نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

تکذییییییییییب

سلام سلااااام

احواله شما خوبین بچه هاااااااااااا

وااااااااای نمیدونین چقد دلم واستون تنگ شده بود اصلا من یه روز شماخا رو نبینما انگاری دو روزه ندیدمتون نه انگار سه روزه شایدم چهار روزه

واااااااای خدا خفتون نکنه چقد کامنت گذاشتین اینجا خوب هنگ میکنه طفلی بوس بووووووس

غرض از مزاحمت این بیده که بنده اعلام بفرمایم که این عروسی شایعه ای بیش نمیباشد و هییییییییچ گونه اعتباری ندارد حتی شوما دوست عزیز یهو فک نکنین کل کلی چیزی بودهاااا فقط یه شوخی بیده اصلا همش تقصیره این مرجانه اولش گفت نکنه نه نکنه علوس شدی نیلوووو خوب منم جو گیر شدم گفتم عمر خیره دیگه هی گفتم نکنه خوبه نکنه بده یهو نیلورو کردیم عروس اصلا حالا ما یه چیزی گفتیم یه چیزی هم نگفتیم

خولاصه نیلو عروس نشده همین طور که کامنتا هیو حاضر موجود میباشد پس سیلیی محکم بر دهنه آمریکا و استکبار می باشد من بارها گفته ام که این آمریکای جهان خور باعث بانیه همه شایعات میباشد من به پشتیبانیه این وبلاگ نویسان شایعه میسازم من دولت تایین میکنم (صلوااات )ما.....

خوب قند تو دلتون آب نشه نیلو نیست کو نه کووو لو لو خوررررررد

آرره میاد به زودیه زود کامیش که ترکیده حالا دادیم صافکاری بعد یه امتحانه خیییییییلییییی مهم که تاکیدا مهم هستش داره که التماس دعا داره عجیب ببینین اگه این امتحانه خوف بشه نیلو با یه جیغ نیلی میاد همتونو بوس میکنه

آخ چه حالی میده تو وب مردم مطلب بنویسی

ها هاااااا هااااااا

دوست جونای عزیز نیلو رو فراموش کنین !! نه فراموش نکنین گناه داره اصلا هر کی فراموشش کرد میریزیم رو سرش میزنیمش حالا کی بو ؟؟ اا بگیرش در رفت

نه نگرفتی چی شد توجه نکردین نیلو عروس نشده فقط امتهان داره بعدم کامیش خرابه همین

حالا اگه گفتین من کیم اگه گفتی شما دوست عزیز نمیدونی شما چی دوست عزیز

مدونییییییییییی

قربونه شوما آقا موشه

می دونی اگه توی یک جیبت 80هزار تومان و توی جیب دیگرت یه چک پول باشه چی می شه؟ بابات داد می زنه می گه: پدرسوخته! چرا شلوار منو پوشیدی؟...

آخ دلم میخواد برم کوه نوک قله واستم داد بزنم دوستون دارممممممممممممممم ولی خوب الان حسش نیست برم کوه

کامیه بدبخت...

سلام  سلام:

من شهرزاد دختر دایی نیلوفر هستم ؛خدمت شما دوستان عزیز برسونم که نیلوفر جان طبق مهندسیهایی که کرده بلا های مختلفی سر این کامی بدبخت اورده که دلم برای این کامیش میسوزه که گیر این ابجی ما افتاده؛کامی نیلو منفجر شده و در حال حاضر نمیتونه پاسخ نظرات و مهربونی های شما عزیزان را بده.

انشالا در چند روز اینده خدمت میرسه و اپ میکنه.....

در حال حاضر من درخدمتم......

دوستار شما عزیزان همیشه هست و هستم .

پ.ن: کامنتدونی تاییدیه نداره دوستان عزیز...

پ.ن:اخه  بچه های خوب اگه نیلو عروس شده بود اولن که من در خدمت شما الان نبودمو داشتم باسه خودم  جفتک چار گوش مینداختم و حال میکردم بعد هم  اگه واقن عروس بشه از ان جایی که دهنش کمی تا قسمتی لقه و هیچی تو دلشم نمی مونه اولین کسایی که متوجه بشن شما دوستان هستید.

نکن آقا جان...نکن!!

 

آقا من موندم...چرا بعضیا تو گفتن احساسشون به هم دروغ میگن؟...

طرف اصلا دوست نداره هاااااا...اما هی ادای آدمای عاشق پیشه رو درمیاره...هی دروغ ، هی دروغ...بسه دیگه...چی رو می خوای ثابت کنی با اینهمه دروغ گفتنت؟؟!!...چرا یکیو دلبسته میکنی و به دروغ هزار تا حرف قشنگ زیر گوشش می خونی و بعد از اینکه بهت اعتماد کرد، ولش می کنی به امان خدا؟؟...

مگه مرض داری؟؟؟!!!

یکی رو میبینی تازه داره به اطرافش  و آدما توجه میکنه...تازه وارد اجتماع شده...هنوز هیچ تجربه ای نداره...تو هم عین اجل معلق می رسی اون وسط و شروع می کنی به دروغ گفتن...یه حرفایی میزنی که اون بدبخته بیچاره وابستت بشه ، بعد که ازش سیر شدی مثل یه آشغال میندازیش دور!!!!!!!!

خب یه دقیقه خودتو بزار جای اون!!...ببین دوست داری با خودتم یه همچین معامله ای بشه؟...آره؟؟!!...دوست داری؟؟...

تو رو خدا شعار نده که آدم باید خیلی حواسش جمع باشه و به کسی اعتماد نکنه و از این قبیل حرفای مزخرف!!!...

مگه میشه؟؟؟...زرنگترین آدما هم گاهی گول یه زبونه چرب و نرمو میخورن...

نکن آقا جان...نکن!!

مردمو اذیت نکن!...بهشون دروغ نگو!... دلبستشون نکن و بعد برو!...یه ذره هم به احساسات بقیه توجه کن!...به اینکه دروغات میتونه باعث به هم خوردن زندگیشون بشه...به اینکه عشق و احساسشون بازیچه ی دست تو نیست...

اصن مگه آدم تو عشقم دروغ میگه؟...چرا میای دروغ میگی و حرفای قشنگ میزنی و طرف مقابلتو به خودت وابسته میکنی و بعد یهو می زنی زیر همه چی؟...می ری حاجی حاجی مکه!!!...انگار نه انگار اون شخصی که عاشق و دلبسته تو شده و زیر گوشش حرفای قشنگ و زیبا زدی هم آدمه!!...

بابا جون اونم آدمه...آدم!!...قلب داره...احساس داره...مثل تو!!!فکر نمیکنی با غم و اندوهی که براش میمونه به خاطر بازی دادن عواطفش، باید چیکار بکنه؟؟؟...

نکن آقا جان...نکن!!

اصلا من میگم دروغ نگو!!...الکی حرفای قشنگ نزن!!..وقتی مردش نیستی، با احساس کسی بازی نکن...خیلی سخته؟؟؟!!!!...

البته دست خودت نیستااااا...ذاتت خرابه!!!!!!

پ.ن: بابا استقبال کنین دیگه!!!!...ما اینهمه زحمت کشیدیم وبلاگ گروهی زدیم هیچ کس به غیر از یوسف بهش سر نزده...

اسم وبلاگ هست زیتون ...من و نعنا و سارا و ترنج توش مینویسیم...

استقبال کنین آقایون و خانوما!!!!!!!!