نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

کوه!!

می گن آدما وقتی میرن کوه ، همه ی ناراحتی و درداشونو ، فریاد میزنن تا آروم بشن... دقت کردی؟!...وقتی داد میزنی و خودتو خالی میکنی برای لحظه ای سکوت همه جا رو در بر میگیره!... و تو خوشحال و راضی که این کوههای بزرگ و با عظمت درد و رنج تو رو توی دل خودشون جا دادن و به تو آرامش ناشی از خالی شدن رو بخشیدن!!!...

اما لحظه ای طول نمی کشه که همه فریادت با پژواکی بلندتر از قبل مثل پتک توی سرت کوبیده میشه  !!...گویا اون از تو دلش پرتره!!!

 

نتیجه اخلاقی : وقتی میری کوه فکر نکن اگه داد بزنی تخلیه میشی، چون این کوهه از تو پرروتره!!!

نظرات 18 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

چه جالب اینجوری بهش فکر نکرده بودم !!!

منم تازه اینجوری بهش فکر کردم!!!

بنفشه سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام
یه چیزی تو مایه های خواهرم بود خواهرای قدیمی


دلم برات تنگ شده ابجی خانوم کوچیکه کارمند دانشجو جونم

پیششششششششششش ما بیا

سلام گل من...
به خدا منم دلم برات تنگ شده...الان کمی تا قسمتی اینترنت دارم...بهت سر میزنم اوکی؟

ساغر سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://saghar-peiravi.blogfa.com

سلام عزیز اپیدم بهم سر بزن خوشحال میشم نظر هم یادت نره

سلام...
چشم

مسعود چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.jameie.com

به به خانم مهندس! خوش به حالت که وقت کوه رفتن و داد زدن رو داری :-) استفاده کن مهندس که دیگه شاید از این فرصت ها گیرت نیاد!! ۲ سال پیش یه نفر این حرف رو به من گفت جدی نگرفتم ولی ........

به به مسعود جون!!!
نه بابا وقت که ندارم اما حرفشو شنیدم که مگن برو کوه داد بزن خالی شی منم گفتم خالی نمیشی!!!

عسل رز چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
خوشحالم که دوباره شاهد رونق مغازه شما هستم
خانوم مهندس به نظرت شیرینی زندگی چیه؟ اگه بیایی بهت میگم

سلام عسلی..
مرسی..
به نظرم شیرینی زندگی آرامشه...میام باشه..

مرجان چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

از اون بالا قل نخوردی بیافتی پایین نیلو :دی

سلام نیلو خانومیه مهندس ((=

سلام عزیز دلم:-*
تو کجایی باز؟...غیب شدی که دوباره!!!
نه قل نمی خورم!!!

محمد یوسفی پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.editor-e-irani1.blogfa.com/

سلام بر نیلوفر خانم. کم پیدا شدی . امان از دست این کافی نت.

سلام محمد خان...خوبی؟...کجایی بابا؟...من کم پیدام یا تو ؟ ...خانمی خوبه؟...
اماننننننننننننننننننننننننننن!!!

غریبه جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام به آبجی لـوووووس لـــوووســـــیــــه خودم !!
حالا درسته که میگن بچه های ته تغاری یه کم ته میگیرن ، اما دیگه نه این قدر :))
بابا ناسلامتی منم ته تغاری هستیم هاااا... تازه کلی هم لوسم (!) اما خداییش تو دست من رو هم از پشت بستی (تازه خیلیم محکم بستی !!) بقیه جوابت رو تو پستم گذاشتم تا همه بدونن که چقدر لوسی :))

و اما کوه ...
بیا پایین بچه جون .. خطرناکه (خطرناکه نیلووووو "بر وزن حسن !") آخه نمیگی اگه خدایی نکرده ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده لیز بخوری چی میشه ؟!.. البته چیز خیلی مهمی نمیشه، اما اگه نخوری بهتره !! (چشمولک)
اِوااااا ، فکر کنم اشتپ شد (!) آخه تو نگفتی که رفتی بالای کوه ، مثل این که فقط رفتی پای کوه و صدا کوچیکت رو به کوه نشون دادی (یه چیزی تو مایه های جیغ بنفش !) بعدش هم کوه فریادی به رنگ بژبیرنگ (!) کشیده و حسابی حالت رو گرفته :))
حالا چیزه، اگه میخوای بری کوه داد بزنی عیبی نداره. فقط روی فصلی که برای این کار انتخاب میکنی، دقت بیشتری داشته باش (!) آخه تو زمستون احتمالا پژواکی از جانب کوه دریافت نخواهی کرد (چون صخره ها با برف پوشیده شدن) اما در عوض ممکنه که کوه بخواد باهات برف بازی کنه و .... در این صورت آبجی نیلوی ما تبدیل میشه به آدم برفی :))

البته الان که بیشتر دارم دقت میکنم، میبینم که تو نگفتی که خودت رفتی کوه و فریاد زدی، بلکه جملاتت بیشتر به سبک خبری نوشته شدن تا روایی (!) اصن من میگم .... (البته در حال حاضر اگه هیچی نگم به نظر میرسه که بهتر باشه !!)

خواهشا باز نری شونصد سال دیگه بیای و دوباره انگشت شصت پای راستت رو صاف بکنی تو چشم چپ من (!) اگه این کار رو بکنی منم میام موهات رو میکشم تا از اون جیغ خوشملات بکشی (الفراااااار)
یاحق

سلام بی سلام!!! لوسم خودتی!!
معلومه اصلا منو دوست نداری که هنوز نمی دونی من بچه اولیه ام نه ته تغاری!!! :(
من اصلنم لوس نیستم فقط دل نازکم!!!! ؛)

اولا که نیلو بر وزن امینه نه حسن!!! دوما که نه نمیافتم....مواظبم!!!البته اگه بیفتمم که از نظر تو مشکلی نیست!!
کوهه حال منو بگیره؟...مگه می تونه آخه؟...اصن من عادت به داد زدن تو کوه ندارم به علت همون مسئله که گفتم!!
باشه مواظبم!!!حالا اگه شدمم که اشکال نداره که !فقط یه دونه شال گردن و اینا هم برام بیارین که استفاده کنم!!!

دقیقا بهتره!! هیچی نگو که من می خوام هم اکنون بیام بکشمت!!!

نه دیگه!!! میام...شرکت جدید اینترنت ای دی اس ال داره!!هوراااااااااااااااا!!
موهای منو بکشی منم با مشت می کوبونم تو دماغت!!البته اگه شصتماغ نباشه!!!
حق همراهت داداشی!!

Oliera شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ http://olier.persianblog.ir

اگر میخوای فریاد بزنی برو کنار دریا و وقتی موج از روی ساحل داره برمیگرده تو آب٬ با تمام توانت فریاد کن.
دریا دلش ژرتره اما خیلی خیلی بزرگتره...
......................بابایی

آره...خوبیش اینه که دریا همه غماتو نگه میداره و اونو با صدای بلندتر تو سرت نمیکوبه!!!
دریا خیلی دل بزرگی داره...به خاطر همینه که به آدمایی که دل بزرگی دارن میگن دریا دل مگه نه ؟
مرسی بابایی...

Oliera شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://olier.persianblog.ir

دریا دلش پرتره اما خیلی خیلی بزرگتره......

اشتباه لپی بود.
.................بابایی

متوجه شدم بابایی...راستی..ایلیا رو از طرف من ببوسین حتما!

رها یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام عزیزم.الان فصل امتحاناس.خیلی در گیرم.امیدوارم توهم امتحاناتو خوب بدی.مطلبت قشنگ بود.بای

سلام رها جان...
مرسی...خوب درس بخونا باشه؟
مرسی...
بابای

خرس قهوه ای دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ

ما که کوه گیر نمی یاریم!

ما هم همینطور!!

عسل رز دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام
خانوم مهندس تشریف بیاورید به دیلمان

سلام...
چشم میام...

بهار دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام نیلو گلی. خوبی؟
خیلی قشنگ نوشتی و بابایی هم خیلی قشنگ جواب داد. با نظراتتون موافقم.

سلام عزیزم...انقد دلم برات تنگ شده!!
خوبم تو چطوری؟...
مرسی...بابایی همیشه قشنگ جواب میده...
مرسی

اسپوتا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها فیده برا یژوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

*+*+*سارا*+*+* چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

این پژواک عالیه...چون بهت ثابت میکنه:
دیگه هیچی تو دلت نیست و تمام درد و مرضات رو ورداشتی انداختی رو دل سنگیه کوه !

ولی کوه درداتو نگه نمی داره...اونو بهت برمیگردونه...بدتر!!
تو کجایی سارای من؟...دلم برات خیلی تنگ شده!!:(

مهران یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام .
اینقدر مردم ما سرما ندیده هستند که اگه یه هفته دیگه خداوند واسمون برف از اسمون میریخیت پائین دیگه کاملا مملکت تعطیل میشد .هر چند که همینجوری هم تعطیله ولی

تحمل کردن این درجه برودت برای همه ما ایرانی ها که زیادی تن پرور هستیم خیلی کار مشکلیه ...
اگه قطب بریم که دیگه معلومه حتما همونجا مراسم هفته و چهلم را راه میاندازنند .............
من دو جفت جوراب میپوشم و بعداش هم یه جفت پوتین و همه بندهای انرو هم سفت سفت میبندم ...اخه اینمجا توی کوچه ها همه اش شده یخ .باید بیش از اندازه حواسم جمع باشه اگه بخورم زمین دیگه کسی نیست که بتونه کمکم کنه پس خودم باید به فکر خودم باشم ......شاد باشین

راجع به تعطیلیا موافقم..اگه به اینا باشه که مملکت تعطیله...البته الان دست کمیم نداره ها...

خوب تقصیر ما نیست که...تا حاا هوا انقدر سرد نشده بود...

خیلی مواظب خودتون باشین...من که روزی دو سه بارو سکندری می خورم از این یخا!!!

شما هم شاد باشی..

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

:)دل هیچکس برا من تنگ نشده.
دل هم دلای قدیم دوست جونم.

من که گفتم دلم برات تنگ شده که!! :(((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد