نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

خاکستری!!

dark grey pinstripe 
flannel. fotosearch 
- search stock 
photos, pictures, 
images, and photo 
clipart

از تو جدا شده است...دلم نه...از اینهمه آبی...از اینهمه آسمان که تا زمین چیده شده است...از اینهمه آوای موج که عاشقانه بر شانه هایم می گذرند...از اینهمه پرنده که مرا به یاد بهشت می اندازد...عبور می کنم و به سوی آنهمه خاکستری می آیم...!

قسم می خورم که با چشمهای تو دیدم...با نفس تو نفس کشیدم...با دل تو گریستم..!

دلم برایت تنگ شده است شیرین ترین رویای زندگی..دلم برایت تنگ شده است و می دانم به سوی تو باز نمی گردم...!!!

در اینهمه آرامش و زیبایی...مسخ شده ام...همه جان شده ام و غرق در این آوای دل انگیز...به رویای تو غرقم!!

فکرش را بکن...

مرگ که لحظه ای فرا می رسد و پنجه در پنجه جانم می اندازد و از ذره ذره تنم بیرون می کشد...و این من تهی...این دل تهی...این جان بی تن...هر یک گوشه ای...!! تن را به خاک...جان را به آسمان خواهند سپرد...و دل را ...به فراموشی...!!!

فکرش را بکن...

همین جا...همین حال...که من اینجا همه وجودم را به دست آوای خوش بهشت سپرده ام...بیاید...نزدیک من بنشیند...چشم در چشمم بدوزد...دستهایش را آرام آرام به سویم دراز کند...و آنگاه که در جذبه سکوت در رویای توام...ناگاه همه چیز سیاه شود مثل وقفه میان دو حلقه فیلم...

آن روزها که شانه به شانه هم چشم بر پرده می دوختیم و یک لحظه در سیاه مطلق فرو می شدیم تا باز با شمارش معکوس به دنیای رنگها باز گردیم...اما اینبار شانه ام نه به شانه تو...به خاک سرد است...و می دانم اینبار که در ابدیت فرو می شوم‌،‌ نگاه تو را جستجو گر و مهربان...ندارم...می دانم که اینبار...شمارش معکوس...تا انتهای دنیا ادامه خواهد یافت...و انتظار، بس طولانی...و بدون مرگ...که من اینبار خود مرگم...

دلم برایت تنگ شده است قرار دل...و این...اینهمه تلخم کرده است...

نظرات 19 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

اعترافات؟!؟!؟!؟!
ما هی برای شفات دعا کردیم، گفتیم شفای عاجل! ولی خدا انگار شفای دائم داد!!! خدا رحمتت کنه... تازه داشتی دانشجو میشدی!

اِِِِِِِِِِِِِِِاِاِاِ...خوب بازیه اعترافات بود دیگه...چقده تو لوسی...
من همینجا هستم...سر و مر و گنده...سالم و سرحال...دانشجو هم میشم!!!...
میگما...مثلا اعتراف کردی که روز اول پیش دانشگاهی رات ندادن‌:)))))))

مسعود سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.jameie.ir

نظری ندارم!!! یعنی رو این چیزا هیچوقت نظری نداشتم


ایشالا به حق بلاگ اسکای بهش برسی :-))

اِاِاِاِاااا...چرا مسعودی؟...مگه میشه؟

نه..همون دعا کن نرسم...من دیگه اعصاب ندارم به خدا...این اعصاب منه ببین!!!! :))))))))

مرجان سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://myn.blogsky.com

چه ناامیدانه :( اما گاهی قدرت خاکستر از خوده آتیش بیشتره ها ! نیروش هی جمع میشه جمع میشه یهو هیزم ها سوزاند :|

خوبی نیلو خانومم ؟ چطوری فسقلی ؟ :دی
ببین این عکسه که گذاشتی توی شناسنامه ات خیلی به وبلاگت میاد خیلی :)

فداتت
بوس بوس

نمیدونم...شاید...

خوبم مرجانی...سرسنگین شدی بابا...کم پیدایی...
آره میاد...چون بنفشه...دست تو درد نکنه که این عکسه رو گذاشتی که من کش برم!!! :)

قربانت...
بوس

نقد و بررسی وبلاگها-فرزاد چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://naghdeweblog.blogsky.com

سلام
نیلوفر جان وبلاگ خیلی قشنگی داری...
یه سوال ازت داشتم
ممنون میشم جواب بدی
اونم اینه که این پستو خودت نوشتی یا....
بیا اینجا بجواب
http://petti.blogsky.com

سلام فرزاد جان...
اومدم جوابیدم عزیزم

مریم چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

سلاااام نیلی نیلی نیلو
خیلی قشنگ نوشتییی.ولی چرا این همه غم انگیز...

سلام مریم بانووووووووووووو...
خوب آخه غم انگیز بود...خیلی :(

بهار چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام نیلوفر جان. ترشی نخوری یه چیزی می شی. خیلی قشنگ نوشتی. دعا می کنم هرچه زودتر به خواسته هات برسی و خوشبخت بشی. فقط شیرینی ما یادت نره.

سلام عزیزم...متشکرمممممممممممم
ممنون...مرسی که دعا میکنی منو!!!
چشممممممممممم

مرجان چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://myn.blogsky.com

بععععععععععععله تو معمولا کارت کش رفتنه ، زین پس به جای واژه نیلو بگوییم : کش کشان ((=

نیلو نزنیا ! گفتم نزن ! به جون خودم لنگه کفشمو پرت میکنما :دی

مرجان بدو برو تا نزدم لهت نکردم...

واسه من لنگه کفش پرت میکنی؟...کشتمت!!!

شاذه چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

چرا اینقدر تلخ!

تلخ شاذه جونم...خیلی تلخ :(

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ق.ظ

:)

:)
:-*

مریم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ق.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

تغییر دکوراسون می دهییم :دی

مجید جان دلبندم...دکوراسون نه!! دکوراسیون!!‌:)))

دیدم...چه ناز شده :-* مبارکه

فرزاد پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام نیلوفر جان
راستش قانون اینه که هر ۳ روزی یه وبلاگ باشه اما مث اینکه یه مشکلی پیش اومده یا شاید هم قرار بر این شده که هفته ای یه وبلاگ باشه.
اما در مورد وبلاگ تو.
عزیزم این من نیستم که تصمیم میگیرم
من فقط میتونم به عنوان یه عضو از گروه نظر بدم که چه وبلاگی رو نقد کنیم.بستگی به رای اعضا داره.
تو میتونی تو وبلاگ نقد و بررسی کامنت بزاری و بنویسی که خیلی عجولی!!! شاید بقیه اعضا هم مث من با وبلاگ تو حال کردن !!!
خدا رو چه دیدی؟!
آرامش تو آرزوی همیشگی من...

سلام فرزاد جان...
ای بابا...پس حالا حالاها تو نوبتیم...شایدم اصن نوبتم نشه هان؟ :(
من می خوام اونجا کامنت بزارم اما اول مدیر گروه باید بره تو قسمت تنظیمات نظردهی و قسمت آنتی فلودینگ رو غیر فعال کنه تا بشه واسه هر پست بیشتر از یه کامنت گذاشت...
مرسی که با وبلاگ من حال کردی!!:))))
ممنون...همچنین

شایان پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.bichareganeroozegar.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
خسته نباشی
وبلاگ قشنگی داری
بهت تبریک میگم
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشی
بای

سلام
ممنونم...شما خوبی؟
مرسی..چشات قشنگ میبینه...
تو هم موفق باشی...
بای

میلی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://shym.blogsky.com

سلااااااام نیلو جونم!!

خوبی آیا؟؟!!

واییییییی این متنه چقد خوشکلناک بوووووود !! دوس داشتمش !!

بوووووووووووووووس

تاتا

سلام میلی جونم...

مرسی...تو خوبی؟

قابل نداشت عزیزم :-*

بوس بوس

بابای :)

شهرزاد جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام نیلو جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟
خیلی قشنگ بود حال کردم!!!:))))
بدو بیا آپم بدو بدو
با دو بیاییاااااااااااا!!!:)))
نیلویی هر کاری میکنم وب موشی برام باز نمیشه برا تو هم همینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوسسسسسسسس

سلام عزیزم...
مرسی...
اوکی...میام میبینم...
برا منم همینه :(
بوس

مرجان جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://myn.blogsky.com

من موشیمو میخوام :( کسی موشیه منو ندیده :(

والا منم ندیدمش...یحتمل مرده!!!
آخی..جوونه خوبی بود...
موشیییییییییییییییییییییییییییییی...کجاییییییییییییییییییییییی؟!‌:(

کاوه جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://RROOZZMMAARREEGGII.BLOGFA.COM

سلام نیلوفر عزیز

ممنونم که بلاگ خاک گرفته ی ما رو هم لینک فرمودید .ولی فک کنم اون جایی که لینک منو گذاشتی نفس بهم نرسه و اون پایین مایین ها و ته مه ها خفه شم از بی اکسیجنی .

بعدشم . اون جوری که سرکار الیه اسم بلاگ منو درج کردید ( روزمره گی ) همه با خوندنش فک میکنند الان وارد یه بلاگ گِی میشن . آبرو و حیثیتمون و به باد دادی که تو بانو !!!!

بدو برو تصحیحش کن ببینم . بدین صورت ====> روزمرگی

بابای

سلام کاوه جون...

خواهش میشه...پس شما رو میاریم بالا که اکسیجن بهتون بخوره خفه نشین!!!...ما که کاوه ی خفه شده از بی اکسیجنی به دردمون نمی خوره!!! :)

:))))))))))))))))))))))))))
خیلی بامزه بود...خیلی...کلی خندیدم...
میگما میتونی به دادگاه شکایت کنی اعاده حیثیت کنیا نه؟ :)))))))

چشم...هم تصحیح هم انتقال به بالا...خوبه؟

بای :-*

آقا موشه شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام سلام
چطوری نیلووووووووووووو
خوبی عسیسم ؟؟
آخ میدونم دلت برا من تنگولیده بوود (خنده)
دهه هیشی دلش برا من تنگ نمیشه (بغض)
معذرت یهو گذاشتم رفتم اصلا ... کردم باش
واااااای چه متن قشنگی منو برد تو رویا (قلب) تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ
چه خبرا پیشی ملوسم

سلام علیکم موش موشیه خودم...کجایی تو اصن؟
خوبم...تو خوبی؟
بیخود...من میدونم تو دلت واسه من تنگولیده بود...
چرا...ببین دل اون آقاهه که اونجا وایساده بود برات تنگ شده بود...ببین...دیر برگشتی رفت!!! :)))))))))
باشه سعی میکنم ببخشمت
برو تو رویا...آباریکلا
خبری نیست!!‌:)

شهرزاد شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

سلاممممممممممم:
میبینم که هی تو فرت و فرت عنوانو لقب میگیری
مبارکه دختر عموشدی دوباره!!!!
خوش به حالت من کوفتم نمیشم!!!:((((((((
مبارککککه
بوسسسسسسسسس

سلامممممممممممممممم
بلههههههههههه...دختر عمو هم شدم...تا چشت درآد...
پس اون رومینا کشک بود؟...کیارش چی؟ دیواره؟...اصن بچه ی من چی؟!!! :)))))))))
مرسیییییییییی
بوسسسسسسسسسسس

بهار یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام خانم خانما. شنیدم ثبت نام کردی و بالاخره دانشجو شدی. مبارکه. از اون مهمتر دوباره دختر عمو شدی. چشمت روشن.

سلام عزیزم...مرسی ممنون...چشمت روشن...شما هم که دوباره خاله شدی...آخی ..جانم...مینو خوشگل بود یا نه؟
راستی...مامانم کلی ازت تعریف کرد...گفت خیلی خوشگل شدی...آرههههههههههههه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد