نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

بازگشت نیلوفر!!!

سلاممممممممممم

بالاخره نت دار شدم!!!نمیدونم بعد اینهمه وقت دوری از چی بگم و از چی حرف بزنم...اتفاقات زیادی تو این مدت واسه من افتاده...زندگیم تغییرات زیادی کرده...دیگه اون نیلوفری نیستم که یه روزی مینشست پشت این کامی جونو پست مینوشت...راضیم از این تغییرات!!! 

خب عرضم به حضور انورتون که به ما خیلی زیاد خوش میگذره...تو محل کارم،تو خونه،و تو همه جا!!...خونمونو عوض کردیم که این خونه جدیدو خیلی دوست دارم...(یادم رفته نوشتنو...نمیدونم چجوری باید بنویسم)... 

اقا من به خاطر اینکه مدت مدیدی نبودم الان جدا نوشتن یادم رفته...یاری کنین که یادم بیاد...فقط یه چیزی بگم:واقعا دلم واسه اینجا و دوستام تنگیده بود...میخوام برم وبلاگاتونو بخونم...  

 فعلا...