نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

سوء تفاهم!!!

ای خاک بر سره خنگت نیلوفر...تو که اونو میشناسی که...نوچ نوچ نوچ...خیلی خری!!!

آقا سو تفاوت شده!!...اون نیلو ء من نبودم!!!

همچنان در خدمتم!!!!

من ازت معذرت می خوام به خاطر قضاوت عجولانم خانمی!!!

پ.ن: میدونم خلم...حالا دیگه به روم نیار دیگه!!!

من چه گناهی کردم؟!

¤ شده تا حالا بری خرید و بعد دست از پا درازتر فقط با یه شلوار برگردی خونه؟...برای من شده!!!...همه رو راه انداختیم دنبال خودمون که بریم خرید واسه عروسی لباس بخریم ، فقط یه شلوار خریدم...فقط یه شلوار!!!...هی خدا شکرت!

 

¤ این کارت عروسیه مهدی اینا منو مُرده!!!..کارت صورتیه کم رنگه و پاکتش بنفش پررنگ!!!..من مرده ی اینهمه سلیقه ام والا...آخه من چی بگم؟

 

¤ یک شنبه کلاسم شروع میشه و من هنوز کتاب نخریدم!!

 

¤ دیروز یه لباس دیدم و به مامانم گفتم وای این چقدر قشنگه و من همینو می خوام و این حرفا...بعد گفتم آقا این پیرهنتون چنده؟...گفت ۱۴۰۰۰۰ تومن!!...منم جلوی آقاهه برگشتم به مامانم گفتم اووووووووووووه چه خبره؟ خود مهدی ۱۴۰۰۰۰ تومن می ارزه که من برای عروسیش لباسه این قیمتی بخرم؟

 

¤ یکی بیاد یه دونه بزنه پس گردن من که بشینم درس بخونم!!

 

¤ موندم تو کف خوابایی که میبینم...نمیدونم واقعا من چه فکری میکنم که این خوابا رومیبینم!!!

 

¤ مامان...آخه تو چرا نمیشینی سر خونه زندگیت؟...چرا هی میری بیرون و همه ی کارای خونه رومیزاری واسه من!! آخه مگه من چه گناهی کردم؟!

 

پ.ن: رویایی ، آپدیت شد...

آسمون!!

                              woman tilting 
head back, face 
toward sky and 
arms outstretched. 
fotosearch - search 
stock photos, 
pictures, images, 
and photo clipart                            

                          یه روزایی می شه که دلم می خواد سرمو بگیرم رو

                          به آسمون و داد بزنم:

                                           خدایا ، پس من چی؟؟

 

پ.ن: ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر رو به همه ی دختران سرزمینم تبریک می گویم!!