نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

من چه گناهی کردم؟!

¤ شده تا حالا بری خرید و بعد دست از پا درازتر فقط با یه شلوار برگردی خونه؟...برای من شده!!!...همه رو راه انداختیم دنبال خودمون که بریم خرید واسه عروسی لباس بخریم ، فقط یه شلوار خریدم...فقط یه شلوار!!!...هی خدا شکرت!

 

¤ این کارت عروسیه مهدی اینا منو مُرده!!!..کارت صورتیه کم رنگه و پاکتش بنفش پررنگ!!!..من مرده ی اینهمه سلیقه ام والا...آخه من چی بگم؟

 

¤ یک شنبه کلاسم شروع میشه و من هنوز کتاب نخریدم!!

 

¤ دیروز یه لباس دیدم و به مامانم گفتم وای این چقدر قشنگه و من همینو می خوام و این حرفا...بعد گفتم آقا این پیرهنتون چنده؟...گفت ۱۴۰۰۰۰ تومن!!...منم جلوی آقاهه برگشتم به مامانم گفتم اووووووووووووه چه خبره؟ خود مهدی ۱۴۰۰۰۰ تومن می ارزه که من برای عروسیش لباسه این قیمتی بخرم؟

 

¤ یکی بیاد یه دونه بزنه پس گردن من که بشینم درس بخونم!!

 

¤ موندم تو کف خوابایی که میبینم...نمیدونم واقعا من چه فکری میکنم که این خوابا رومیبینم!!!

 

¤ مامان...آخه تو چرا نمیشینی سر خونه زندگیت؟...چرا هی میری بیرون و همه ی کارای خونه رومیزاری واسه من!! آخه مگه من چه گناهی کردم؟!

 

پ.ن: رویایی ، آپدیت شد...

نظرات 20 + ارسال نظر
نارسیس پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام نیلوفر جون
خوبی؟
اسمت و تو به روز شده ها دیدم و تندی تشریف فرما شدم!(من چه قدر هم خودم و تحویل می گیرم)
به همونی که می آد پس گردن تو بزنه بگو بیاد یه نیشگون حسابی هم از من بگیره تا منم بشینم درس بخونم!
وایی عروسی و روبوسی...من تو کف یه عروسی موندم این روزا...اینهمه دختر پسر دم بخت داریم تو اقوام ولی یکیشون آستین همت بالا نمی زنن....اخه من چیکارشون کنم به نظرت؟

سلام نارسیس جونم...
مرسی..تو خوبی؟
خوش اومدی عزیزم :)
اوکی...بهش میگم حتما...می خوای بگم بیاد اردنگی بزنه؟! ((=
بابا...الان بچه های فامیل تنبل شدن!!...من که یه اولتیماتوم دادم بهشون گفتم همه ی اونایی که از من بزرگترن اگه تا سال دیگه همه ازدواج کردن که هیچی ..اگه نه که خودم عروسی میکنم!!! ((=

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

چونکه باید خونه داری یاد بگیری که اجازه بدیم بری خونه شوهر...
ببینم...مشکیه؟ /:)

آهان...از اون لحاظ!!!
اوکی هانی...قبول...هیچ مشکلیم نیست!! :))))

آقا موشه پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

منننننننننننننننننن من داوطلب میشم بزنم پس کلت ولی تضمین نمیکنم درسخون بشیااا گفته باشم ولی خوب بیمه میکنم ماهی ۱۵۰ هزار توما حقوقشه کارش سخت نیست ولی خوب بنایی هم خوبه دیگه ببین سرویسم نداره غذا هم یک ماه اول نمیدیم :|

سلاااااااام چطوری بیمعرفت خوبی ؟؟؟؟
اه بدم میاد دنبال عروس دوما برم خرید واسه خالم رفتیم از صبح تا آخر شب جنازه برگشتیم آخراش هرچیو میگفتن چطوری میگفتم عاااااالیه بخرین بریم :دی

ببین انقد فکر نکن خواب ببینی منم تازگیا هر شب خواب میبینم البته بستگی داره قبل خواب به چی فکر میکردم :دی

ببین مامانتم فهمیده تو خوندار نمیشی :|

ببینم تو میخواستی این رویایی رو بدی به یکی !!!!!!! یا منظورت این بود که واسه یکی آپ کنی ؟؟؟ اوکییییی
ببین من فکر نکنم برم اونجا میدونی که چی میگم

ببین تو بی معرفت ترین شدی تو وبم :(((((((((((((((

برو ببینم...تو بزنی؟...یکی رو می خواد بزنه پس کله ی تو موشه پررو!! ((=

به من نگو بی معرفت دیگه...اِ :(
آیکیو..من واسه خودم رفتم خرید که واسه عروسی لباس بخرم...نرفتم دنبال عروس دوماد که! :)))

بابا فکرم نمیکنم که...انواع و اقسام خوابا رو میبینم!!

نه بابا...دید از من آبی گرم نمیشه ((=

می خوام بدمش یه کسی...البته این که کی؟ خدا عالمه!!
میدونم...نمی خواد بری :)

چقد شما لوسین..به خدا این چند وقت سرم شلوغه..انقد به من نگین بی معرفت من ناراحت میشم! :(

نوشی پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

تق!!! این صدای پس گردنیه بودا!

دستت درد نکنه...من برم درس بخونم دیگه!! :)))

مسعود پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.jameie.ir

چند روز پیشا رفتم تو یه فروشگاه که یه شلوار پشت ویترینش بود. شلواره هم دقیقا همرنگ پیرهن من بود. ولی وقتی از نزدیک دیدم میبینم از لطف نورپردازی تخیلی فروشگاهه رنگش با پشت ویترین زمین تا زیرزمین فرق داره! میگم حالا یه پیرهن ساده این رنگی هم دارید؟ رفته یه چهار خونه آورده! منم میگم آقا گفتم ساده. میگه ساده یعنی چی؟!!

ای بابا ساده یعتی ساده!! نگاه کردم میبینم فروشگاه به اون بزرگی یه پیرهن ساده هم نداره!! ساده ترینش همون چهارخونه هاست!

به نظرم رئیس روسای ما باید با ما بیان خرید تا ببینن خرید کردن سخت شده!!

----------------------------------------------------
بابا ۱۴۰ تومنم نمیخوای واسه عروسی مهدی جون خرج کنی :-)))))

الان یه دست کت شلوارم آدم میخواد بخره دست کم ۲۷۰ تا ۳۰۰ تومن خرج میکنه تازه بدون پیرهن و کراوات ( اگه نخوای تازه کت ایتالیایی بخری )

واییییییییییییییییییییی...نگو مسعودی که انقد لباسا جینگیل شده که آدم میمونه !! می خواستم مانتو بگیرم همشون یا چین چین یا سایز مارمولک یه یقه ی باز تا ناف!!! کلی گشتم تا تونستم یه مانتوی ساده پیدا کنم!!

آی گفتی...

--------------------------------------------------
نه بابا...عروسیش حتی از این بزن و برقصیا هم شاید نباشه..اون وقت من لباس جینگیل بخرم بپوشم بعد برم یه جا بشینم؟...امکان نداره!!

خوب برو خدا رو شکر کن شما فقط کت و شلوار می خواین...ما علاوه بر پیرهن ، مانتو و شال یا روسری و کفش و کیف ، تازه باید واسه پاتختیم لباس بخریم...سر جمع از اون کت ایتالیاییه هم گرونتر میشه!! :))))

شاذه پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام نیلو جونی
میگم بن رو بفرستم بزنه پس کله ات؟ :دی

سلام عزیزممممممممممممم
وای آره...به شرط اینکه ضایعم نکنه جلو بقیه!!!

نیاز جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام نیلو جون...خوبی؟...بالاخره امروز چشم مامانمو دور دیدم اومدم کامی بازی...میبینم که در حول و ولای لباس عروسی هستی..از من به تو نصیحت خواهر اگه عروسی ارزش نداره خرج زیادی نکن...خودم تجربه شو دارم..فقط رفتم نشستم و بعدشم اومدم...هیچ استفاده ای از اون لباس و کفشم نکردم(گریه)...

دیگه اینکه دختر خوب بشین درس بخون..هیچی به اندازه درس خوندن به ادم ارامش و اعتماد به نفس نمیده..کلا حست نسبت به زندگی عوض میشه..هدف دار تر میشی..من که از وقتی درس میخونم حال و هوام خیلی بهتر تر شده....

مامانا همیشه کارشون همینه...مامان من که دو سه ساعت با دوستاش میره بیرون کلی خوش میگذرونن بعدشم وقتی میان خونه میگن وا من نیم ساعت بیشتر بیرون نبودم که!!

من که همیشه ازش میخندم تو دلم میگم الهی همیشه باشی با دوستات هر قدر دلت میخواد برو عشق و صفا

بوس برای همه مامانای دنیا
بوس برای نیلوی عزیزم

موفق باشی ...درسات یادت نره...

به به به نیاز خانمه گل و بلبل و سنبل!!!..چه عجب بابا...یه استراحتیم دادی به خودت!
دقیقا تصمیم دارم خیلی خرج نکنم...فقط تا الان یه خرج زیادی گذاشته گردنم! ((=

باشه...اتفاقا از فردا کلاسامم شروعمیشه...حتما باید دیگه بشینم بخونم...

آره والا...تازه من به مامانم که میگم اینهمه کار برات انجام میدم میگه مگه چیکار میکنی؟ :o
منم همینطور...دعا میکنم همیشه سالم و سلامت باشه و هر چقدر دلش می خواد بره بیرون و منم همه کاراشو براش انجام بده.. :x

بوس برای تو عزیز دلم...مرسی که اومدی..

مرسی...چشم! :)

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

تــــــــــــــــــــــــــق...پـــــــــــــــــــــــــــق...چـــــــــــــــــــــــــــق...بسته یا بازم میخوای؟

بسه دیگه بی انصاف...یه دونه گفتم بزن بابا!! :(((((

بهار شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام خانم خانما. چطوری؟
شلوارت مبارک. بیچاره مهدی... اگه بهش نگفتم...
ما هم دعوتیم اما بعید می دونم بیاییم. هم خیلی دوره هم باز یه عروسی دیگه دعوتیم. حالا به کسی نگوا.

سلام عزیزمممممممممممممم
مرسی...بهش نگیا...خودش که هیچی نمیگه بدبخت ولی ممکنه زنش بکشتم!!! :(
اِ...بیاین دیگه...خوش میگذره ها...بیا اونجا من به افتخار تو یه دور دور سالن قر میدم... ((=
اگه نیای به همه میگم این بهار جای دیگه دعوت بود اون یکی عروسیو ترجیح داد!! تو که منو میشناسی..میگما!!

سمیع شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.samie.blogsky.com

سلام دوست خوبم
ضمن عرض تبریک به خاطره وبلاگ خوب و جالبتون
شما رو دعوت به دیدن وبلاگ خودم یا خودتون که فرقی هم نداره میکنم
امیدوارم مطالب این وب برای شما جالب باشه

سلام عزیزم...
ممنونم..
مرسی...لطف کردی :)

عسل رز شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ

سرم خیلی شلوغه همه میگن چرا اپ نمی کنی
من چیکار کنم خسته شدم از دست این بد سلیقه بودن بعضی ها

حالا کی بد سلیقه ست عسلی؟...اشکال نداره...منم سرم خیلی شلوغه اما عین تو غر نمیزنم!! ((=

کاوه - روزمرگی شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ http://rroozzmmaarreeggii.blogfa.com

تو ابرو حیثیت برامون نمیزاری . من هر وقت اپ میکنم از رو در وایسی توئه. هی میای میگی چرا نمی اپی بعد که اپیدم دیگه حاجی حاجی مککه و مدینه و در سلامتی کامل به سر میبری هوء؟

اگه قول بدی دخمل خوبی باشی و حرف مامانتم گوش کنی و باباتم ازت راضی باشه و درساتم خوب بخونی هفته دیگه یکشنبه که تعطیلم میبریمت بیرون تا اون لباس ۱۴۰۰۰۰ تومنی رو یه بار دیگه تماشا کنی.

خب ؟؟؟

ضمنن هر چی می کشیم از دست همین ماماناس .هر چه فریاد دارید بر سر مامانا بکشید و اونقدر فریاد بکشید تا ازین فریادیت بمیرید ( اقتباسی از جمله مشهور معروف بنیانگذار
ان قلاب اسلامی که فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید و نیز در جای دیگر فرمودند به امریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. اونم گفت :چشم . من مردم ).

به روزم .
سر جدت اومدی یه کم با کلاس رفتار کن تیریپ وبلاگ حفظ بشه. یعنی چی هی میای میگی هه لو . . . .مگه اونجا میدون تره باره ؟؟
دهه



خوب آخه یه آپ میکنی خودت میری حاجی حاجی مکه مدینه و در سلامتیه کامل به سر میبرم!! هوء ((=

نمی خوام دیگه...منو بگو گفتم الان میگی برات می خرم...میگما کاوه جون میترسم خسته شی!! :))))))))))

باشه...چیکار کنم دیگه...میام یه دور دیگه میبینم :)))))))))

خوب مرد دیگه...مگه غیر اینه؟؟!!‌(چشمک) (فعلا که ما مردیم!! )

اوکی...میام الان...
باشه...همچین باکلاس واست حرف میزنم کف کنی!!!

صمیم یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ق.ظ http://alisa50-50.blogsky.com

الهی بمیره اون امریکا!!! (همونی که کاوه غیبتش رو کرد دیگه!!) که تو اینهمه مدت تو دلت مونده بود و نمیگفتی!! مثل اینکه فقط با من رو درواسی داشتی چون ظاهرا همه از دستت جون به لب شدن دختر!!!
لینکت یه جایی وسط لینکامه.اگه تونستی پیداش کن!!
قربون دختر مظلوم!!!!

الهی آمینننننننننن ((=
نه بابا...من؟...صمیم من؟...من انقده مظلومم..(جون عمه م!!)
الهیییییییییییییی...مرسی عزیزم...بالاخره این سعادت نصیب ما هم شد صمیم بانو!!!
خدا نکنه...قربانت :-*

عسل رز یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام نیلو جان
خیلی حاضر جوابی اگه ادامه بدی به این کار مامان باید
دنبال یک خمره بزرگ باشه

سلام عسلی...
نه بابا...من خیلیییییییییییییییییییییییییییی مظلومم!! ((=
ببین...اومدیو نسازیا...یعنی چی؟.. من نمی خوام برم تو خمره...نهههههههههههههههههههههههههه!! :(((((

بهار یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

السلام و علیک...
دوست من (حمید/ باور من) نیاز به دعوتنامه پرشین گیگ داره. ببین کسی هست که بتونه کمکش کنه. باور من تو لینکای من هست. آدرسش هم اینه:
karaj400.blogsky.com
اگه کسی می تونه کمکش کنه لطفا

و علیکم السلام!!
والا من یه دونه داشتم که دادم به شهرزاد...
قابل توجه دوستان...کسی هست که دعوت نامه ی پرشین گیگ داشته باشه؟؟

بهار یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

عکس شناسنامت خیلی بامزه و خنده داره.

جدی؟...ممنون :))))

مرجان یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://myn.blogsky.com

میگما ! حالا اون دوماده اگه سرتاپاش ۱۴۰۰۰۰ تومن نمی ارزه پس نتیجه لباس این قیمتی نخری رو خوب اومدی ، درست ! اما من میخوام بدونم تو خودت اصلا می ارزی که لباس ۱۴۰۰۰۰ تومنی تنت کنی اونوخ ؟ :دی

الفرارررررررررررررررررررررررررررررر

خوبی نیلو ؟ :دی
وای نزن رفتم دیگه

((=

چی میگم؟...خوب؟...ببین من انقد با ارزشم که نمیشه روم قیمت گذاشت!!! (زبون درازییییییییییییییییییی ((= )

فرار نکن...کاریت ندارم..عادت کردم دیگه‌((=

خوبم عزیزم...تو خوبی؟...
خودت داری خودتو میزنی...آخه خود آزاری داری !!((=

پدرام یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام بر نیلوفر خانم گل..
میگما..تو که اینقذه غرغرو نبودی که!!..
خب بیلاخره مامانا هم دلشون برای بیرون تنگ میشه دیگه!..نمیشه که همش هی دحترا برن بیرون که!!..
اااا..پس بیلاخره لباس رو خریدی؟!!؟!..مباااااارکه!!!..
من اومدم برای اون پس گردنیه!..گردنتو بیار جلو ببینم!!..
ببینم..مگه چه خوابایی میبینی؟؟!!..مشکوک میزنیا!!..

سلام باباییییییییییییییییییییییییی :-*
من که تازه غر نزدم که!! اینا که غر نیست :)
من که خودت میدونی اهل بیرون رفتن نیستم...مامانم هی میره...حالا اشکالیم نداره...اصن دلش می خواد بره بیرون به من چه؟...من فقط قربونش میرم همین!!
آره بابایی...بالاخره خریدم...طلسم شیکست! :))))))))
بابا یاواش بزنیا خب؟ ((=
حالا بماند!!!

عسل رز دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام نیلو جان
نمیدونم چرا دوست دارم سر به سر تو بذارم
ازبابت شوخی دیروز نا را حت شدی . معذرت میخواهم
من فکر میکنم تو دختر خیلی بلایی هستی و حاضر جواب
خدا به داد اون بنده خدا برسه

سلام عسلی...
چه جالب...اتفاقا منم دوست دارم سر به سره تو بزارم!!!
نه بابا...ناراحت چیه؟...من ناراحت نمیشم!!
خدا به دادش برسه!!!!!!!!!!!!! ((=

ساغر دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://saghar-peiravi.blogfa.com

سلام عزیز من لینکتون کردم خوشحال میشم تو لیست شما هم باشم خیلی جالب مینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد