دیروز رفتم کارت بگیرم بهم میگه تو معتاد شدی عین اینایی که تا موادشون تموم میشه میرن میگیرن که خودشونو بسازن، عین اونا شدی:( همش میگه ایشالله خراب شه این کامپیوترت :(

دست دستتتتتتتتتتتتتتتتتتت...:))

ایشالله

ببین اونجا جریانش فرق میکنه...احتمالا در آینده (دور و نزدیکشو نمیدونم) اونجا به یه شخصی تقدیم میشه!! (شخصشم نمیشناسم هنوز!!)
آره رفتم دیدم...فک نکنم بیاد تو بلاگ اسکای...قالبه جدیدشم دوست داره...
بدروووووووووود
جدا خیلی خندیدم...می کشم گفتنمم به قول خودت اداست...من عاشق خل بازیم...تو هم که خلی دیگه!!... :دی
موشیییییییییییییی...لینک آهنگ با من غریبگی نکنو برام میزاری؟...می خوامش...همون آهنگ ماه عسل!!

عسل رز دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

نیلو جان بیا باغ شازده لحظاتی باهم باشیم

چشم عزیزم...میام...
عسلی تو پسری بالاخره یا دختر؟...آخه تو نوشته هات نوشته عسل ولی یکی بهت گفته بود داداشی!!!

عسل رز دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

کدام دانشگاه؟پیام زور
به شهرزاد هم سر زدم
اگه برقصی باربی میشی
عربی بلدی برقصی من میتونم باهات مسابقه بدم
دوستدار همیشگی ات عسل رز

بله :(
مرسی...لطف کردی...
بابا من که می رقصم که!!...حالا خیلیم چاق نیستما...فقط دوست دارم بازم لاغر شم !‌:(
معلوم شد دختری که عربی می رقصیییییییییییییییی :) نه بابا عربیم کجا بود...فقط ایرانی بلدم...
مرسی عسلی :-*

نوشی دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

احیانا فرق وسط نداشتی تو عروسی ها با دوتا شاخک سوسکی؟؟؟؟

وای نوشیییییییییییییییییییییییییییی...سلامممممممممممممممم...کجا بودی تو دلم واست تنگ شده بود :(
نه فرقم وسط نبود...موهامو باز گذاشته بودم بعدم برداشته بودم یه سری گل سر که شکل پروانه بود رو ردیفی زده بودم جلو موهام!!! ((=

ققنوس دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

باز تو زنگ اشتباهو زده بودی؟
کجا دو دقه پیش یه چیز دیگه بود؟ کجا رفته بودی؟ ها؟ ها؟ ها؟

نه به جون تو...من تو توهماتت بودم بعد دو دقیقه بعد اومدم رفتم تو حیوانات اهلی!!!
میگما زود اعتراف کن ببینم با کی رفتی غذای چینی خوردی ها؟ ها؟ ها؟

یوسف دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو جون.. :)
چیکار کنیم دیگه.. :دی
ای بابا من انقد از این کاغذ بازی های دانشگاهی بدم میاد که نگو.. :(
خوبه تا باشه علوسی و شادی..حالا خودت کی علوس می شی؟!..آره راس می گی آدم فیلم ها و کلا تیپ های قبل رو که نگاه می کنه می گه چقدر اون سال ها جوات بودیم و چه اعتمادبه نفسی داشتیم!! :))
بابا بی خیال عمل..اولش خوبه..ولی بعد می شی مایکل جکسون!! :))
ما هم عاشق غذاهای جیگولو هستیم!!..
آهنگ وبلاگت پخش می شه اما تا می زن رو کامنت ها قطع می شه..یه کاری کن استوپ و پلی در دسترس باشه!!..:)
امیدوارم همه دوست جونی ها مواظب باشن که سرما نخورن..هوا به شدت سرد شده..این پیام اداره هواشناسی!! :))

سلام یوسف جون...خوبی؟ :)
چیکار کنی؟...هیچی دیگه...همچنان از این پستای نیکو بنویس :دی
منم بدم میاددددددددددددد :((
علوسی خیلی خوبه!!...خودم نمیدونم ، عزیزم حالا وقت دارم تا علوس بشم :)...اعتماد به نفسامون که جدا بالا بوده...فک کن!! ((=
وای خدا نکنه...اصن عمل بی عمل‌:(...مایکل جکسون خیلی ترسناکه...جدی میگما!! :(
آخییییییییییییی...اومدی تهران خودم واست درست می کنم :-*
والا اون وبلاگه اصن آهنگش واسه سیستم من لود نمیشه!! فقط صدای بارونش میاد...آخه انگار دو تا آهنگ گذاشته...آهنگش تو خود قالبش بود...من نذاشتم...اونی که ساخته بود آهنگم گذاشته بود...از خونه داییم اینا هم گوش دادم آهنگو و خیلیم خوشم اومد اما تو سیستم خودم نمی خونه :(
ممنونم اقای هواشناس...قابل توجه دوست جونیا!!...پس خودتم مواظب باش دوست جونی :)

عسل رز دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

حالا دیدی اشتباه کردی !
مگه فقط خانومها میرقصند
این بدون که بهترین خیاطها مرد هستند
بهترین آشپز ها مرد هستند
بهترین رقاص ها مرد هستند وحتی به خانومها آموزش میدهند
مگه تو محمد خردادیان را نمیشناسی آموزش رقص داره تو ی
امریکا .دیدی با لاخره دست با لای دست بسیار است

اِاِاااااااااااااااا...عسلی...خوب من چیکار کنم هیچکس نمیاد به من بگه بیا مسابقه رقص عربی بدیم (از آقایون گفتم!!) ...پس تو آقایی :)

مرجان دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ب.ظ http://myn.blogsky.com

این فامیلای شما هم که یا دارن عروس میکنن یا بچه دار میشن :دی ماشاا... بزنیم به کله موشی نه به تخته ((=

وای که موشی اومد
الفرارررررررررررررررررررررررررررررررررر

ای وای بازم توی سقه سیاه نیای ما رو چشم بزنی :(
بگو ماشالله...بدو بگو ماشالله!!

بدو که الان موشی میاد می خورتت...

مسعود دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.jameie.ir

من یتدمه واسه این پست کامنت گذاشتم!!! حتی یادمه چی نوشتم! پس چی شد؟!!!!

به جون خودم من از تو کامنت نداشتم :(
حالا که یادته بازم می نویسی مسعودی؟ :-*

مارگریت وحشی بهاری دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ http://magrite-vahshi.blogfa.com

سلام نیلوفر جان
تو دانشگاه برات پرسیدم
شونزدهم تا بیستم جوابا میاد تو سایت برو ببین.
انشالله یه روز خبر عروسی خودت رو بشنویم(با رویات)


سلام عزیزم...
دستت درد نکنه... :-*
میرم میبینم..مرسی...
وایییییییییی...تنک یو وری ماچ ماچ ماچ ماچ :))))

محمد یوسفی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.editor-e-irani1.blogfa.ir/

سلام.

به به به...سلام محمد خان جان...کجایی تو اصن معلومه؟...
واقعا این کامنت یکی از طولانی ترین کامنتایی بود که من دریافت کردم :)))
خوبی؟...همسر بانو خوبه؟

ققنوس سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ

پس توهمان من تورو هم گرفت یهو حیوانات اهلی دیدی!
در ضمن من با یه شخصیت برجسته رفته بودم رستوران چینی! چطور مگه؟ D-:
ها؟ تابلو شد؟ صداشو در نیار!‌ (-;

آره دیگه...ببین شدت توهماتت چقدر بالا بود!!! ((=
خیلی ضایعی ققنوسی...خودت خودتو لو میدی!!! آره خوب...شخصیت برجسته!!...تو که راست میگی !! :دی

سروناز سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام نیلو خانم خوبی خوشی سلامتی.
وااااااااای تو چطوری تونستی بشینی و اون فیلما رو نیگاه کردی؟
من که عمرا برم فیلم عروسی بچه ها رو نیگاه کنم.

ببین اگه مامانت کمک می خواد بهش بگو من هستم. با هم میزنیم و خرابش می کنیم.
برای اینکه باربی بشی باید استخونهات رو هم عمل کنی هاااااا . اگه بخوای من برات می تونم بشکسته کنم.!!
یادم باشه یه روز بیام خونتون بهت بگم که برام یکی از اون جینگولا درست کنی.
اهنگت واسه من پخش شد
خیلی هم خوشگله.
راستی این موشی هم فکر کنم تازگیا علاقه پیدا کرده به اونا زیاد خودتو نگرون نکن.
شاد باشی

سلام عزیزم...خوبی سروی جونم؟
والا منم نمی خواستم نگاه کنم...این نازنین ذلیل شده رفت گذاشت واسشون!!!

اِ...سروناز؟..تو هم؟ :(
باشه...تو هم بیا استخوانهای ما رو بشکسته کن..اشکال نداره...ما هم خدایی داریم !‌:((
حتما عزیزم...با کمال میل :)
انگار فقط واسه خودم پخش نمیشه :(
احتمالا!!...باشه...نمیکنم !‌:)
تو هم شاد باشی خواهر کوچولو :-*

مسعود سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.jameie.ir

اون روز یادم بود - الان دیگه یادم رفت :-))

واسه این که بفهمی کی آپدیت کرده چرا از RSS استفاده نمیکنی؟

ای بابا...من دیروز آپ کردما!!

من بلد نیستم مسعودی...یا برام ایمیل کن که چجوری باید اتفاده کنم ازش یا اینکه خودت برام زحمتشو بکش!!...مرسی... :-*

ققنوس سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

فکر که کردم یادم اومد چی شده!
اصلا کی گفته یکی از اون دو نفر من بودم؟‌اصلا من نرفته بودم که!‌دو نفر دیگه رفته بودن! {سوت... سوت...}

آرههههههههههههههههههههه!!!
باشه باشه...من قبول کردم ولی در کل خیلی تابلوئی!!! ((=

آقا موشه سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

پییییییییییییییییییییخییییییییییییییییییییییییییییییخیییییییییییی
چقد آب شد ؟؟
بزار برم از اول بیام
پپپپپپپپپپپپپپپپیییییییییییییییخخخخخخخخخییییییییییییییییی
حالا بسه ؟؟ میخوای برم دباره بیام !!!!!!!
نیلو بیا این هفشکیلو اضافیتو بده به من من دربه در میخوام زیاد کنم نمیشم
حالا بی استخون کیلویی چند ببین دمبه اینا هم نمیخوامااااا =))
نیلو به حرف هیچکی گوش نکن منو دریاب ببین صبحونه تو کامل بخور نهارم یه چیز خوشمزه بپز بیار با هم میخوریم شامم یه چیز خوشمزه تر بپز بیار بده منو مرجانی بخوریم تو دیگه شب چیزی نخور قول میدم کم کنی =))
شوخی کردم ببین رژیم بگیری پوست صورتت داغون میشه فقط یک راه هست اونم من طی سالها پژوهش فهمیدم به همه کسیم نمیگم بببین قبل غذا یک ربع قبل غذا یه لیوان آبمیوه بخور بعد غذا زیاد نخور همین آبمیوه کاری میکنه سیر بشی بعد همین آبمیوه کمک میکنه چربیات آب بشه بعد همین آب میوه نمیزاره صورتت چروک بیوفته

مگه دستم به تو مرجانی نرسه راستی راستی میخورمتون :دی
باش بد برات میزارم مث خودم میزارم همون بالا
پسوردت همون قبلیه اگه عوض کردی بیا بهم بده
نیلو تو ناراحت شدی از کامنتای ما (غشششششششششششششش) شوخی کردم میدونم تو از ما خل تری :دی منو مرجانی میخوایم یوخده شاد باشیم مسخره بازی در بیاریم گفتیم از تو شروع کنیم انقد هی غر غر نکنی
الفرارررررررر

ای کوفت...برو ببینم ترسیدم!
نکن بابا...5 کیلو کم کردم...دستت درد نکنه!!
با کمال میل...می خوای با پست بفرستم برات؟
میزنم تو سرتا موشیه بی ادب!!...دنبه مال گوسفنده بی تربیت!!
تو یه وقت رو دل نکنی!!...من هر چی بپزم که باید بیارم بدم تو هاپولی کنی که!! ((=
باشه...این رژیم تحقیقاتیه شما رو هم امتحان میکنیم!!

حناق میشیم یهو تو گلوت گیر می کنیما!!!...کوفت بخوری!! ((=
چیو میزاری اون بالا دیوونه؟ من میگم لینک اون آهنگرو بده می خوام دانلودش کنم!!...چیو می خوای بزاری اون بالا؟...اگه می خوای ثواب کنی بیا این وبگذر منو بزار زیر لینکام بالای لوگو!!...پسوردم میدم بهت!!
نه اتفاقا خوشم اومد...از خل بازی خوشم میاد...البته خودم خل نیستما!!... تو و مرجان خلین ((=
موشی من دنبال کسی نمیکنم...می تونی آروم بری...نمیگیرمت...نترس!!!

مسعود سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.jameie.ir

من روزی شونصد هزارتا وبلاگ و سایت میبینم وقتی میگی دیروز آپ کردم ...
تو که گوشه وبلاگت آر اس اس داری و ما هم که ازش استفاده میکنیم !

باشه اینکه چه جوری میتونی با آر اس اس سایت دیگران کار کنی رو واست میل کردم یعنی یکی از روش هاشو

اون موقع اگه مثل من ۲۴ ساعته آنلاین باشی و یه سره پشی آر اس اس هات کشیک بدی که من نمیدم! میتونی بپری تو وبلاگ مردم و بگی اووووووووووول :-)

اوووووووووووووووووووه...شونصد هزار تا؟
کدوم گوشش دارم مسعودی؟...خودم هنوز ندیدم!!! ((=

دستت درد نکنه عسیسم...مرسی :-*

نه بابا...دیگه انقدرام بیکار نیستم که!!!...فک کن مسعود!! تا کسی آپ کنه من بپرم بگم اووووووول ((=

بنفشه چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام
خوبی؟
برای تو هم پیش اومد؟
منم چند سال پیش داشتم با داداشم البوما رو نگاه میکردم
صفحه های اولش هی باعث میشد من و داداشم بخندیم
من بهش گفتم عکسا رو پاره کنه تا ابرومون تور دروازه استقلال نشده :دی
اما داداشم گفت نه خره اون موقع این جدید ترین و بهترین تیپ بوده و حالا هم یادگاریه
اما اخر جوات و اضغر تایتانیک و خز بودیم خدایی


راستی تا این موشی دق نکرده بیا بریم سیب نما دیگه
تازه چیسب و ماستم میخوریم این موشی بترکه از حسودی
کی بریم؟

سلام عزیز دلم :-*
خداییش خیلی جوات بودیم...خیلییییییییییییییییییییییییییییی...ولی خوب داداشت راس میگه...خاطره ست :)

واییییییییییییییییی...آخ جونننننننننننننن...سیب نما!!!
حتما میریم...یه مدت الان سرم شلوغه..سر خلوتیان که شدم بهت زنگ میزنم قرارشو بزاریم :-*

عسل رز شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام نیلو عزیز
مرسی امدی باغ شازده چطور بود؟

سلام عسلی...
خواهش میشه
عالی بود...دلم می خواد بیام ببینمش!! :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد