نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

بد شانس!!

ای خدا...

گفتم من بد شانسم...گفتم!!!

انگار باز می خوان از فردا ببرنم جای قبلی...

یعنی دوباره اینترنت و راه نزدیک و همه چی پر!!!

اَه حالم از اونجا به هم می خوره...مامانننننننننننننننننننننننننننن! :((

نظرات 33 + ارسال نظر
عسل رز شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

دلم خنک شد

دلت میاد عسلی؟...مگه دشمن منی؟..من خیلی ناراحتم...الانه ست که گریه م بگیره :(((

کامبیز شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
چقدر وبلاگتون قشنگه.
کلاغ پر٬ اینترنت پر٬ همه چی پر!
ناراحت نباش عادت می کنی

سلام عزیزم...
مرسی..چشات قشنگ میبینه :)
ای بابا...عادت کرده بودم...دوباره از اول...اَه :(((

مسعود شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.jameie.com

سوتی موتی که ندادی؟!!!!

نه بابا...باورت میشه اگه بگم مدیر قبلیه گفته خانم م...رو بیارین؟
کور شم اگه دروغ بگم...گفتم تو رو خدا منو اونجا نبرین بعد همه گفتن خوبه که خوده یارو گفته بیای یعنی ازت راضی بوده...!!
مسعودیییییییییییییییییییی...:((((((( من نمی خوام برم اونجا! :(((

مسعود شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.jameie.com

خوب عزیز من پارتی رو برای چی آفریدن!!

گفتی پارتی داشتی خوب باهاش صحبت کن سفارشتو بکنه

یه راه دیگه هم اینه که مسئول انفورماتیک اونجا رو قانع کنی که اون واحد هم نیاز به اینترنت داره که بعید میدونم بهت نخنده!!! در مورد دوری راه هم کاریش نمیشه کرد

همون پارتیه رو بچسب!!!!!!!!

بنفشه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
این که غصه نداره گلم
ما همیشه منتظریم تا تو بیای تی اگه خیلی دیر
خیلی خیلی دیر
دوست دارم
بووووووووووووووووس

مرجان یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

نیلو باز چی شده ؟
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا ! هیچوقت اوضاع نیلو رو بهم نریز که از غر زدنهاش هممونو کچل میکنه ((=
عزیزم منم از این بلاها سرم اومده فقط کمی طاقت بیار اولش .. بعدش عادت میکنی :)

خب ؟

غریبه دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام آبجی

ببینم نیلوووو .. این آقا مدیر قبلیه که این قذه ازت راضیه ٬ احتمالا مجرد نیست؟!؟! :))

الفراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

یا حق

عسل رز دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام
دشمنت نیستم با هات شوخی کردم مگه تو جنبه شوخی نداری؟
اه من گرفت تورا چرا به من سر نمی زنی؟

سروناز دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/

سلام خوبی دختر دایی
ببین پست قبلیت چیه؟
اها همون من همون رو میگم
آخی ولی خیلی بد شد ایطوری

بهار سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

آخی یعنی بازم رفتی؟ بابا مال خونه رو راه بنداز دیگه.

عسل رز سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

بالاخره اه من دامان تورا گرفت

مهدی جون سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://قبلا داشتيم


سلام
خوبی خوشی سلامتی
مشتی چرا خبری از ما نمی گیری
وبلاگت توپ شده کلک
موفق باشی دیگه
باز میام پیشت

عسل رز چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام
از اینکه دیگر پاسخ کل کل هایم را نمی دهی خیلی خیلی
نا را حت هستم .تمام

سلام عزیزم..
بابا من به خدا بازم بی اینترنت شدم...الانم اگه اینترنت گیر بیارم فقط تایید می کنم...
از من ناراحت نباش باشه؟:-*

مرجان پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام خانوم غرغروئه کارمند کوشولو :)
دلم واسه خودتو وبلاگت تنگ شد نیلوئی .... حالت خوبه ؟ :-*

بابای
راستی کارت چی شد ؟ جابجا شدی ؟ اینروزا کم میای نت ، دل منو گیگیلی تنگ میشه خیلی برات :(

سلام قشنگم...
منم دلم واست تنگ شده...آره دوباره جابه جا شدم!! :(
میدونم...خودمم دلم تنگیده...ایشالله زودتر یه نت کوفتی گیر بیاد منم دوباره بیام!! :(

عسل رز شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

نیلو برو به بابات بگو قبض تلفن را پرداخت کنه
شاید مشکل تو هم حل بشه
یکمی چاخان پاخان کن بابا را راضی کن
زرنگ باش
تو بدون اینترنت میمیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بابا پرداخت کرده خیلی وقته من مودمم خرابه باز...
تلفنمون که خیلی وقته وصله بابا

آقا موشه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ

نیلووووووووووووووووو پستو بده بهم من یادم رفته :| تا ببینم چشه

دردونه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

مخلصیم!

محمدرضا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://tntm.blogfa.com/

اااااااااااااااااا...
کجا!!!؟؟؟؟!!!!
:-(

[ بدون نام ] یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

عسل رز برایت ارزوی موفقیت میکند

فریاد یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://parirokhsar.blogsky.com

سلام.
وبلاگ زیبائی دارین.
با اجازتون تو لیست لینک دوستانم تو وبلاگ قرارش میدم.
ممنونم.

مرجان دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

کوشولو کجا میری ؟ ((=

عسل رز سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام
کلمنته مربی جدید تیم ملی گفته :من چیزی بنام شانس را
اصلاْ قبول ندارم .شانس چیزی بود ه که انگلیسی ها در بین مردم جهان سوم و بخصوص ایرانیهای خرافی رواج دادند تا
انها را سر گرم کنند.
بنابر این نیلوفر بد شانس نیست .اصلاْ کلمنته با این موضوع که نیلو بدشانس است موافق نیست وبه شدت مخالف است.
شما به عنوان یک بازیکن خوشانس شناخته شده اید.
چه بخواهید وچه نخواهید.

شکوفه سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.famouses.blogfa.com

عاشقم مثل مسافر عاشقم
عاشق رسیدن به انتها
عاشق بوی غریبانه کوچ
تو سپیده ی غریب جاده ها

عزیزم
از اینجا بوی عشق می آید
همیشه عاشق باش و عاشق زندگی کن
امیدوارم به همه ی رویا هات برسی

سمیر چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
با اجازه ات لینکش میکنم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
ان شا الله مشکلتم به زودی حل میشه
دفتر عشـــــــــــــق نویس دفتر عشق منه

هر چی که تو دلمه داره فریــــــــــــاد میزنه

دفتر عشـــــــق نویس دفتر خاطره هاست

پایتخت کشــــــــور واژه های بی صداست

دفتر عشــــــــــق نویس وعده گاه تو و من

یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن

((سمیر))

لیلا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام خدا نکنه دشمنات بد شانس بشن ایششالا!!

شاذه پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام نیلو جونم
خوبی؟
چه خبر؟
خوش شانسی بهت رو نکرده؟

آقا موشه جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ

سلامممممممم
چطوری نیلو ؟؟
کجایی ؟ جات خالی تو خونه ما :دی

نیلووووو این عکسه رو نشد کوچیکش کنم نیست عکسه کوشولوعه اونوخ اندازش گنده میشه
چیدونم چیکار

یوسف یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو جونی..بابا کشتارگاه که نمی برنت!!
اومدی بشین تا صبح بیا اینترنت!! =)) انگار این جا چه خبره!! :دی
راستی اومدی یه پیتزا هم واسه من بخر بیا.. :دی :)

شاذه یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ

ایشالا زود زود بری جای قبلی!
دلم برات تنگ شده بود. از تلفنت خیلی خوشحال شدم:*)

سمیر یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

قلبم اگر چز عاشقی خبط و گناهی کرده بود
بی شک هزاران سال قبل پیش از تولد مرده بود
یا حق

غریبه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام آبجی نیلووووووووو

تو مطمئنی که هنوز زنده ای .. اگه زنده ای دستات رو از زیر در نشون بده ببینم!! :دی

یا حق

امیر تیامی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ق.ظ http://melodik.blogfa.com

سلام

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
#####__#_____#____###_________ #
_____#__#_____#___#____#________#
_____#__#_____#__#______#_______#
#####__#_____#__#______#_______#
_____#___#___#___#______#_______#
_____#____#_#_____#____#________#
#####_____#_______###_____#####


وبلایگ زیبایی داری
به ماهم سر بزن
شکسپیر:اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی لذت دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد

سجاد پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام
من سجاد هستم از کاشان. راستش ازطرز نوشتنتون خوشم اومد
و ناگفته نماند از وبلاگتون می خواستم اگه میشه منم شعرامو برات کامنت کنم اگه پسندید
بزنید می گی چرا خودت وب نمی زنی چون نه وقته شو دارم نه حوصله این کارو اگه قبول کنید
خوشحال میشم
قسمتی از یکی از شعرامو برا نمونه مینویسم تا نظر خودتونوبدید به:
sajjad_229dj@yahoo.com
روزی که می روم
در حسرت بی آهی
در عادت نادیده
همچو مردابی که ندارد نیلو فرش را
همچو خورشیدی بی فروغ
چون صدایی ناآشنا
می روم ای کاش نباشم
درآن لحظه در غل بند این دنیا ....



منتظر جوابتون هستم

باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد