نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

تکذییییییییییب

سلام سلااااام

احواله شما خوبین بچه هاااااااااااا

وااااااااای نمیدونین چقد دلم واستون تنگ شده بود اصلا من یه روز شماخا رو نبینما انگاری دو روزه ندیدمتون نه انگار سه روزه شایدم چهار روزه

واااااااای خدا خفتون نکنه چقد کامنت گذاشتین اینجا خوب هنگ میکنه طفلی بوس بووووووس

غرض از مزاحمت این بیده که بنده اعلام بفرمایم که این عروسی شایعه ای بیش نمیباشد و هییییییییچ گونه اعتباری ندارد حتی شوما دوست عزیز یهو فک نکنین کل کلی چیزی بودهاااا فقط یه شوخی بیده اصلا همش تقصیره این مرجانه اولش گفت نکنه نه نکنه علوس شدی نیلوووو خوب منم جو گیر شدم گفتم عمر خیره دیگه هی گفتم نکنه خوبه نکنه بده یهو نیلورو کردیم عروس اصلا حالا ما یه چیزی گفتیم یه چیزی هم نگفتیم

خولاصه نیلو عروس نشده همین طور که کامنتا هیو حاضر موجود میباشد پس سیلیی محکم بر دهنه آمریکا و استکبار می باشد من بارها گفته ام که این آمریکای جهان خور باعث بانیه همه شایعات میباشد من به پشتیبانیه این وبلاگ نویسان شایعه میسازم من دولت تایین میکنم (صلوااات )ما.....

خوب قند تو دلتون آب نشه نیلو نیست کو نه کووو لو لو خوررررررد

آرره میاد به زودیه زود کامیش که ترکیده حالا دادیم صافکاری بعد یه امتحانه خیییییییلییییی مهم که تاکیدا مهم هستش داره که التماس دعا داره عجیب ببینین اگه این امتحانه خوف بشه نیلو با یه جیغ نیلی میاد همتونو بوس میکنه

آخ چه حالی میده تو وب مردم مطلب بنویسی

ها هاااااا هااااااا

دوست جونای عزیز نیلو رو فراموش کنین !! نه فراموش نکنین گناه داره اصلا هر کی فراموشش کرد میریزیم رو سرش میزنیمش حالا کی بو ؟؟ اا بگیرش در رفت

نه نگرفتی چی شد توجه نکردین نیلو عروس نشده فقط امتهان داره بعدم کامیش خرابه همین

حالا اگه گفتین من کیم اگه گفتی شما دوست عزیز نمیدونی شما چی دوست عزیز

مدونییییییییییی

قربونه شوما آقا موشه

می دونی اگه توی یک جیبت 80هزار تومان و توی جیب دیگرت یه چک پول باشه چی می شه؟ بابات داد می زنه می گه: پدرسوخته! چرا شلوار منو پوشیدی؟...

آخ دلم میخواد برم کوه نوک قله واستم داد بزنم دوستون دارممممممممممممممم ولی خوب الان حسش نیست برم کوه

نظرات 24 + ارسال نظر
آقا موشه چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

نگین بدو بیا تا کسی نیومده اول بشو
غششششششششششششش

مرجان چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://anemone

پس بازم تو هستی شرری ؟
نیلو رو چیکارش کردی ؟ ... حالا علوس نشوده قبول ... اما فک کنم سرشو کردی زیره آب که خودت وبلاگشو صاحاب شی ... میگی نه ؟ ذوق و شوقت شاهده که نوشتی جون میده توی وبلاگه مردم مطلب بنویسی..

الهی که شرری جیز جیگر بشه

الهی که شرری رو شوور بگزه نه نه مار بگزه

الهی......صدام گرفت دیگه

تکبیر

شهرزاد چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

به به گل بود و به سبزه نیز اراسته شد !!!!!!

شهرزاد چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

به به!گل بود و به سبزه نیز اراسته شد!!!!!
غشششششششششششش
چرا این صدای اهنگش در نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی اینقده شیطنت نکن بیا برو یه قالب برا من درست کن
قربون دستت اینقده منو اذیت نکن!!!!(گریههههههههه)
فلنننننن

آقا موشه خطاب به مرجان چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ

اوی مرجانی چیه حسودیت شد
آره نیلو رو کشتم وبشو تصرف کردم
غششششششششششششش
شری کیه چیپس مونده خوردی باز زده به سرت
خندههههههههههههههه

نگین چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

خسته نباشی موشی...
خودش رفته نظره اولو داده بعد منو دعوت میکنه میگه بیا تا کسی نیومده اول بشی
برو برو....اصن نخواستم......(قهر)

موشی...هر جا میریم باید ببینیم توام نوشتی...
خجالبت بکش..وبلاگ خودتو بچسب...
اهههههههههه
خب دعوا بسه...
بذار درباره این ست بگم
نیلو کی میاددددددددددددددد؟
نیلو جون من میدونم همش کاره این موشیه...نه اینکه بیکاره...
ایشالا امتحانش (قابل توجه موشی: امتحححححان) میشه...
من گرفتمش بدو بیا بزنش تا در نرفتهههههههههه

فعلا...

آقا موشه خطاب به نگین پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

خوب بده تازه بهت گفتم بیا تا کسی نیومده نگییییییین
ببینم حسودیتون میشه همه که مث شماها بی معرفت نیستن یه نیلوی با معرفت پیدا شده شماها نزارین حسوووووووودا
چرا تحمت میزنی چیچی باز میگی موشی بی کاره همش کاره اینه آی کیو از نیلو جون اجازه گرفتم
زود میاد امتحان داره کامیشم خرابه فعلا فهمیدی تو ؟؟ غششششششششششش
ها ها ها بزار بیاد با هم سر همتونا میبریم میزنیم سر در وبلاگمون خندهههههههههههههههههههههههه

زیبا شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://ziba-2006.blogfa.com

سلام
احوال نیلو خانوم
خوبی ؟!
موفق باشید

شهرزاد شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام موشی جون:
عزیز تو با این پستی که نوشتی امار خواننده ها را اوردی پایین!!!!!!!!!!!!!!!!
(غششششششششمولک)
قربونت
فعلا....

نیکو شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://banoo-b.persianblog.ir

سلام نیلو فر جون
خوبی ؟
کجاییییییییییی ؟دلمون برات تنگ شده
هر جا هستی دلت شاد لبت خندون باشه و برات ارزوی مو فقیت دارم
اقا مو شه سلام
مرسی که زحمت کشیدید یه خبری از نیلو جون به ما دادید ولی خیلی ببخشید چند تا غلط املایی داشتی البته بازم ببخشید فقط گفتم درستشون کنی
شاد باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام خانم چه عجب!!!!!!!!!!! می گفتی گاوی شتری برات می کشتیم. یه هر از چند گاه بیا آپ کن از یادمون نری دختر. کشتی ما رو.

غریبه یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام سلام !

ای بابا تو هم که هنوز در قید حیاتی (!) بابا شما دخترا چی میخواین از جون این نت بدبخت (!) آخه چرا دست از سر کچلش برنمیدارین !!! (اوه ٬ فکر کنم که این متلک هااا کمی آشنا باشه ... احتمالا تازگی ها به کسی انداخته باشم شون ! مثلا نیازی٬ نازی٬ غازی !!! یه چیز تو همین مایه هااا ... غشمولک)

شما خوبی آبجی ؟ بسی براتون دل تنگولیده شده بودیم ... خوب کامی جونت میخواد بترکه ٬ نمیتونه قبلش یه هماهنگی بکنه !!! راستی ٬‌امتحان چی داری ؟ نکنه تو هم داری پیام نور شرکت میکنی ! هاااا ....

یا حق

نیلوفر یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام به همگیییییییییییییییییییی...
اولا که آقای امین خان اول پستو بخون ببین نویسنده ش کیه...درسته که وبلاگ مال منه اما این پست نوشته ی موشیه...
دوم اینکه موشی من مرده ی این املای قویه تواما :))))))))))
میام به زودی...قولللللللللللللل

تیده آ یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

موشی تو هم خوب مینویسیا
نیلو پس کی میاد؟

بنفشه یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام
چطوریا؟
حالا کی بود برای من کامنت گذاشته بود
به نظرت من مغز یک حیوان گوش دراز رو خوردم که بله برونم باشه
البته خدا رو چه دیدی شاید یکی خر شد و اومد منو گرفت


راستی موشی تو اینجا چی میخوای :دی
نیلوووووووووووووووو جونمو میخوام
کوشششششش
اینهمه پنیر خوردی سیر نشدی نیلو رو هم خوردی شکموی کوچکول موچکولو؟
ای خیلی این جیبه باحال بود
خوشم اومد

دلم براتون قد یه ارزون نه ارزن شده :دی

آقا موشه دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

نیلو میااااااااااد
نیلو پاشو مث بچه آدم بیا دیگه هی میای من میام بعد میری (عصبانی)

بنفشه چی چی میگی من که نفهمیدم قسمت اولشو !!!!!!!
آره نیلو رو خوردم خیلی تلخ بو اه اه اه (خندهههههههه)

آقا موشه سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

ای نامردا بیاین کامنت بزارین
راست میگه شهر زاد آمار اومد پایین
خنده

بنفشه سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
کوفتت بشه که نیلو رو خوردی
شکمو
نیلووووووو جووووووونم
موشی پوستت کندس
حالا هی بیا بگو و هی الفررررررارررررررررررررررررر کن

نیلو جونم کجایی تو آخه
ابجی دلش برات تنگیده

پویا چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
لینکتون رو پاک کردم
مال منو پاک کنین

یوسف پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

ای بابا هر جا می ری تکذیب می کنن که!! :))))
نیلو جان عیدت مبارک! :)

امین پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://boghbogh.persianblog.ir

سلام دوست عزیز بلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید
راستی من اپم هیشگی من رو تحویل نمی گیره امید وارم شما
اولین کامنت رو بزارید

غریبه جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام سلام

ای بابااااااااااا... دل ما که پوسید از بس تو تکذیب کردی (!) نمیخوای بیای یه تاییدیه ای چیزی بذاری تنگ این پستت تا دلمون باز بشهههه ...

تو هنوز امتحانت تموم نشده ؟ یا اینکه نکنه سیستمت بنکل ترکیده به سلامتی ! (غشمولکه آبجی مرجانی !)

یا حق

بهار شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.nashenase_hamdel.blogfa.com

سلام. هنوز نیومدی؟ بیا دیگه.

آقا موشه شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

چشششششششششششممون روشن

نبلو تو رفتی مسافرت اونوخ به ما نگفتی هان؟! مارو بگو فک کردیم نشستی داری امتحان میخونی بزار تو که پیدات میشه اینورااااااااااااا
خوب بگو ما رو هیچکدوما دوست نداری دیگه وگرنه تو این دیار شما یه کافینت پیدا نمیشه تو بیای آپ کنی اصلا این دختر داییت به چه دردی میخوره خوب ماله همین روزاست دیگه برو خونشون آپپپپپپپپ کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد