نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

من میگم مهندسما...تو باور نکن!!!!

میگما به نظرتون چرا من هر جا میرم کامپیوترش خراب میشه؟...امروز زدم کامیه شرکتو ترکوندم!!!...خوب آخه اینا باورشون نمیشد من مهندسم منم بهشون ثابت کردم!!!!

به زودی میام!!! به خدا تلفن هنوز قطعه!!!مامانم همچین قرص و محکم سر حرفش وایساده ها!!!

پ.ن ۱: قالب وبلاگ رویای تو رو عوض کردم...انقده خوشملههههههههههههههههههه!!!

پ.ن ۲:متشکرم که میاین!!!

یه خبر!!

سلامون علیکم...

خوبین ایشالله؟..من الان اومدم تو کافی نت که یه خبری بدم!!!...بنده شاغل شدم!!

راستی مرسیکه کارت میزنین...همچنان بزنین!!!!

عسلی جون بازم حاضری بزن که بعداببینم غیبت داشتی میگم با والدینت بیایا!!!

گواش جون نیومدی، نیومدی ، گذاشتی کی اومدی!!!

از بقیه هم مرسی دارم!!!

همچنان بدون تاییدی!!

یه بار کامی یه بار تلفن...من که شانس ندارم که!!!

آقا ما قطع شدیم!!!...اومده بودم براتون پست عروسی بزارم که اولا کامپیوترم با بلاگ اسکای مشکل پیدا کرده و دوما که تلفنمون قطع شده و بابام گفته وصل نمیکنم چون خیلی پول تلفنمون زیاد میاد و مامانمم گفته نمیزارم تلفنو وصل کنه چون تو درس نمی خونی... خلاصه که احتمالا تا یه یه ماهی نیستم!!

به قول صمیم وقتی اومدم میام چک میکنم هر کی کارت نزده باشه خودش میدونه ها...تو رو خدا اینجا رو ول نکنین برین حاجی حاجی مکه ها!!!

دوستون دارم...مراقب خودتون باشین

پ.ن : تاییدیه کامنتا رو برمیدارم