نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

برو بابا کشکتو بساب!

هر رفیقی راهی با من،۲،۳ روزی همسفر بود 

ادعای هر رفاقت،واسه من چه زود گذر بود... 

 

طرف تازه اومده تو فک و فامیلمون...از قبل یه آشناییه خانوادگی و بعدشم خوشش اومد از یکی از دخترای ما!!!!و همچین عشقه زد بالا!!!تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 

 

مام که از قبل با آقا همکار بودیم و دوست هم بودیم(خدایی نکرده،زبونم لال،نه از اون دوستیاهاااا!) و خب شماره شو داشتیم و sms هم بهم میدادیم...از اونجایی که این دختر ما هم فوق العاده حساسن و تمام دوست پسرایی که داشتن رو می خواستن از چنگش دربیارن و مردم اصولا جز قُر زدن دوست پسرای این کار دیگه ای بلد نیستن،ما یه لفظ داداش بستیم به آقاهه!!!حالا الحق که داداشانه هم رفتار کردا و چند جا پشتم دراومد! 

اما از همونجا که دختره همونجوریه که عرض کردم خدمتتون،پسره به من پیامک!داده که:دیگه به من نه زنگ میزنی نه sms میدی،دلیلشم کاملا شخصیه.همین!!!(توجه داشته باشین که ای همین گفتنشون و کلا پیامکشون باعث شد که فک من بچسبه زمین و یه دو ساعتی باهاش کلنجار برم که جاش بندازم!)...

بعد میگم چرا؟میگه نمیخوام حرف و حدیثی پیش بیاد!!!! 

آقا من جدا موندم چرا ملت انقدررررررررررررررر اعتماد به نفس کاذب دارن؟چرا واقعا؟ 

به مامی گفتم،قیافه شو همچین کرد که احساس کردم می خواد بزنه تو سر دختره!!!یکی نیست بهش بگه آخه زن حسابی!اینهمه مرد اصلا!!آخه مگه من اسکلم بیام نامزد!محترم شما رو قُر بزنم؟...اصلا آخه این چیزا تو استیل ما نیست بابا،مگه فیلم هندیه؟والا.... 

و جالبتر اینکه خانم و آقا فکر میکنن کلا همه می خوان رابطه ی حسنه ی این زوج جوونو بریزن به هم!!!... 

پی نوشت ۱:اگه حرفش زده بشه دلم میخواد خیلی بلند بگم جمع کنین بابا خودتونو!!   

پی نوشت ۲:طرف خیلی ادعای رفاقت و برادری میکرد!!!

نتیجه اخلاقی:اگه هر کی بهت همچین حرفی زد،همون اول کار انگشت ب.ی.ل.ا.خ خودتو بکن تو چشمش که دیگه زر نزنه!!! 

نظرات 10 + ارسال نظر
reza شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://1-pars.blogsky.com

سلام دوست عزیز.دوست دارم با شما تبادل لینک کنم،اگه مایل هستید وبلاگ من رو با نام 1-پارس لینک کنید. و بعد در قسمت نظرات وبلاگم اطلاع بدید با چه اسمی لینکتون کنم.
راستی خودم میخواستم از اول لینکتون کنم اما خوب نمیدونستم با چه اسمی لینک کنم این بود که گفتم خودتون بگید با چه اسمی لینک کنم.
با تشکر
خدانگهدار

شاذه شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

بیخیال بابا... ولشون کن. می خوان دو دستی بهم بچسبن و دائم مشکوک باشن. خودشون زهرشون میشه. تو خوش باش

من که خوشم...فقط موندم چرا من؟؟؟؟؟؟؟؟
البته اون بیلاخه در موردشون صدق میکنه ها!!!

امین یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام ..
عذر میخوام استاد .. میشه در مورد انگشت مدنظرتون توضیح بیشتری بدین .. آخه من هرچی میگردم در بین 10 تا انگشتم پیداش نمیکنم !! (-:

یاد بگیر که همه مثل هم زندگی نمیکنن (!) تو تا کی میخوام همه رو با چوب خودت برونی آخه ((:
یا حق

سلام
ببین جوون،همونیه که قیافش از همه خنگ تره و بدبخت به علت عدم رشد کافی،کوتوله مونده!!

من چیکارشون دارم آخه...من که کار خودمو میکنم...اینا هی آدمو انگول میکنن خب!!

مهستی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

شما اگه خودتون نامزد داشته باشین و اگر همکاران خانومش یا دوستانش که خانوم باشن و بخوان بهش اس بدن چه کار میکنید؟!یعنی واقعاً براتون تفاوتی نداره؟!
آدم یه سوزن به خودش میزنه و یه جوالدوز به مردم و بعداً بیلاخ یا شیشکی

سلام...
والا بنده حرفم از دهن بینیه...این مورد دقیقا برعکسم بوده...در مورد همین دختر خانم ما و کسی که من خیلی دوسش داشتم...آدم باید طرفشو بشناسه و این دو نفر منو کاملا میشناسن...

شما خون خودتو کثیف نکن...ما سیخ زدیم به خودمون بعد این پستو نوشتیم!!!

مهستی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ق.ظ

علیک سلام...
عزیزم اصلا موضوع شناختن یا نشناختن نبود سوالم.
یه بار دیگه سوالمو نگاه کن و حرف از دهن بینی و اگر بشناسم یا برعکسو دوستش دارم و دوستت دارم رو برا بعدا اگه دوست داشتی میصحبتیم.

دیگه بعدشم اینکه اصلنم خونمو کثیف نکردم گلم و دیگه اینکه سیخو به یه چیز دیگه میزنن !!!

به چی؟

peyman جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ http://peymanlove.blogfa.com

سلام
وبلاگه قشنگی دارین
به منم سر بزنین
موفق باشی

Peyman شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.peymanlove.Blogfa.com

Salam.Khubi?Webloge ghashangi dari.Be manam sar bezan.Movafagh bashi

امین شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام ..

ببینم نیلوفر .. گویا قصد نداری شستت رو جمع کنی و به انگشت اشاره بپردازی ، نه ؟؟ (-:

اگه بخوای اینجوری ادامه بدی فکر نکنم که بتونی انگشت های دستت رو هم تموم کنی هااا.. چه برسه به پات (دستت نه ، بحثت رو عرض کردم !!) گفته باشم باز نکنی نارفیق بودی ((:

یا حق

شصت به این قشنگی!!!!
اصلا موضوع از این قشنگتر؟
نه جدی میگما!!!
به خدا میخوام بیام اما وقت ندارم

امین دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام ..

چیزه ٬ ما شصت درد شدیم هاااا... لااقل جای دست داستانت رو با پا عوض کن تا من باب تنوع هم که شده ٬ یه قطره خون به این شصت بدبخت برسه .. عجبا (-:

حالا حال نمیکنی بیای خیالی نیست ٬ چرا کاسه کوزه رو سر خدای طفلی میشکنی پدر جان ؟!! ((:

یا حق

نیلوفر دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد