نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

خداحافظ

میگن هر اومدنی،یه رفتنی داره... 

۵سال پیس اومدم...کوچولو بودم...همه فکرم حول و حوش چیزای کوچولو میچرخید... 

اما نیلوفر هنوز نچشیده بود اون  چیزایی که باید میچشید تا یه ذره چشاش وا شه... 

اوایل اینجا واسم فقط یه سرگرمی بود..اما کم کم بهش عادت کردم... 

الان دیگه باید رفت...همه چی یه تاریخ انقضا داره...تاریخ انقضای نیلوفر و مردابشم رسیده... 

روزای خوب و دوستای خوب دنیای مجازی رو فراموش نمیکنم... 

همیشه و همیشه یادتون یه گوشه دلم میمونه...  

نمیدونم شاید یه بار دیگه،یه گوشه دیگه این دنیا،اومدم و دوباره نوشتم!

واستون آرزوی موفقیت میکنم... 

خداحافظ...

نظرات 11 + ارسال نظر
Govarab Pardis شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ http://www.govarab.com

www.govarab.com

مهدی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ http://gachine.blogsky.com

سلام
تو خداحافظی پیدات کردم

سلام
کم سعادت بودم

شاذه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

چرا خداحافظی نیلویی؟؟؟ بذار باشه. گاهی دلت تنگ میشه چند کلمه می نویسی...
امیدوارم هرجا هستی و هرکار می کنی خوش و سلامت باشی :*****

شاید چون با نوشتن دیگه بیگانه شدم...نمیدونم والا
مرسی عزیزم...منم همین آرزو رو برای تو دوست خوبم دارم

مهتابی خانوم دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

نیلو!؟
کجا میخوای بری؟ من تازه برگشتم :(

میدونی...چند شب ژیش عکس های چند سال قبل رو نگاه میکردم...عکست رو دیدم و کلی یادت کردم ...کمی الان دلم گرفت.

من خیلی وقته که به یادتم..خیلی وقته...اما بی خبر رفتی نه گوشیتو جواب دادی نه هیچی...
هستم فقط دیگه نمینویسم...

مهتابی خانوم چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ق.ظ

:) زنگ نزدی که!!!!!!

خانم خانما به اون شماره ای که ازت داشتم هم اس ام اس زدم هم زنگ...نبودی که!!!!یه بار دیگه شماره تو واسم بزار در ارتباط باشیم چشم آبیه خودم

نیلوفری در مرداب چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://niloofari-darmordab.blogfa.co

سلام نیلوفر جووون چرا میری تازه که میری پیدات کردم هم اسمی گلم..........

سلام عزیزم...بهت سر میزنم...

صمیم یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام نیلوفر جان.
از محبت ممنونم. خوشحالم دارید میایید مشهد و امیدوارم بهتون اینجا خوش بگذره. سلام ما رو هم به امام رضا برسون چون شما مهمان های راه دور خیلی عزیز هستید.
مواظب خودت باش.

فاطمه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام نیلو خوبی؟

کجا ؟؟من تازه داشتم بر میگشتم

توام بالاخره رفتی
هرجای دنیا باشی برات آرزوی بهتریتارو دارم عزیزم
قربونت برم مواظب خودت باش
خیلی دوست دارم

بوس بوس

سلام عزیزمممممممممممممممممممم...

اوووومممممم..خب من فعلا نمی خوام بنویسم اما میام اینجا پیش شما خانم خانما...

ممنونم...منم برای تو آرزوی بهترینا رو دارم...یادته چقدر با هم خاطره داشتیم فاطمه؟

منم دوست دارم...

ماچچچچچچچچچچچچچ

فرزاد پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ http://petti.blogsky.com

مث مهدی منم تو خدافظی پیدات کردم !

اوهوم...
میام پیشت

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

کی فکرشو میکیرد با وبلاگ بزرگ بشیم
من که از شوخی گذشته خیلی چیزا یاد گرفتم
یکیش این بود که تحملم برای انتقاد رفت بالا
بهترین آرزوهای من تقدیم به تو و دوستان عزیز
هرجا دستت به وبلاگ نویسی بند شد قابل دونستی بهم خبر بده
آدرسمو که میدونی
...موفق باشی نیلو جیغ جیغو :wink:
رضا مشتاق

وای وای وای رضا...کجا بودی تو آقا؟
آخه کدوم داداشی انقدر آدمو تو بی خبری میذاره؟...
واست آف میذارم حتما

[ بدون نام ] جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ

سال نو مبارک نیلو
رضا مشتاق

سال نو توام مبارک داداش رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد