نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

آسمون!!

                              woman tilting 
head back, face 
toward sky and 
arms outstretched. 
fotosearch - search 
stock photos, 
pictures, images, 
and photo clipart                            

                          یه روزایی می شه که دلم می خواد سرمو بگیرم رو

                          به آسمون و داد بزنم:

                                           خدایا ، پس من چی؟؟

 

پ.ن: ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر رو به همه ی دختران سرزمینم تبریک می گویم!!

نظرات 22 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

مبارکه!

ممنون..
همچنین!

مسعود دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.jameie.ir

پس شما چی؟ چی؟

مقدمه - متن - نتیجه

شما دیگه از چی گله داری!!! هر روز عروسی و تولد و قبولی در دانشگاه :-))

یا مرغ همسایه غازه :-)))))

والا اینایی که داده که خیلی خوبه...عالیه!!...اما خوب منم یه چیزای دیگه ای می خوام که...همون مرغ همسایه!!!
به هر حال به خاطر تمام داده هاش شکر میکنم :)

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ب.ظ

این ولادت ها و جشن ها کی هستن حالا؟

دیروز بود بابا...منم نمیدونستم...از یه کامنت فهمیدم!!!

مارگریت وحشی بهاری دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

متشگرم
منم ولادت حضرت معصومه و روز دختر رو به تو تبریک می گم

خدا به کسایی که رویاهای زیبایی دارند نظر داره مطمئن باش

خواهش میشه...
ممنون...

امیدوارم :)

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

منم روزت رو بهت تبریک میگم قشنگم...

سهم تو هم پیش خدا محفوظه....موقش که شد...خدا دودستی تقدیمت میکنه.

مرسی سارا جونم...برای تو هم مبارک باشه...

سهم من!!...نمیدونم والا...اگه سهمی باشه...مطمئنن هست!! :)

آقا موشه سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ

تو چی خیلیییییییی پر رویی دیگه چی میخواای هان (اینو خدا میگه)

روز دخترو تولد حضرت معصومه (س) رو بهت تبریک میگم ایشاا... همه دختران ایران زمین راه اون حضرتو در پیش بگیرن

ما مخلص همه دخترای ایرانی و خارجی هم هستیم اصلا ۴کر همه دخترای جهان :دییییییییی

خدا که اینجوری به بنده ش نمیگه بچه پررو!!!

ممنونم...مرسی...

باش تا اموراتت بگذره!!! ((=

بهار سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

منم بهت تبریک می گم دختر خانم همیشه ناراضی...

ممنونم...بهارجونم من همیشه ناراضی نیستم به خدا...ولی مگه خود خدا نگفته که هر چی که می خواینو از من بخواین...منم ازش می خوام...خیلی چیزا رو...به خاطر همه ی چیزایی هم کهبهم داده ازش ممنونم.. :)

داستانک سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://dastanak.tk

اون روز همین امروزه

آره...شاید امروزه...شایدم فردا و فرداهای دیگه :)

پدرام سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام بر نیلوفر خانوم گل!..
دهههه..مگه میشه؟!.این چه جور روز دختریه که من که باباتم نفهمیدم؟؟!!..وااااا..جل الخالق!!..
میگما پس: مباااااااااارکه!!!..هیییییییی..هی...هییییییی..هی..
مبارک مبارک روز دحترم مبارک!..
و خلاصه کلی هم قر و رقص و ازینا هم همراشه که خب قابل دیدن نیست!!..
دیگه چه خبرا؟!..
میگما..چه توصیف بلند بالایی هم داره این عکسه!!..

سلام بابایییییییییییییییییییییییییییییییی :-*
باباجون...روزش جدیده...تازه تاسیسه ((=
مبارک مبارک...مرسی بابایی جونم...بوسسسسسس
بیا وسط بابایی ...دست دست...به افتخار بابا پدرام!!! (میگما پدرام انقد بهت گفتم بابا اصلا اسمت میاد نقش پدر در ذهن من زنده میشه ((= )
سلامتیه شما عزیزم...
میبینی تو رو خدا...سلیقه ی دخترته دیگه!! ((=

نارسیس سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام نیلوفر جان
وایی چه قدر قالب وبلاگت خوشکله
من که عاشقش شدم
از این به بعد پای ثابت وبلاگت هستم!من و می پذیری عزیزم؟
نارسیس دوست خوبی می شه واست!
بهم سر بزن
منتظرتم

سلام نارسیس عزیزم...
چشای خوشگلت خوشگل میبینه :)
وایییییییی...باعث افتخاره گلم...
حتما میام...
قربانت :-*

نارسیس سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام سلام صد تا سلام
مرسی گلکم
بازم می ام پیشت
وقتی به روز کردی خبرم کن
من لینکت می کنم

سلام سلام هزار و پونصد تا سلام!!
خواهش میشه...
مرسی عزیزم...
آآآآآآآ...من معمولا خبر نمیدم...دوستان لطف میکنن و خودشون سر میزنن :)
منم همینطور :)

نارسیس سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

نمی دونم قبلی رسید یا نه
دوباره می نویسم
مرسی از حضورت
بازم می ام پیشت
وقتی به روز کردی خبرم کن
من لینکت می کنم
تو هم اگه دوست داشتی لینکم کن
شاد باشی گلکم

رسید عزیزم...جواب دادم :-*

عسل رز چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
ما که با وفا هستیم هر روز میاییم و سرک میزنیم مثل بعضی
از دوستان نیستیم.
راستی اگر میخواهی داد بزنی خوب بزن کسی جلو تو را نگرفته.بببببببببببببببببببببببببببببی وففففففففففففففففففا

سلام عسلی...
اِ عسلی...نداشتیما...من که برات توضیح دادم که :(
خودتی خودتی خودتی :(

بنفشه چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام خوبی؟
تو چت شده؟

انگاری آبجی خانوم نوبتیه نه؟؟؟؟؟
نبینم چشمام خوجگلت غمگین باشه ها
به سیب نما فچ کن و ....

بیا نگرانتم

سلام عسیسممممممممممممممممم
هیچی...چیز خاصی نیست :)

انگاری...یه روز من ، ۵۰۰ روز تو ((= (شوخی میکنم)
وای مرسی..
میگما بنفشکی...بهت خبر میدم که بریم...فقط بریم توفیق اجباری :))

چشم عزیزم...نگران نباش :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ

برشما نیز مبارک

متشکرم بی نام و نشان!!

عسل رز چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ

رفتارت اینو نشون میده من مقصر نیستم
تازهشم صصصصصصصصصصصصصصصصصصصابت کن که
نییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییستی

اِ...عسلی تو نمیدونی من لوسم؟..اشکمم دمه مشکمه ها...اِه!!
:((((((((((((

عسل رز چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

واقعاْ شر منده ام عذر من را بپذیر قصد ناراحت کردنت را نداشتم .شششششششششششششوخی بود
نیلو جان من یک سوتی دادم ثابت را با ص صابون نوشتوم
مورد انتقاد شدید اذهان عمومی قرار گرفتم تو بگو من چکنم؟

میدونم...نه بابا ناراحت چیه؟! :)
یوهوووووو...حقت بود...به من میگی بی وفا؟..منم لهت میگم از این به بعد بی سواد!!! ((=
ای عسلیه بی سواد!!! ((=

کاوه - روزمرگی چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

ها ؟؟
پس تو چی ؟؟

روز دختر فیلم جدیده ؟؟ واسه خودتون همینجوری روز درست میکنید ؟؟
تو که روز به نام میزنی با سند تو محضر خب حداقل یه هفته اش میکردی دیگه. کم میشد ازت .

بمیرم واسه خودمون.

هیچی به خدا...چرا میزنی خوب!! :(

به جون خودم من درست نکردم...من یه روز اومدم اینجا دیدم یکی بهم گفت روزت مبارک...اولش هر چی فک کردم دیدم من که زن نیستم که روز داشته باشم بعد یهو دیدم اصن روز زن نیست...خلاصه تلویزیون رو روشن کردم دیدم نوشت روز دختر...حالا تو هم برو خفته اونایی که روز ساختنو بچسب که یه هفته ش کنن...منو سَنَنَه!! ((=

نه بابا نمیر..حالا لازمتون داریم ماها!! ((=...خوبی کاوه؟

مرجان چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ب.ظ http://myn.blogsky.com

ما هیچی ... ما هیچی نیلو بیخی ...

منم این روز رو بهت تبریک میگم :)

این موشیه رو ندیدی ؟ :دی

اوکی..بیخی ((=

متشکرم..منم به تو میگم!!...تبریک!! ((=

نه...این موشی یه چند روز میره میمیره یه چند روزه م زنده میشه! :))))

شهرزاد چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام نیلویی:
ای بابا ای بابا...
دختر تو نمی خوای آپ کنی؟؟؟؟؟؟
بوسسسسسسسسسسسس

هه لو شهرزاد...
آره بابا آره بابا!!!
کردم!! ((=
بوس

مهران پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام .مرسی که سر میزنید .خوشحال میشم .من هم اکشب وقت داشتم و یکی دوتا از پست هایتون را خودنم .با خودم گفتم عرص ادبی هم داشته باشم .شاد باشین

سلام...خواهش میشه...
ممنونم...لطف کردین...
ممنون...موفق باشی

قلب شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.muslove.blogfa.com/

سلام
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد