نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

نیلوفرمرداب

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند که در سختی ها باید زیباترین ها را بیافرینند...

یه خانم کوچولوی دیگه!!!

baby's face. fotosearch 
- search stock 
photos, pictures, 
images, and photo 
clipart

دیروز یه خانم کوچولوی دیگه پا به این دنیا گذاشت و ما رو غرق در خوشحالی کرد...عزیزم ، ورودتو به این دنیا تبریک میگم...امیدوارم بهترینها در انتظارت باشه...

خاله مهیار جون جونم...خسته نباشی...ایشالله سایه ت همیشه بالا سر دخترات باشه

پ.ن: متاسفانه از دختر کوچولومون عکس ندارم!!

پ.ن ۲: احتمالا من و بهار (که میشه خاله دختر کوچولومون) سر بغل کردنش دعوامون میشه! راستی من دختر عموی خانم کوچولو هستما!

نظرات 26 + ارسال نظر
عسل رز یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ

نیلوفر جان سلام
دوست دارم اولین کسی باشم که به تو تبریک میگویم
تولد دختر عمو را میگم دیگه تو چقدر ۰۰۰۰۰۰۰۰۰

سلام عسلی جونمممممممممم...
ممنونم عزیزم...مرسی...
فهمیدم بابا...به خدا فهمیدم!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

بازم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشااله موتور یستگان شما خیلی خوب کار میکنه و مردان فامیل شما احتمالا به خوبی مرد بودنشونو ثابت مینکنن(نیش)

آره هست!!! دختر عمومم تا هفت یا هشت ماه دیگه بچه دار میشه...
ماشالله ...عزیزم مردای طفلیه ما همشون نهایتا دو تا بچه بیشتر ندارن!!! :)))

مسعود یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.jameie.ir

تبریک میگم ایشالا همیشه تولد و جشن و شادی باشه

ممنونم مسعود جونم...به همچنین :-*

بهار یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

اخی دیدی اومد. آره سفید بی ابرو بود. قدشم بلنده به خالش رفته.
من و خوشگلی؟!!! تا دلت بخواد به عرضم اضافه شده. مریضم که هستم دیگه هیچی.

آخی...الهیییییییییییی...خوش به حالش...خوبه به دختر عموش نرفته!!!
به جون خودم مامانم می گفت عین عروسک شدی...حالا عین عروسک شدی؟..از این عروسک زشتا دیگه نه؟ :))))

Oliera یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://olier.persianblog.ir

تولدش مبارک
هر وقت کودکی میبینم اورا می بویم و می بوسم. کاری که پیامبرم با سیب میکرد. کودک هنوز بهشتی است.
.......................بابایی

سلام بابایی...
مرسی ممنون...
کودکا همیشه بهشتین...
ایلیای نازنین خوبه؟

یوسف یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو جون..خوبی؟؟..قدم نو رسیده همچنان موبالک!!..خوبه دورت پر از نی نیه!!..نی نی رو از طرف من بوس کن..

سلام یوسفی جون...خوبم...تو خوبی؟..همچنان میسی!!...چشم حتما از طرف تو میبوسمش
:-*

شاذه دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

قمش مبارک!
خوبی نیلو جون؟

مرسی شاذه جونم...
خوبم...تو خوبی عزیزم؟...گلات خوبن؟

عسل رز دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
بی وفا نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار
منتظرتم

سلام عزیزم...
این حرفا چیه؟...به خدا یه کم سرم شلوغه...
چشم...میام پیشت

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

:دی قدم نو رسیده مبارک

مرسی چشم آبیه من :-*

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

به جون خودم من زندم نیلی
مرسیییییییییییییییییی

گریه چرا قند عسل؟

گور بابای دزده و قاتله...بیا با هم میریم میکشیمش که خودمون قاتل بشیم :دی

میای؟:؛<

وای سارا...انقد دیشب تو خواب گریه کردم که نگو... مواظب خودت باش سارا...

من خودم دستگیرش کردم تحویل قانون دادمش :)

اگه دوس داری قاتل شیم باشه...میام :)

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

:دی راستی احوال دانشجو خانوم خوبه؟ ؛؛)

خوووووووووووووووووووووووووب :))))

آقا موشه دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

به به به به چشمتون روشن
مبارک باشه
حالا کو عکسش
چقد بچه دوست داری تو لابد اینجا هم یه یهفته تلپ بودین
نیلو اومدم با زور وادارت کنم آپ کنی دیدم آپی :دی
راستی این دوست مامانت که وبش قشنگه
فعلا

مرسیییییییییی...
ممنون...
ندارم هنوز...
نه بابا...هنوز نرفتم بچه رو ببینم...آیکیو...همش دو روزه به دنیا اومده :)

خوب..دوست داره بکگراندش مارگریت باشه...از وب من خیلی خوشش اومده...:)
فعلا

شمایل دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://baghemahtab.blogsky.com

سلام نیلو جون .
خوبی خانمی ؟ این عکسه چه نازه ! حالا کی عکس این دختر تازه واردو می زاری تو وبت .
اگه عکس نداری من عکس پسر کوچولومو بهت بدم .

سلام عزیزممممممم...
مرسی...شما خوبی؟
به محض اینکه ازش عکس بگیرم!!!
آخی...جانم...پسرت چند سالشه؟...من عاشق بچه هام :-*

مریم دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

آخی ی
قدم نو رسیده مبارک

آخییییییییییییییییی...
مرسی مریم بانووووووووووووووووو

شهرزاد دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام نیلوییییییییییی:
نیلو تو هی فرت و فرت آهنگ وبتو عوض کن بعد به من بگو آهنگ نداری!!!!!
اه اه اه (گریهههههههههه)
من آهنگ میخوام از این آهنگا که تو داری!!!
نیلو اگه آهنگ داشتی خبرم کن!!!!
قربونت
بوسسسسسسسسسسس

سلام عزیزم...
به جون تو از وب مریم کش رفتم...
می خوای آهنگ قبلیه رو برات بزارم؟
بوس بوس

شهرزاد دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ

آره عزیزم ممنون میشم اونم خیلی قشنگ بود
دستت درد نکنه
بوسسسسسسسسسسس

اوکی...خواهش میشه...
بوس

مرجان دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ http://myn.blogsky.com

نازی قدمش موبالک (بوس)

قدم نورسیده خودتم مبارک((=

نیلو ! موشی تیکه تیکه نشده .... زنده اس :دی

نازی...مرسی...

مگه من نورسیده ام؟...من خیلی وقته رسیدم عزیزم :))))))

آره ...دیدم !!‌:)))

بهار سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

چون سرما خوردگیم شدید بود و می ترسیدم خواهرزاده گلم و مریض کنم امروز دارم می رم خونشون. تونستی تو هم بیا ببینمت. به شرط اینکه هی بغلش نکنی دل من و بسوزونی.

باشه...ببینم چی میشه...سعی میکنم بیام...فقط تو کی میری؟

شهرزاد سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

سلامممممممممم نیلویی جونم:
نیلویی این آهنگ وب منو درست کن اعصابمو خورد میکنه!!!!!
دستت درد نکنه
پیر شی مادر!!!
قربونت
بوسسسسسسسسسسس

سلام عزیزممممممممممممم...
باشه مادر جان!!!...
نبودم خونه...الان برات میزارم...
ای شهرزاد جونت درآد!!! :))
بوس

پدرام سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام بر خانوم دانشجو اینا!..
اولندش که..
به بههههههه..به این ورششششش!..به اون ورشششش!..
حضور نو رسیده بادا بادا ایشالا بیا ۱۰۰ تا رو فوت کن و ازینا!..
آخی..چه لپایی هم داره!..آخه..چه شبیه خودتم هستا!..;)..
چی؟..این اون نیست؟..ااا..بیخیال..بچه بچست دیگه!..
میگما..حالا تو اصولا الان چه سمتهایی داری؟..دختر عمه ای؟..خاله ای؟..بابابزرگی؟..همسایه بغلی هستی؟..خانواده محترم رجبی هستی؟!..چجورکیاست؟!..

میگما۲..تو این پ.ن ۲ یه عبارت آشنایی میبینم!..;)
ببین..این اسم ثبت شده هستا!..باید اول اجازه بگیری!..حتی اگه در رنگهای مختلف نوشته باشیش!!..;)

به به به...سلام بر دکی جون جون...
به اون ورش...به این ورش...
اومدم فوت کنم...حالا بچه رو فوت کنم یا ۱۰۰ تا رو؟؟!!
آره خوب...بچه با بچه فرقی نمیکنه که...مهم اینه که بچه مون خوشگله!!

من سمت دختر عمو رو به عهده دارم...و همچنین سمت دختر عمه ی نوه عروس مادربزرگه دختر داییه نوه ی بچه!!!

ای بابا...آخه مگه تو بابای من نیستی هان؟...حالا هی باید اجازه بگیرم بابا؟ (اون آیکونه که چشماشو به هم میزنه و مکش مرگ من نگاه میکنه!!)

مهرزاد چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.mehroovafa.blogfa.com

سلام .من دوباره تبریک میگم اولا به والدین این نوزاد و دوم به شما که اینقدر در ابراز کردن محبت بی پروا هستید ...ومهرووفا آپ شد تشریف بیاورین خوشحال میشم .جایزه هم داره ها

سلام...
مرسی مهرزاد جوننننننننننننننننن...متشکرم...
حتما میام...
:)

عسل رز چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلام
از کو چو لو چه خبر؟
منظورم دختر عمودیگه توچقدر ۰۰۰۰هستی!!!!!!!!!!!!
از بالای سرش بهش نگاه نکن .خدای نکرده چشمهایش چپ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عسلی...
خوبه ...سلام داره
ای بابا...عسلی کشتی منو تو...خوب بگو چی هستم خلاصم کن دیگه...!!:(
نه بابا..بچه همش خواب بود...اصن چشاشو وا نکرد که من از بالا سر بهش نگاه کنم...تازه بالا سرش دیوار بود...منم نمی تونم تو دیوار وایسم!! ((=

آقا موشه چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

اه اه اه بدم میاد از این حرکتا بی ادب حالا دیگه جواب منو نمیدی !!!!!!!
نیلو خیلی لوسی حالا اینبارو گفتم یه کم گرفتارمااااا !!!!!!!!!!!
اصلا میخواستم اون هفته سرم خلوته یه فکری براش بکنم (زبون)
لوولووووووووووووو

به جون موشی دی سی شدم بعدشم هر کاری کردم دیگه آن نشدم :(
میدونم...تو خیلی خوبی...جدی میگم...من دیگه روم نمیشه ازت چیزی بخوام :(
لولو هم خودتی موش بی ادب...بدم دوستای پیشیم بخورنت؟

عسل رز چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام
چرا نارا حت شدی من خواستم مزاح کنم و تحریک برای امدن
به وبلاگم اخه دیر به دیر میایی من کلک رشتی زدم که بلاخره
جواب داد(.منظورم اینکه خیلی( ای کیو) تو پاین است)
عزیزم امید وارم از دستم نا را حت نشده باشی همش شوخی بود. نیلو جان منتظرت هستم .لطفا پاسخ من را در
وب خودم بده

سلام عزیزم...
ناراحت چیه؟...اتفاقا فمیدم که شوخیه...فقط فضول درد گرفته بودم...
الان اونجا هم میام عزیزم..
*******************
عسلی من اومدم وبلاگت اما قسمت نظردهیش برام غیر فعاله...شما باید بری تو قسمت تنظیمات نظردهیه وبلاگت و قسمت آنتی فلئدینگ رو غیر فعال کنی تا بشه برای هر پستت بیشتر از یک کامنت گذاشت...
درستش کن عزیزم..

بهار چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

گفتی ۱۲ بیا. هم ۱۲ اومدم هم ۱ هنوز که هیچ خبری نیست.

می خواستم بنویسم اما یه موضوعی که احتمالا خودتم میدونی خیلی عصبیم کرد...گفتم اول اینو بنویسم...راجع به دیشبم که حتمامی نویسم...فقط بهاری ...اگه پست امروزمو خوندی اصلا اسم نبر!!

بهار چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

ساعت شد ۱:۲۰
گفتم که نگی نگفتی.

کشتی منو!!!
خیلی دوس داری آبروتو ببرم نه؟ :))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد