نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

تولدت مبارک!!!

 Wishing you a wonderful Birthday

تقریبا ۲ سال پیش،یه پسری اومد توی زندگی من که وقتی مدتی از آشناییمون گذشت،تصمیم به ازدواج گرفتیم!!(مثل تمام دختر پسرایی که یه دفعه میزنه به سرشون!!)این پسر یه پسر عمو داشت که اسمشو اینجا میگیم کیارش!(اسمش یه اسم قشنگه که خیلی دوست دارم!)...کیارش از من ۶سال کوچیکتر بود..با هم خیلی صمیمی شدیم طوری که گاهی پسره میگفت تو انقدر که با کیارش صمیمی هستی با من نیستی و منو دوست داری و این حرفا... 

اما انکه چرا با هم صمیمی شدیم...من و کیارش با هم خیلی شوخی میکردیم و همین شوخیا مارو به هم نزدیک کرد و یه روزی رسید که حرفای نگفته زندگیمونو که به کسی نگفته بودیم بهم میگفتیم...کیارش به من میگفت آجی و من انقدر از شنیدن این کلمه از زبونش که با یه لحن خاصی میگفت غرق لذت میشدم که دوست داشتم بچلونمش!!! 

گذشت و گذشت تا یه روزی دیدم من و پسره فاصله مون شده زمین تا آسمون . خواستم که دیگه این رابطه نباشه...قبول نکرد اما من تصمیمو گرفتم...به کیارش گفت و به خیلیا که منو میشناختن اما تنها کسی که فقط به شنیدن حرفای پسره بسنده نکرد کیارش بود...یادمه رفتم پیشش و با هم رفتیم کافی شاپ و تمام ماجرا رو براش تعریف کردم و خلاصه کلی حرف زدیم.... 

من هنوزم با کیارش در ارتباطم...هنوزم وقتی صداشو میشنوم ذوق میکنم...هنوزم وقتی میگه آجی،غرق لذت میشم...هنوزم حس میکنم تنها پسر پاکیه که دیدم و هنوزم اندازه ی خواهرم دوسش دارم... 

و اما 

امروز تولد داداشیه منه...تنها کسی که از صمیم قلبم بهش گفتم داداشی... 

کیارش جان،امروز که بعد از مدتها صداتو شنیدم یه حس خوب بهم دست داد...حس روزای خوبی که داشتیم...امیدوارم این کسی که امروز بهم گفتی دوسش داری قدر یه دونه داداش منو بدونه...دلم برات خیلی تنگ شده و بدون که همیشه و همیشه و همیشه دوستت دارم...تو تنها کسی بودی و هستی که وقتی دلم میگیره و مشکلات بهم فشار میاره بهم آرامش میدی... 

برات آرزوی بهترینا رو دارم...تو سختیایی کشیدی که تحملش از عهده ی هم سن و سالات شاید برنیاد اما تو تحمل کردی و شاید به خاطر اینه که خیلی بزرگتر از سنت رفتار میکنی...امیدوارم یه روزی بشه که بهم بگی نیلوفر،من به آرامش کامل رسیدم تو زندگیم.. 

تولدت مبارک پسرک دوست داشتنی

نظرات 6 + ارسال نظر
سیاوش کسرایی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://t60.persianblog.ir/

:) امیدوارم این کیارش خان دوباره سبب وصل گردد ...

نه لطفا...از این آرزوها واسه من نکنی دیگه ها!!!

bia2topmusics دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.bia2topmusics.blogsky.com/

با عرض سلام خدمت شما مدیر محترم
بنده مدیر وبلاگ های bia2topmusics هستم این وبلاگ سه شعبه در سایت های:
بلاگفا
بلاگ وب
و بلاگ اسکای دارد
شما دوست عزیز میتوانید با مشاهده آنها نسبت به تبادل لینک با هر سه وبلاگ با یک تیر سه نشان بزنید و آدرس وبلاگتان را در سه وبلاگ یکجا قرار دهید.
در صورت تمایل ما را با نام "دانلود موسیقی , بیت , تکست و ..." لینک کنید و نامتان را برای ما ارسال کنید تا لینکتان را در وبلاگ خود قرار دهیم.
آدرس وبلاگ های ما:
www.bia2topmusics.blogfa.com
www.bia2topmusics.blogveb.com
www.bia2topmusics.blogsky.com
منتظرتان هستیم
آهنگ های جدید حسن رنجکش
:آهنگ اول
http://dc189.4shared.com/download/NVG1Ng5K/leyli_o_majnoon.mp3?tsid=20100720-064655-a8cb8b45

آهنگ دوم:

http://dc169.4shared.com/download/ors22SWi/to_ke_nisti.mp3?tsid=20100711-071938-d8ddf373

منتظرتان هستیم

شاذه سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلاممممممممم
خوبی؟ خیلی خوشحالم که دوباره می نویسی دوست قدیمی :*)
تولد داداشت مبارک باشه
بی زحمت لینک آدرس منو اصلاح کن عزیزم

سلامممممممممممممممممممممم
وای شاذه انقدر خوشحالم دوباره اومدی...
چشم...الان میام پیشت

امین جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام ..

برام خیلی جالب بود .. حسی که تو تجربه کردی و میکنی ، کم کم داره در بین دوستی ها ، رفاقت ها و حتی عشق و عاشقی های گذشته ، به عنوان یک محبت جدید (گاها خیلی هم عمیق تر از نمونه های قدیمیش هست!) جای خودش رو تو دل نسل ما باز میکنه .

از اینکه میبینم تو هم یکی از صاحبان این محبتی ، بسی خوشحالم ..

شاد باشی و شادی آفرین
یا حق

سلام

مرسی...میدونی امین واسه خودمم جالبه...من همچین حسی رو به هیچ کس نداشتم...

یا حق

سیاوش کسرایی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

توضیح بده دقیقا چی می خوای ببنم چه می تونم بکنم :)

سیاوش کسرایی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

خوب آدم بخواد کد نویسی کنه می شینه یه قالب جدید طراحی می کنه! هرجوری که خودش دوست داره. دردسر و زمانشم کمتره! اما به هر حال زمان زیادی می بره. بعلاوه زمانی که ور برم با کدای بلاگ اسکای آشنا بشم. حاضرم راه ساده تری پیشنهاد بدم و سایتی معرفی کنم که قالب های زیادی داره نسخه ی بلاگ اسکای هم توشون هست :)

خب پس سایترو بده دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد