نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

یه روزی!!

                                  businessman standing 
on shadow of key 
and looking through 
door keyhole. 
fotosearch - search 
stock photos, 
pictures, images, 
and photo clipart

یه روزی

                                  یه جایی

             یه جوری

                                                یه کسی

 یه چیزی

                            صبر داشته باش...

                                                  صبر داشته باش...

نظرات 22 + ارسال نظر
*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

من عاشق این جملم!


صبر داشته باش...نوبت من و تو هم میرسه:)

منم همینطور...

میدونم...
بابا چی شد پس؟

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

کوشی؟

هستی یا رفتی نیلی؟!

همینجام...

هستم بابا...

شاذه دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

روزی بزودی اتفاق قشنگی روی میدهد...

امیدورام...

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

بچه با بزرگترت درست حرف بزن >:P

چشم!! :)

مدیریت ابر لینک باکس پارسیان دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://ablp.blogsky.com/

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
اگر خواستار افزایش بازدید وبلاگتان هستید و می خواهید بازدید شما از مرز ۱۰۰۰ بازدید در روز تجاوز کند . حتما" به وبلاگ من سربزنید .
مزایای لینک باکس ما
1-قالب اختصاصی
2-سرعت لود بالا که اصلا" باعث دیر لود شدن وبلاگ شما نمیشه
3-دادن هیت بالا
4- ساده ترین و سبک ترین لینک باکس پارسی
۵- طبقه بندی لینک ها از روی تعداد بازدید

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

نه.
باید کل لینک های دوستات رو توی بلاگرد ادد کنی.
خودش کلی وقت میبره!
یه نندایی میدادی میدونستم هستی خوب :(

بابا من افزودن لینکو که میزنم ارور میده خوب :(((((
من که گفتم هستم که!!

مرجان دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ

یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ، رو یه جوری میزنه یه جائیت که درجا میری مسافرت ((= پس مواظب باش که این سفر خطرناکه حسن ! ((=

خیلی خب بابااااااااااااااااااااااا شوخی کردم :دی

ولی جدی خیلی چیزا میشه بهش اضافه کرد اما نیدونه چرا من فی الفور یاد وردنه افتادم اونم از نوع تپلش ((=

باشه مواظبم..ممنونم از یاداوری...

:))))))))))))

وردنه چیه دسته جارو!!!! =))

شهرزاد دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

سلاممممممممممممم عشق من:
خوبی؟؟؟؟
یه روزی...............
صبر چه واژه ی غریب ولی زیبایی!!!!
بوووووووووووووس

سلام عسیسم...خوفی؟...
من خوبم مرسی...
یه روزی تنگ غروب آسمون...میرم از شهر تو ای نامهربون!!! :))))))
نمیدونم...نمیدونم زیبائه یا نه!!!
بوسسسسسسسسسسس

مسعود دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.jameie.com

صبر میکنیم!!!

بکنید!!! :))

عسل رز سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام
از اینکه زیاد به من سر میزنید واقعاْ شرمنده شدم
نظرتون راجع به حکومت زنان را خواندم اما خوب نبود

سلام...
عسلی متلک میندازی؟... :(

دینا... سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://roozegaredina.blogfa.com

صبر داشته باش ...
بهترین اتفاقا وقتی رخ میده که ما انتظارشو نداریم....
پیش منم بیا عزیزم...

سعی میکنم...
دقیقا!!
چشم میام...

بهار سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام نیلو جونم خوبی؟
انشالله که به همین زودی مودیا یه اتفاق قشنگ بیفته و بری خونه بخت مادر . :)

سلام عزیزم...مرسی تو خوبی؟...
ای وای نگو مادر خجالت میکشم!!! (من و خجالت...داری؟)

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

زمانی که میخوای یوزر پسوورد بدی اول یه پسوورد اشتباه بدع...بعد یه صفحه برات باز میشه.
توی اون صفحه نوشته : نام کاربردی
رمز عبور
بعد زیرش نوشته نسحه جدید
تو بجای نسخه جدید...نسخه قدیم رو وارد کن و یوزر پس درست رو بده و وارد شو
اونموقع میتونی لینک اضافه کنی.
من برات ۴ لینک که بلد بودم وارد کردم.
کاری نداره...خیلی آسونه:*

مرسی عزیزم...فقط بگو کیا رو وارد کردی و اینکه اگه بخوام اون شکله که می خوام بیاد بغل اسما چیکار باید بکنم؟...

ققنوس سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

ایشالا که این دفعه کار به کشت و کشتار نکشه!!!
راستی این کار جدیده چیه که همش فیلم نگاه میکنی؟ دیگه فیلم نگاه کن نمیخوان؟

الهی آمین!!!
از بهار بپرس بهت میگه!!! :))))))))
نه فیلم نگاه کن نمی خوان دیگه!!!

غریبه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام آبجی نیلووووی گیس بریده !!

میگم شیطون حالا اون جا (همون یه جایی!!) چه خبره .. نکنه قراره که یه روزی ٬ یه جایی ٬ یه جوری با همکارت که اتفاقا اونم مجردم هست و ای وووو چه پسر با شخصیتی هم هست و ... به صورت کاملا اتفاقی (!) دیدار کنید :)

تازه میخواد یه چیزی هم بهت بده که قطعا هیچ ربطی به حلقه ازدواج و از این جور مسائل نخواهد داشت :))

مرجان بیا کمک .....
الفراااااااااااااااااااااااار

یا حق

علیک سلام...اونی که گیساش بریده شده تویی که!!!

نه بابا...ما از این شانسا نداریم...الحمدلله اینجا همه متاهلن!!!! :(

اگه مجرد پیدا کردی منم خبر کن عسیسم!!!

اما خودمونیما...عجب داداش بی غیرتی هستی !! :)))

می دونی که از مرجانم کاری بر نمیاد!!!

حق نگهدارت امینی...

غریبه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام گل من گلی

راستش رو بخوای موضوع سر بی غیرتی نیست .. میخوام هر چه زودتر از رحمتت (همون شره سابق!!) راحت بشم تا اگه خدا بخواد٬ یه دو لاخ مو کف کلم در بیاد :))

منفق باسی عسیسه بلادر :دی
یا حق

سلام گل باقالی...

ببین...از مو خبری نیست که نیست...بعدشم باز میام موهاتو میکنم!! =))

متشکرم عسیسم...
بای

غریبه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ

راستی تو هنوز دست از سر سارای طلفی (!) برنداشتی ؟!

خانم مهندس نیلو ٬ شما این کاره نیستی داداچ :))

الفرااااااااااااااااااااار

نه بابا...من بیخ ریش سارا بسته ام همچنان!! (فقط سوالی که پیش میاد اینه که آیا سارا ریش دارد؟!)

اگه نیستم پس چرا اسممو گذاشتن مهندس؟ :))

وایسا بچه پررو...مگه دستم بهت نرسه!!

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

شما لطفا یوزر و پسوورد وبلاگت رو برای من بفرست.

چشممممممممممممممممممممممم !:))

مارگریت وحشی بهاری چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

سلام خانومی
چطور مطوری؟

باز تو بی قراری کردی؟
اگه صبور باشی نتیجه ی بهتری می گیری
خودتم می دونی عجله کار شیطونه

شاد باشی

سلام
مطورم!!!

سعی میکنم که نکنم اما منو که می شناسی...

تو هم شاد باشی...

عسل رز چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
بچه پر رو زود بیا کارت دارم

سلام...
خودتی بچه پررو عسل خانم آقا!!!
چیکارم داری؟...راستشو بگو!!

فرزانه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

کسی می آید
کسی که مثل هیچ کس نیست...
(همینجوری یاد این افتادم)

چه یاد قشنگی بابا!!!:))))))))
امیدوارم که بیاد!!و مثل هیچکس نباشد...

عسل رز شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام وسلام

و علیکم السلام عسلی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد