نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

اینجا کجاست؟

 romance, people, 
females, female, 
asian woman, women, 
young. fotosearch 
- search stock 
photos, pictures, 
images, and photo 
clipart

سلاممممممممممم

وای خدای بزرگ اینجا چقدر آشناست!!!...یعنی اینجا وبلاگ منه؟...

من اومدم!!!تلفنمون وصل نشده ها..فقط من خوش به حالم شده شرکتمون اینترنتش ADSL میباشد و من دارم حال میکنم!!! البته انقدر کارم زیاده که حالا حالاها طول میکشه تا وبلاگاتونو که نخونده بودمو بخونم اما از هر فرصتی اینجا استفاده می کنم تا بیام اینجا!!!

اما در مورد کارم که میگفتین چیه!! من کارم حسابداریه و الان تو یه شرکت بزرگ که مطمئنم همه می شناسینش (چه تو تهران و چه تو شهرستان!) کار میکنم...دعا کنین همینجا موندگار شم...آموزشیم تو یه شرکت دیگه بود و الان منتقل شدم اینجا و خیلیم از اینجا خوشم میاد و امیدوارم بمونم...آخه گفتن یه مدت هستی تا ببینیم چی میشه!!!خدا کنه هیچی نشه!!

اندر احوالات اینجانب فقط بگویم که صبح ساعت ۶ از خواب پا میشم و شب ساعت ۱۰ بیهوشم!!...تازه اونم منی که همیشه به کسایی که شاغل بودن می گفتم چقدر زود می خوابین عین مرغ!!!حالا خودم شدم عین مرغه!! درس خوندنمم که شده شب امتحانی...یه روز قبل از  امتحان و روز امتحانو مرخصی میگیرم و میشینم عین خر!!! می خونم...

ولی در کل خیلی خیلی راضیم و بسی خوشحال می باشم و کلی حال می نمایم!!!

راستی تاییدیه کامنتا رو دوباره گذاشتم و به کامنتای پست قبلم جواب دادم!!!

مرسی که بهم سر زدین...ایشالله جبران کنم!

عاشورا و تاسوعای حسینی رو هم به تمام شما دوستان خوبم تسلیت عرض می کنم...امیدوارم عزاداریاتون مورد قبول حق واقع بشه...

نظرات 28 + ارسال نظر
شاذه پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام نیلوفرجونم
خیلی خوشحالم که از کارت راضی هستی
امیدوارم همونجا موندگار بشی و سی سال دیگه بازنستگیتو بگیری و بیای بیرون:)

سلام عزیزممممممممم
مرسی ممنون...
وای خیلی ممنون...ایشالله!!!

مرد باران پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ http://rainct.blogsky.com

خیلی خب نیلوفر جان٬ نترکی حالا...

مرد باران
mohammadblogs@gmail.com
http://rainct.blogsky.com

سعی میکنم اما قول نمی دم!!!

مرجان پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

به به ! خدا رو شکر آبجی نیلو که کار خوبی پیدا کردی ! یادت باشه واسه اینکه از کارت راضی باشن داشتن اخلاق خوب هم خیلی خیلی تاثیر داره آبجی کوچیکه که البته میدونم آبجی کوچیکه خودم یعنی نیلو خانومی خو اخلاق ترین دخمل دنیاس :) بعدش اینکه سعی کنی دقت عمل داشته باشی ! حسابداری کار ظریفیه لحظه ای که داری به حسابها میرسی حواست توی نت و یخچال خونه اتون و عروسکهات نباید باشه فقط حواست به کار باشه .. بهت پیشنهاد میدم چند تا از کتابهای مربوط به حسابداری و امور مالی رو حتما بگیری و سر فرصت بخونیشون مثلا مثل : قانون مالیاتهای مستقیم و اصول حسابداری ۱ و ۲ یا کتابهای دیگه که خود شرکت بسته به نیازش میتونه راهنماییت کنه ... اگه کارت دائمی بشه به دردت میخوره .. فقط دقت کردن یادت نره باید خیلی دقیق باشی آبجی ..
خلاصه آبجی کوچولو من همه جوره در خدمتم :) رو کمک من حساب کن عزیزم
شبها هم حتما شیر بخور بعد بخواب ((= جدی میگم صبحانه هم مفصل بخور که حسابداری ازت زیاد انرژی میگیره ولی شغل شیرین و خوبیه :) تبریک میگم همکار من :)))))))))

موفق باشی :-*

سلام...ممنونم عزیزم ، مرسی...
در خوش اخلاق بودن من که شک نکن!!!...
من انقد دقت می کنم که یه بار رییسم گفت حالا یکی دو تا اشتباهم اشکال نداره...انقد خودتو اذیت نکن!!!به خدا خودش گفت!!
ترم دیگه اصول حسابداری رو دارم...بعدشم رشته ام جوریه که خیلی از واحدامون با حسابداری یکیه!!!...کارم که دائمیه.. آخه..گوشتو بیار جلو یه چیزی بگم...من پارتی داشتم...پارتیمم خیلی هوامو داره!!!
قربونت برم عزیزم...مرسی...
انرژی که آره میگیره اما جدا شیرینه...
مرسییییییییییییییییییییی همکار جونی...

تو هم موفق باشی...:-*

مهران جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.tasadofat.blogfa.com

سلام .خوبین .خسته نباشین .

من از امشب با خودم گفتم اگه توی بلاگی نظری دادم و نویسنده بلاگ جواب کامنت رو نذاشت دیگه به بلاگش سر نمیزنم .چون اینجوری حس میکنم طرف دوست نداره که من سر بزنم و نظر بدم .بنا براین نیلوفر مرداب اگه اینچنین است که هیچ فقط مرا ببخشید بابت صراحت گفتارم .

مواظب باش ای دی اس ال هم چند روز دیگه جمع میشه ...میتونی سوال کنی البته از همون کسانی که دارند سرویس میدن ......شب خوش

سلام مهران جان...مرسی تو هم خسته نباشی...

نه عزیزم...من اینجوری نیستم...همه میدونن تا وقت بیارم میام اینجا به تمام دوستانمم سر میزنم...شما هم اگه دوست دارین با هم دوست باشیم بگین و مطمئن باشین که من هم سر میزنم هم خیلیم دخمل خوبیم!!!:))))))))))

نه؟!!!...نگو تو رو خدا...یعنی چی جمع میشه؟...میشه بیشتر توضیح بدی؟
مرسی

مسعود جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.jameie.com

سلام نیلوفر خانم

تبریک میگم

خوبه که الان خستگی شاغلین رو درک میکنی!!
من که البته ۳ میخوابم و ۵.۵ بیدار میشم!! با این ترافیک تهران و طرح ترافیک و نبود جای پارکم که ماشین نمیتونم ببرم و کلی فقط صف تاکسی وا میستم!!
ضمنا غیر از زمانی که تو ترافیکم بقیه ساعتها رو چه تو محل کار و چه تو خونه با ای دی اس ال وصلم ولی کو فرصت استفاده!!!

بازم میگم استفاده کن که هرچی بگذره بدتر میشه

ضمنا اونقدر شور استفاده رو در نیار که تو محل کار تابلو بشی!

من خیر سرم مدیر شبکه ام و با افراد اینچنینی زیاد برخورد میکنم که با ندید بدید بازی تو استفاده از اینترنت پرسرعت زیرآب خودشونو میزنن

ضمنا حالا که خودت سر کار میری میتونی بدون وابستگی به خانواده مثل من یه ای دی اس ال توپ بگیری ببندی رو خونه !!

یه سری توصیه هم میکنم! تو این شرکتهای بزرگ سعی کن سرت به کار خودت باشه! پشت سر دیگران هم اصلا حرف نزن حتی وقتی دیگران هم حرف میزنن تو هیچ نظری نده! نتایج اینا رو به شخصه تجربه کردم! سعی کن از خودت و زندگی خصوصیت هم زیاد چیزی نگی
البته خودت به زودی با مسائل پشت پرده اداره جات آشنا میشی !
پیروز باشی

سلام مسعودی...

مرسی عزیزم

دقیقا درک میکنم...دقیقا!!!
من زیاد تو صف واینمیسم...راهمم که خدا رو شکر نزدیکتر شده...
منم اینجا خیلی فرصت ندارم استفاده کنم...

چرا بدتر میشه آخه؟...

نه بابا...اصلا خجالت میکشم خودم...

تصمیمشو دارم که ای دی اس ال بگیرم اما کو حقوق...فعلا که شدم کارگر بی حقوق...به جون خودم!!!

من اصلا حرف نمیزنم غیر حرفای ضروری و سلام علیک...همین...ولی بازم دستت درد نکنه بابت توصیه ت عزیزم...

تو هم پیروز باشی مسعودی...

غریبه شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام آبجی نیلوووو
میگم اگه پیش از تشریف فرمایی تون، خبرمون می کردید حتما فی الفور گاوی، گوسفندی، گوساله ای، بزی، خروسی، مرغی، جوجه ای، گنجشکی، سوسکی، مگسی، ... و یا حتی غریبه ای قربانی می کردیم تا بلاگردون وجود مبارک تون بشه ، حضرت والااااااا :))

من خودم هم با زبان بی زبانی (!) بارها و بارها اقرار کردم که دربان خوبی برای نیمکت نیستم و کلی قراضه شدم... خب به من چه که شماها اینقدر بی خیالید که به فکر تعویض این عضو مستهلک نیستید !!
و اما در جهت دفاع و احقاق حقوق غریبه هم باید عرض کنم که .. اصـلـنـدشـم (!) کلی نیمکت تمیزه .. تـازشـم اون قدر برق میزنه که تو فکر میکنی روش برف نشسمه (=نشسته!!) اصن اگه خیلی ادعات میشه بیا خودت این دستمان رو بگیر و نیمکت رو تمیز کن :))

خب خب خب .. میبینم که به سلامتی همکار شدیم (!) حالا بگو ببینم (دخمل نازنینم !) که در کدوم صنف مشغول به کار شدی ؟.. شاید به سبک فیلم ها بالیوودی فامیل از آب در اومدیم !!

امیدوارم که همیشه دلی داشته باشی به وسعت دریا تا همه ملت توش جا بشن و تو براشون دل تنگ !!
یا حق

سلام داداشی جونممممممممممممم
متشکرم...همون غریبه کفایت میکنه...به بقیه ش احتیاج نیست!!!:)))

اولا که من سرم شلوغه من حسابدارم نه مستخدم که!!! مستخدممون امینه که کارشو خوب انجام نمیده باید به حسابش رسیدگی کنم!!! =))

در صنف هنرمندان!!! به جان خودم... تو کار سینمانی(به قول بهزاد) کار میکنیم...شرکت تولید فیلم های سینمایی...حالا یه کاری میکنی اسمشم بگما!!!

ممنونم عزیزم...مرسی داداشی...

یا حق

شهرزاد یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ق.ظ

سلامممممممممممممممم عزیزم:
خوبییییییییییییییی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا adsl...............
موفق باشی عزیزم..........
دوست دارمممممممممممم

سلام دخمل دایی...
خوبم مرسی...
بابا...چیه حسودیت میشه؟:)))
مرسی..همچنین...
منم دوست دارم عسیسم...

بهار یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام نیلوفری. خوبی؟
انشالله که همونجا موندگار شی و امتحاناتم خوب بدی.
آدم دنبال کاره دانشگاه قبول نمی شه. دانشگاه قبول می شه کار گیر میاره و دیگه وقت سر خاروندن نداره. :(

سلام عزیزممممممممممممممممم...خوبم مرسی...تو خوبی؟..آقا مجید خوبه؟
مرسی...ممنون...ایشالله...
دقیقا همینه...حکایت منه...نه دانشگاه قبول میشدم نه کار...هم دانشگاه قبول شدم هم کار پیدا کردم!!!

عسل رز یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام
خوشحالم که همکار هستیم

سلام
اوهههههههههه...چقد حسابدار پیدا شد این وسط!..من که تازه اول راهم عسلی

عسل رز دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

از مهندسی به حسابداری چقدر مسخره است مگه نه؟
نیلوفر من ،تو از این پس موهایت سپید خواهد شد.
حسابداری یعنی جنگ روانی
تجربه ۸سال کار را که گران بدست اوردم .ارزان به تو فروختم

مرسی از تجربه و ممنون به خاطر این دلداریه زیبا...منو ترسوندی که!!!

ققنوس دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام علیکم!
به وبلاگ خودت خوش اومدی!
سعی کن خوندن وبلاگ منو زودتر انجامش بدی! چون یه پست دارم که وقتی بخونی شاخات همینجوری برای خودشون در میان!!! (مربوط به جریان رستوران چینی و یه پرس برنج برای دو نفر میشه!)

سلام علیکم ققنوس خان جان...
برو با ولیت بیا چون غیبت داشتی!!!
اوکی الان میام می خونم!!

آقا موشه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ

خییییییییییییلیییییییییی نامردی
زبووووووووووووووووون
من اصلا با تو قهرم :(
اگه بودم که میومدم ولی تو بودیو نیومدی به من سر بزنی زبووووووون
اه اه اه من که نیگا به تو نمیکنم زبون
ایول اینترنت مفتیم که گیرت اومد خوش خوشان :دی ای جان منم حساب داری این همه خودمو خفه میکنم برم تو یه شرکت کار کنم نمیشه تو از کجا گیر آوردی :دی
موفق باشی بچسب به کارت درستم بخون البته الان کار مهم تره (چشمک)
فک نکنی آشتیم باهاتا نیست از قهر کردن بدم میاد الانم دیگه فراموشت میکنم
زبووووووووون

نامرد خودتی بچه جون...موش پررو...
بیخود کردی با من قهر کنی...
به خدا موشی اصلا وقت نمی کنم زیاد بیام...الانم اومدم وبت!!
من پارتی داشتم جونم!! :)))
اوکی هانی...
بیخود منو فراموش می کنی...اصلا دلت میاد پیشی جونو فراموش کنی؟

مارگریت وحشی بهاری دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

سلام نیلوفر جون

امیدوارم همیشه همین طور پر انرژی و شاد باشی

به مامانینا سلام برسون

بای



سلام عزیزم...

مرسی...تو که میدونی من زیادی پر انرژیم الانم که دیگه!!!

بزرگیتو می رسونم...سلامت باشی...

بابای

عسل رز سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ

نیلوفر مهندس حسابدار همه کاره هیچ کاره سلام
صبح بخیر
خانوم محترم برایت آرزوی موفقیت میکنم

همون هیچ کاره!!!
صبح شما هم بخیر عسلی...
ممنونم...منم همینطور آقای محترم!!!

آقا موشه سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام پیشی ملوسههههههه
فراموشت نکردم :دی حال میکنی چه متواضعم =))
بابا پارتی آشنا ....
چه میکنی خانوم دانشجو ! دیگه یه دختر دانشجو باشه سر کارم بره الان خیلیه تو اینجاها پیدات میشه !!!!!!
موفق باشیو جیگول
فدات

سلام موشی
بابا متواضع!!!
ما اینیم دیگه..
خوب دیگه...اصلا تو که میدونی من یکیم...تکم اصلا!!!
مرسی جیگول
قربانت

مرجان چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ

ای بابا نیلو ؟ (کتکککککککککککککک)

یه جوری گفتی بیایین بهم سر بزنین که من فکر کردم ۶۰ تا پست جدید گذاشتی تنبل ((=

آپ نکردی که :دی خواستی گولمون بزنی آره ؟ :->

یکی طلبت ((=

چیه؟

خوب نیومدی دیگه!! :(

آره از کجا فهمیدی؟

:))))))))))

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام نیلی جونم.
میگه که با این ایمیل قبلا یکی یک اکانت ساخته.
لطفا یک ایمیل دیگه به من بده نیلی.

سلام عزیزم...
سارا جونم من قبلا اکانت ساختم فقط نمی تونم لینک اضافه کنم...نمیشه برام پینگرو درست کنی؟

یوسف پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو جونی..
ای بابا تو هم که همیشه از دست ما شاکی هستی..می ترسم بمیریم و شیرتو حلالمون نکنی!! :دی
خخخخب بریم سراغ کارو کاسبیت..خانم حسابدار..نصف حقوقت مال من..نه .. همه اش مال من!!..لااقل یه پیتزا که می تونستی سور بدی!..چششش!! :پی
ما رفتیم استراحتتو بکن.... :دی :) :-*

سلام یوسف جونممممممممممم
از بس که تو لوسی خوب٬٬٬نه حالا اون موقع شاید حلال کردم!!!البته شاید!! :)))
چش نه و چیشششش!!! باشه تو بیا تهران منم بهت پیتزا میدم!!...
بودی حالا!
:-*

الهه جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام نیلوفر جون
می دونم سرت شلوغه اما از بعد از لینک کردن دیگه خیلی خیلی بی معرفت شدی و دیگه اصلا سر نزدی
تو لینکام همینجوری فقط اسمت هست بدون حضورت تو وبلاگم
به نظرت به دردی هم می خوره؟
امیدوارم تو کارت هم موفق باشی
منم خیلی دوست دارم کار کنم اما کو کار؟
کجا مگه کار می کنی که همه می دونیم اسمش چیه؟

سلام عزیزم...
به خدا تلفنمون که قطع شد بعدشم که رفتم سر کار...میام عزیزم چشم...
مرسی خانمی...
پارتی عزیزم...پارتی!!!
یه موسسه که تو کار تولید فیلمه!!!

کاوه - روزمرگی شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ

به به

خوشمان آمد ز خوش آمدنت خانوم مهندس

فک نمیکنی اینجوری که تو پشت سر هم آپ میکنی ملت نمیرسن بخونن مطالبت و و قت کم میارن ؟ هان ؟

حتمن باید یه دو تا دهه هم به تو بگم تا راه بیوفتی ؟

میگم حالا که کارت درست شده قربونت دستم به دامنت ( با حفظ موازین شرعی ) یه کاری هم واسه ما پیدا کن. آها نمیشه ؟ مهندس میخوان ؟

اوکی . بهر حال.

یه پیشنهاد : ما بین نوشته هات یه چند روزی فاصله بزار مردم وقت کنن بخونن.

ممنونم که پیشنهاد ات ما رو چغندر حساب نمیکنی !!

به به کاوه خان جان...

متشکرم آقای مهندس...

من پشت سر هم آپ کردم؟...من؟...من؟...کاوه منو میگی؟...من؟ :))

اوهوم...باید بگی !:)

خوب شد گفتی این موازین شرعیو ها، وگرنه...!! =))
آره عزیزم مهندس می خوان...آبدارچی داریم آخه!!!

بابا میدونی من چندوقت قبل هر کدومو نوشتم؟...

خواهش میشه...نظر شما محترمه (اینو جدی گفتما!)

*+*+*سارا*+*+*+ شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

نیلو برات درست کردم.
برای اضافه کردن لینک
اول باید نسخه قدیم رو انتخاب کنب...بعد بر و توی قسمت افزودن لینک جدید.
تو هروقت خواصتی بیای نت یه میدکال به من بنداز برات میام میگم...یا اینکه ایمیل بذتر که کی میای منم میام یادت میدم گلم.

سارایی من که شماره تو ندارم که!!!
یه کاری کن...برام میل میزنی کلشو؟...از اول اول که بلاگردو وا میکنی!!!
پیلیز...قربونت برم من عزیزم :-*
سارایی اصلا افزودن لینکو که میزنم پایین صفحه میزنه ارور آن پیج!!!

سپیده یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.sepideh-82.persianblog.ir

سلام عزیزم.من چند وقت پیش لینکت کردم .همیشه هم بهت سر میزنم.ایشالا موفق باشی

سلام عزیزم...مرسی گلم...لطف کردی..منم لینکت می کنم...
تو هم موفق باشی سپیده جونم... :-*

عسل رز یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام
جشن حکومت زنان در افوس تایپ شد

سلام
اوکی هانی...میام...وای چه هیجان انگیز...حکومت زنان!!!

ققنوس یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.startofanend.blogfa.ir

ببینم من دارم اشتباه میکنم یا یه چیزی گم شده؟!!!
ما دیده بودیم تعداد مطلبای وبلاگ معمولا زیاد میشه، هی میشینن آپ میکنن! حالا تو یکی هم کم کردی؟!؟!؟!؟!؟!؟!

گم نشده...کشته شده!!!!
کشتمش آخه!! :(

مسعود یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.jameie.com

نه ماشالا گویا سرت خیلی به کار گرمه که با وجود داشتن اینترنت هم آپ نمیکنی :-))

سلام مسعودی...آره اصلا وقت نمی کنم آپ کنم به خدا...اینجا حجم کاریش خیلی زیاده!! :(

بنفشه دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام
خوبی آبجی خانوم؟؟؟
دلم برات تنگ شده بود
گفتم یه سری بزنم
خوشحالم که میبینم سرحالی
شاد باشی و شاد بمونی

سلم عزیز دلم...بنفشه جون خودم...
خوبم...تو خوبی عزیزم؟
منم همینطور...
خیلی لطف کردی عزیزم...
مرسی...تو هم شاد باشی همیشه...

فرزانه دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

سلااااااااااااام نیلوفر خانم گل!
یعنی تو واقعا برگشتی!!!

سلااااااااااااااااااام فرفر خانوم!!! :)))
خوبی خانمی؟
آره بابا خودمم...نگاه کن...خودمما!!

یوسف دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ

شلام شلام شلام من پیتشا می خواااام یالااا... :دی :-*

شلام به لوی ماهت!!!
بلات پیتشا هم میخلم عسیسم!! :)))
:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد