نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

سوء تفاهم!!!

ای خاک بر سره خنگت نیلوفر...تو که اونو میشناسی که...نوچ نوچ نوچ...خیلی خری!!!

آقا سو تفاوت شده!!...اون نیلو ء من نبودم!!!

همچنان در خدمتم!!!!

من ازت معذرت می خوام به خاطر قضاوت عجولانم خانمی!!!

پ.ن: میدونم خلم...حالا دیگه به روم نیار دیگه!!!

نظرات 29 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

آخه نیلووووووووو من به تو چی بگم؟ یا نمیای یا میای هم پرت و پلا میگی. بابا خب این همه دکتر روانکاو! چرا تو نباید بیمار یکی از اونا باشی.

جونمممممممممم؟...بگو نیلو خیلی گلی!! :)))))
والا اگه شانس منه که گیر یه دکتری میوفتم که خودش روانیه!! ((=

صمیم سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://alisa50-50.blogsky.com

خدا بگم چکارت کنه با اون شکلک های دندون اسبی!!!!! که گذاشتی امروز تو این پستت.
خب به سلامتی شومام فارغ شدین!!!! بابا از غم رو میگم.
خوب کردی اون رو هم حذف کردی
فقط من موندم احتمالا منظورش از حرف های زن و شوهری صحبتات در مورد رنگ کارت عروسی و ... بوده احتمالا!!!!
خب حالا خودت خوفی؟!!!!!!!!!
سخت نگیر.من خودم دست خل ها رو از پشت کوتاه کردم!!!

خوشگله صمیم؟...جدا من دیروز و امروز درجه ی خلیم رو هزار بوده!!!
آره شدم...جدا خیالم راحت شد که من نبودم!!
احتمالا...فک کن...منه بی شوهر بیان بهم بگن حرفای زن و شوهری میزنی!! البته من فک کنم می خواسته این کامنتو واسه تو بزاره اشتباهی واسه من گذاشته!! :))))
خوبببببببببببببببببببببببب...تو خوبی؟...
تو خل نیستی...باحالی...مثل من!! (معرفی میکنم...خاله خودپسند هستم!!) ((=

عسل رز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

نیلو جان سلام
من که چیزی از نوشته امروزت سر در نیاوردم
اماشما به حکم ادب به وب بنده حقیر تشریف بیاورید
من سفر نامه شهداد را تایپ کردم.زود بیا خوب

سلام عسلی...
اشکال نداره...همون بهتر که نفهمیدی من چه خنگم!!
چشم...الان میام...عسل مگه نمیگم کامنت میزاری آدرس وبتو بزار ها؟...ایشششششششششش :(

عسل رز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

نیلو تو اصلاْ چه حقی داری که تو این دنیای مجازی
مطالب گنگ مینویسی که من نتونم چیزی بفهمم
اصلانم دوستت نننننننننننننننننننننننننننننننننننن
دارم

بابا چیز مهمی نیست...حالا تو کوتاه بپوش!...یعنی کوتاه بیا عسلی! :)

بهار سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

خدا رو شکر حل شد دیگه. فقط منتظره یه چیز بشه و بزنه به جاده خاکی.

قاطیم دیگه!! ((=

عسل رز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سو تفاوت پیش اومده منهم اردس نمینویسم
تا نفهم چه خبره بلند میپوشم
نظر در ارتباط با گرمترین نقطه ایران یاد ت رفته بیدهههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخننننگگگگگ

حالا بی خیال شو بابا...تموم شد رفت!!!
باشه میام...
خودتیییییییییییییییییییییییی!!

مسعود سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.jameie.ir

ای بابا!

همین!

پی نوشت: ادب حکم میکنه به همون ای بابا قناعت کنم!!!!

نه جون من چی می خواستی بگی مسعودی؟

تو هم پی بردی نه؟ ((=

مرمر سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://marmarkhanom.blogfa.com/

سلام بروزم میای؟؟؟؟؟

عسل رز چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام نیلو جان
از تشریف فرمایی شما سپاسگذار بیدم
برو پاسخ خودت را بخوان وعبرت بگیرههههههههههههههههههه

سلام عسلی...
خواهش میشود!!
اوکی!!

عسل رز چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://asaleroz.blogsky.com

ببخشید ادرسم را فراموش کردم بیدم

اکشال نداره...مرسی که گذاشتی...جوابم خوندم...اینجوریهههههههههه؟؟؟!!! ((=

عسل رز چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

امید است که سو تفاوتها از میان رفته باشد
بره اهو در صید افتاده باشد و صیاد رفته باشد.

رفته استننددنده!!!

عسل رز چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوفییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
نظرت راجعبه کلکللللللللللللللللللللللللللللللللللل چیست؟
کل کل کردن خیلی خوفههههههههههههههههههههههههه!

سلامممممممممممممممم
خوفممممممممممممممممم
کل کل خوب می باشد به شرط رعایت احترام...نه؟ :)
در کل دوست می دارم!!

آقا موشه چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

نیلووو من فهمیدم !!!!!!!
به جونه تو فهمیدم خلی :دی !!!!!!!!
نیلو تو سیبی چیزی از تو جوب برنداشتی گاز بزنی ؟؟!!!!!!!
نیلو اینا چندتاس

نیلو ما انقدا هم از تو توقع نداریم خودتو اذیت نکن !!!!!!

سه بعدی نوشتی ببین من خیلی خیره شدم ولی هیچی ندیدم ببینم کجاشو بیشتر دقت کنم !!!!!!!!

آقا تکلیف مردومو روشن کن حالا کی خیلی خره ؟؟؟؟؟
از سوء تفاهم خوشم میاد

باش تا عموراتت بگذره !!!

نه بابا معذرت چیه بخشیدمت بابا بی خیال
نیلووووووو فهمیدم من باید به اون اسمیلیا توجه کنم هان ؟؟
نیلو اه زاویه وبتو تنظیم کن !!!!!!!!!!!




نیلو این بلاگ رولینگ قاطیه خیلی برو لز دوستت خرس قهوهای کمک بگیر بریم تو بلاگرد درست کنیم فهمیدی ؟؟؟!!!!!!!!!!!

اِ...ببین چه تابلو بود که تو با این آیکیو فهمیدی!!‌((=
اینا...۵۶ تاست...درست گفتم؟

باشه...پس بعدا نیای غر بزنیا!!!

تو زیاد به خودت فشار نیار!!! نمی فهمی یحتمل!!!

هر کی که بچه ی بدی باشه!!
اصلا خوشم نمیاد...اَه :(

هستم!!

موشی میام میزنم لهت میکنما...اِه...لوس!!

بابا بلاگرد خره!! من چند بار از خرسی پرسیدم...اصن جوابمو نداد! :(

شهرزاد پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام نیلویی:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیلو بیا وب من کارت دارم.....
قربونت
فعلا.....

سلاممممممممممم
خوبم...مرسی...
اوکی اومدم...ولی من موافقم!! ((=

شهرزاد جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام نیلویی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدو بیا آپمممممممممممممم
بدو بدو
قربونت
بوسسسسسسسسسسسسسس:))))

محمد امین شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ق.ظ http://bazigosh12.blogfa.com

سلام نیلو جون جونی خوبی؟
خوشی؟
ببینم از من بزرگتری یا کوچیکتر هان؟؟؟؟؟؟؟/
آها راستی برا چی با صمیم دعوا کرده بودین ها؟؟؟؟ بگو بهم ببینم
چیکارش کردی صمیمو؟ اون چیکارت کرد؟ کار به ژزشکی قانونی کشید؟؟؟ اونجاها اشنا ماشنا زیاد دارما

راستی نیلو خوشم میاد که از اون دخترای وراج خلاصه نویس هستی و عین این صمیم و دوستاش وراج بیش از حد نیستی البته سر و ته یه کره و ماست هستین

ضمنا بهم سر بزنیا باشه؟
اگه سر نزنی الهی همه لباسات باهم آتیش بگیره تو هم که خرید کردن بلد نیستیو ....

راستی دیگه تو نت سو تغذیه نکن همه رو بندازی به جون هم

نارسیس شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

خب چرا اینهمه به خودت بد و بیراه می گی.خب تو که می گی اون نیلو تو نبودی که
دیگه به ما سری نمی زنی
به همین زودی فراموش شدیم؟!
منتظرتم
شاد باشی

عسل رز شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

من امدم که سو تفاوتها را از بین ببرم اما نشد
چه میشود گفت هرچه هست همین هست
مگر نه

نوید شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ http://navidmehraboon.blogfa.com

سلام نیلوفر جان
این یکی از بهترین وبلاگایی بود که تا حالا دیده بودم.

بهار یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

تو نمی خواهی آپ کنی؟

عسل رز یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلام
روز خوبی برای شما آرزو مندم

آقا موشه یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

تو خجالت نمیکشی بعد این همه آپ نکردی !!!!!!!!!!!!!!

عسل رز دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
سفرنامه ماسوله تایپ شد زود زود بدو بیا خوب آفرین

یوسف دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

ما که تو باغ نیستیم..هوم!!..سوتفاهم چی؟!... :(
چقد شکست نفسی کردی تو!!.... :دی :)

غریبه سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ق.ظ

*** این متن رو هم در وبلاگ تو گذاشتم و هم در جواب کامنتت ، تا اگه نتونستی به وبلاگت بری ، لااقل از وبلاگ من بخونیش ! ***

سلام آبجی گل !
اول اینکه خدا مرگت نده با این سوء تفاهمات و این بردداشت های ...ات ! :)
ثانیا میبینم که حسابی با این دنیای مجازی درگیر شدی عزیزم ...
کی آبجی من رو اذیت کرده (؟!) هااااان !... اصن میخوای برم رئیس سایت بلاگ اسکای رو پیدا کنم و یه گاز از لپش بگیرم؟! :))
البته این کار هم فایده ای نداره آبجی (!) چون من میتونم وارد بشم ولی تو نمیتونی .. در نتیجه مشکلت یه جورایی از نوع خود درگیریست (!)

راستی یه سوال ، تو فقط با همین سایت مشکل داری یا کلا در اینترنت دچار مشکل شدی ؟
بگو شاید یه طوری تونستیم مشکلاتت رو حل کنیم (!)

در ضمن، چشاتون خوکشل میبینه (!) وگرنه این نیمکت همون مردابیست که بوده !...
یا حق

عسل رز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ

نیلو آخه تو کجایی؟
امان از دست تو !
خسته شدم با با جان تو کجایی
با دیفال تفاصد کردی ؟برات گل بیارم یا اناناس

عسل رز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ http://asaleroz.blogsky.com

چقدر من خنگم ادرس را فراموش میکنم

دکتر مجتبی کرباسچی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام
با " ابراهیم بت شکن وپیرمرد بت پرست "
و شعر " بت شکن و بت پرست " بروزم
صاحبدلان

PORYA دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ

سلام رو وبلاگت بیشتر کار کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد