نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

از کجا بگم؟

سلام به روی ماه نشستتون!!

من صغرا هستم از غیبت آباد مراحمتون میشم ۲۰ سال و ۸ ماهه!!!(اگه گفتی من کیم که پرتقال می فروشم یه جایزه پیش من داری!!! )

وای انقد حرف دارم بزنم که دارم می ترکم!!!

اول اینکه بنده در کارم بسسسسسسسسسسسسسسسیار جا افتادم و بسی حالشو میبرم و کلی هم تحویلات گرفته می شم و اینا!!!

دوم اینکه یک مقدار از عرضم کاسته شده (البته فقط با چشم دل می توان دید!!) که اونم جای بسی خوشحالی دارد برای آدمی چاق!!مثل ما...

سوم اینکه اونی که می خواست لونه کنه تو دلمون خب؟!..گفتیم بزار اول ببینیم چی به چیه بعد بیار بند و بساطتو پهن کن اونم گفت باشه... حالا یه ذره مهلت گرفتیم ازشون تا ببینیم سبکن یا سنگین و این دل ما گنجایش داره یا نه!!!

گوشیمون به ... رفته و از همه جاش پوستش آویزون شده!!(عین پوست پیرزنا که شل و ول می شه!)اما نمی برم درستش کنم تا عین آیینه دق جلوم باشه بلکه عوضش کنم که نمی کنم!!!...(برادر من کو پول؟؟!! هر چی نون حلال در میاریم میریزیم تو شیکم زن و بچه!!! )

یه مانتو می خوام ،یه شلوار ، نه دو تا شلوار ، یه مقنعه!!!عزیزم بیا بریم واسم بخر خب؟

یه ماه دیگه امتحانام شروع میشه و طبق معمول درس و مرس تعطیل بوده تا الان!!!الهی من بمیرم که آدم نمی شم! البته ۱۲ واحد بیشتر برنداشتم آخه نمی رسم بخونم...فک کنم یه ۸ سالی لیسانس گرفتن ما طول بکشه!!

محل کارمون به خونمون نزدیکه اما من از ترس اینکه اینا زیاد نگهم ندارن گفتم خونمون ولیعصره!!!فک کن!...

خیلی دلم براتون تنگ شده بود...

نظرات 26 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

اوووووووووووووووووووووووووووووووول


یوهووووووووووووووووووووووووووووو

یوهووووووووووووووووووووووووووو

بابا خیلی زرنگی...چند دقیقه بیشتر نیست آپ کردم!!!

سارا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

:| نکنه با این تاییدیه من اول نشدم هان؟!

نه قربونت برم خودت اولی...

jesus tears دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://jesustears.persianblog.ir

چه بلایی سر این جا اومده؟!
سلام صغری خانوم :دی حرف بزن اما قر نزن!! :دی ااا پس تو حقوقت هم جا افتادی..یه پیتزا عالمه واسه بچه های خونه ما بخر!! :دی اوه بابا بساط لاو!! :دی گوشیتون به چی رفته؟! =))
خوبه محل کارت نزدیک شده.. :دی چقد خرید..دیگه چی می خوای؟؟ :پی تو امتحانات موفق بوشی! :)

نمی دونم یوسی اومدم ابروشو درس کنم زدم چششو کور کردم...این موشی کدوم گوریه؟ :دی
اوکی هانی...من الیزابتم نه صغرا!!!...نه بابا عین خر کار میکشن عین مورچه حقوق میدن!!!
سوتی!!!یه پیتزا عالمه یا یه عالمه پیتزا؟؟!!! :)))))
جریان همون صاحاب ایناس!!!...به ...رفته!!!
آره خوبه!...پس چی که می خره...تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!!
مرسی...تو بالاخره از بنفشه گرفتی اون پایان نامه رو یا نه؟

مرجان سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام آبجی هوشولو :)))

خوشحالم که توی عرضت جا افتادی و کارت کم شده :| انگار برعکس شد (((=

آفرین دخمله ! اخلاقتو با همکارات خوب نگه دار کم کم رئیسم میشی ؛) کش تنبونم دارین ؟ چندتا قلقلی داری ؟ ((=
مارمولکتون چطوره ؟ :دیییییییییی

سلام آبجی گنده له!!!

عیب نداره..من آیکیوم بالاس می فهمم!!! :|

رییس که شدم!!خبر نداری!!‌:)))))))
کش تنبونم تا دلت بخواد...پاچه خوارم داریم!!!
سلام داره!!

رها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام عزیزم کجا بودی این چند وقت؟دلم خیلی برات تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم آپ کردی ولی مثل همیشه با انرژی نبودی ها...همیشه مثل بمب می ترکوندی ولی اینبار نه!!!؟؟؟(دوست دارم بوووووس)

سلام خوشگلم!!!منم همینطور...خیلی دلم تنگیده بود!!!
بابا این کار مگه واسه آدم انرژیم میزاره؟...
ایندفعه ترقه بود!!!:)))
منم دوست دارم دوست جونی..بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

یافتم یافتم شما نیلوفری؟؟؟؟؟؟

خودشه!!!!تو چی؟ ابوریحان بودی؟؟!! :)))

بهاره پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.joojoojoon.blogsky.com

سلام
چطوری نیلو جون ؟
ایول
منم دلم واست تنگیده بود

سلام عزیزم...خوبی؟
من خوبم مرسی...
ایول ایول داش بهاره رو ایول!!!
قربونت برم

آقا موشه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام نیلووووووووووو
درست کردم ولی وبگذرتو زدی ترکوندی
چرا اینطوریش کردی میخواستی چیکار کنی مگه ؟؟

سلام موشییییییییییییییییییییییییی...
دستت درد نکنه...وای نهههههههههههههههههههههههه!!!وبگذرممممممممممممممممم :((((
بابا این موزیکی که تو درست کردی هی قطع و وصل می شه...می خواستم اونو بردارم همونطوری که یه پلیر پایین گذاشته بودم بزارم!!

عادل پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://marine79.blogsky.com

سلام نیلوفر خانوم نه ببخشید صغری خانوم ای وای باید ببخشی الیزابت جون
میگم چه کار میکنی عرضت کم شده؟رژیم بژیم داری؟اهان اثرات کار جا افتادس
ای ی یی ی ...کاش دلمون دریا بود
بازم خرید...
برو به مرست برس که درس چیزی واسه ادم نمیشه.
تو امتحانات موفق باشی.

جونم غضنفر جون...

نه بابا...بابام پول نداره بهم غذا بده!!!

هیییییییییییی...گفتی...حالا تو دلت دریا نیست عوضش همش تو دریایی!!ما که افتادیم تو خشکی چی؟؟؟

انقده خرید خوبه...بزار وقتی هی مجبور شدی برا زنت بری خرید اونوقت بهت میگم!!:)))))

واقعا!!!

مرسی عزیزم...امیدوارم تو هم هیچ وقت خوراک کوسه ها نشی ملوان زبل!!!:))))

ققنوس دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.startofanend.blogfa.ir

دیگه رسما قطع امید کرده بودم! چه عجب بابا!

بازم باید بکنی...آخه خونمونو عوض کردیم بعد اتاقامون پریز تلفن نداره...تا ۱ سال رسما باید با نت خداحافظی کنم!!!!!!

رهگذرباد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.par.weblog.sh

سلام
وبلاگ صمیمی و بسیار زیبایی دارید
دوست داشتید به کلبه تنهایی من هم سر بزنید
موفق باشید
خدانگهدار

peace شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://peace.coo.ir

سلام...به ما هم سر بزنید...

شاذه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام
دلم برات تنگ شده بود یه عالمه! آدرستو گم کرده بودم! الان اتفاقی یه جا دیدم و بدو اومدم.
تا الان دیگه نومزد کردی یا نه؟ حالا ما جلو جلو تبریک میگیم و ماچ و موچ و اینا...
برم لینکتو بذارم تو وبم تا دوباره گمت نکردم!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بهار دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com/

سلااااااااااااام نیلی گلی کجایی بابا؟؟
انشالله امتحانات و خوب میدی غصه نخور. کارتم که خدارو شکر خوبه.
یه خورده بیشتر بیا اینجا تنبل. ول کن این مال دنیارو

arezou سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://elahi2949.blogfa.com

سلام نیلفوفر مرداب ! حالا چرا مرداب ؟
مرداب جای خوبی نیست توش سکون و این برای یک انسان به پوییایی شما اصلا پسوند خوبی نیست . نیلوفر آبی بهتون بیشتر میاد از طریق دوستت ساراجوون با هات آشنا شدم قالب وبت خیلی قشنگه میمیریم برای این نیلوفر های زیبا !!!!!!!!وقت کردی به وب دخترانه منم سر بزن خوشحال میشم موفق باشی

سارا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ق.ظ

جات خیلی اینجا خالیه نیلو.


زودی بیا ...دلم برات تنگ شده

انجمن وبلاگ نویسان پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.blogforum.ir


انجمن وبلااااااااااااااگ نویساااااااااااااان.

از شما دوست عزیز برای عضویت در انجمن وبلاگ نویسان دعوت به عمل می آید.

انجمن وبلاگ نویسان :

جایی است برای اتحاد همه وبلاگ نویسان
جایی است برای تبادل نظر
جایی است برای تبادل اطلاعات
جایی است برای رشد فکری
جایی است برای شما

بی صبرانه منتظر حضور گرم شما دوست وبلاگ نویس هستیم.

با حضور شماست که این انجمن روز به روز بهتر و بهتر می شود.

ممنون از حضور فعال شما.

آدرس ها :

www.blogforum.ir

www.blogclub.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سارا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

سلام خوچکل خوددددددددددددددددددددم

تو هنوز وخت نکردی بیای یه سر به دوستان عزیزت بزنی هان؟ :دی من مرد دلم واست.
الان برات اس ام اس میدم...

سارا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

بدو بدو
تو که هر ماه ۱کم آپ میکنی...الان ۲روز گذشته هااااااااااااااااااااااااااااا

سارا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

کماکان منتظریم!
شما هنوز عزیزید و نشدید فراموش...لامپ اضافه خاموش:دی

سلی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام نیلو
خوبی تیلو؟
صغری؟
کم پدایی؟؟

تبریک بابیت اینکه جا افتادی تو کارت
ممنون
بوس بوس
بابای

خانوم میم چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://maa-hich-maa-negaah.blogfa.com/

ببین! با اون قسمت امتحان هم ذات پنداری شدیدی کردم!
من هم این ترم ۱۲ واحد دارم دقیقا مثل تو، البته اول ۱۵ واحد برداشته بودم اما یکی از درسهام رو رفتم حذف کردم اینقدر استادمون قشنگ درس میداد که آخرش موند واسم ۱۲ واحد! حالا تو همونش هم موندم :((

برکه۱۸۰ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.mordab180.blogfa.com

منم بازی......چه باحالهههههههه...من خوشم اومد ازینجا...من برکه خوشبختم...شما؟

شلی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

نیتس نیلوو ؟؟

رضا مشتاق شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ق.ظ

نیلو بدجوری حرص مال دنیا خفتت کرده ها
بیچاره آدم هرچی حرص پولو بزنه و یا درس بخونه.آخر سر وقتی که ایشالا مرد ...میبرنش و تو یه متر جا چالش میکنن.

یه سری به بچه ها بزن

یوسف پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ

نیلووووووووووووو شایعه شده علوس شدی! :دی :) زودی بیا برامون تعریف کننننننننننننننننننن! :دی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد